Madern Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Nadszedł czas i na mnie Model: B7Rocznik: 2005Pochodzenie: USASilnik: 2.0 TFSIHistoria: Lekka stłuczka z przodu po prawej Przebieg aktualny: 200tyś Wyposażenie: -tiptronic -klima automatyczna -elektryczne podgrzewane fotele przednie (pasażera tylko elektryczna regulacja lędźwi) -Concert II -4x el. szyby -tempomat -bixenon (obecnie bez samopoziomu) Co zrobione: Silnik itp: wymiana rozrządu wymiana hałasującego łańcuszka rozrządu wszystkie filtry, oleje, płyny wymiana świec wymiana cewki wymiana pompy paliwa oraz czujnika g410 wymieniona pompa paliwa w zbiorniku (26.09.2016) Wnętrze: montaż zmieniarki Yatour + Bluetooth wyrezanie wejścia AUX odblokowanie pełnego FIS'a przez zmianę przełącznika wycieraczek dezynfekcja klimatyzacji ozonem (14.09.2016) Plany: (wg ważności) wymiana przegubu prawego przedniego założenie samopoziomowania naprawa hałasującego szyberdachu poprawki lakiernicze Radio (myślę nad jakimś niefabrycznym z Androidem na pokładzie) Zderzak przedni S-Line Kierownica z łopatkami Czarna podsufitka oklejenie dekorów, gdyż są "podziubane" zmiana na lusterka chromowane, elektrycznie składane montaż czujnika deszczu/światła C/L Home Licznik S4/RS4 kamera cofania Wszelkie sugestie mile widziane, pozdrawiam Edytowane 27 Września 2016 przez Madern
ilovevag Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Ładna sztuka i powodzenia w modzeniu Podsunąłeś mi kilka rzeczy, które też ogarnę u siebie
Quattro200HP Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Do popychacza pompy paliwa zaglądałeś? Miałes błąd o regulatorze że wymieniłeś g410?
Madern Opublikowano 18 Września 2016 Autor Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Do popychacza pompy paliwa zaglądałeś? Miałes błąd o regulatorze że wymieniłeś g410? Jeszcze nie, błąd jakiś był o ciśnieniu paliwa i wskazywało na ten czujnik ale nadal check sie pali [emoji32]Mimo wymiany całej pompy wysokiego ciśnienia Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 18 Września 2016 przez Madern
Quattro200HP Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Do popychacza pompy paliwa zaglądałeś? Miałes błąd o regulatorze że wymieniłeś g410? Jeszcze nie, błąd jakiś był o ciśnieniu paliwa i wskazywało na ten czujnik ale nadal check sie pali [emoji32]Mimo wymiany całej pompy wysokiego ciśnienia Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Sprawdź ten popychacz przy najbliższej okazji, najlepiej od razu zmienić go, kosz 100zł. Co do błędu, też mi się pojawił kilka razy, przewertowałem wszystkie fora w USA o tym błędzie i to norma w 2.0tfsi. Co ciekawe, pojawia się zazwyczaj poniżej 1/4 stanu baku.
Madern Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Opublikowano 9 Listopada 2016 Do popychacza pompy paliwa zaglądałeś? Miałes błąd o regulatorze że wymieniłeś g410? Jeszcze nie, błąd jakiś był o ciśnieniu paliwa i wskazywało na ten czujnik ale nadal check sie pali [emoji32]Mimo wymiany całej pompy wysokiego ciśnienia Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Sprawdź ten popychacz przy najbliższej okazji, najlepiej od razu zmienić go, kosz 100zł. Co do błędu, też mi się pojawił kilka razy, przewertowałem wszystkie fora w USA o tym błędzie i to norma w 2.0tfsi. Co ciekawe, pojawia się zazwyczaj poniżej 1/4 stanu baku. Pompa wysokiego ciśnienia zmieniona, błąd nadal był, po różnych pomiarach okazało się ze pompa w baku nie trzyma ciśnienia i po jej wymianę na inna problem znikł Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
jarek920 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Pompa oleju to podstawa do sprawdzenia lub lepiej wymiana na taką z 1.8 t jak siądzie to silnik tylko za zlom.
Quattro200HP Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Pompa oleju to podstawa do sprawdzenia lub lepiej wymiana na taką z 1.8 t jak siądzie to silnik tylko za zlom. A podejdzie z 1.8t do 2.0tfsi? Ostatnio czytałem o tym, nie wiem jak można wypuści takie gówniane silniki w budzie Audi. Popychacz, cewki, pompa w baku, pompa oleju, dobrze że chociaż BGB oleju nie bierze.
arek_cccp Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 (edytowane) Podejdzie, ja taką mam. Blok 2.0T a 1.8T jest bardzo podobny. Popychacz kosztuje 150zł, zużywa się i tyle to jest pierdoła, cewki tak samo była zresztą akcja serwisowa . Duża wadą tego silnika jest pompa oleju i wałek rozrządu z początkowych lat produkcji z końcówką A bo ta krzywka się deformowała i nagar, który trzeba czyścić co 60tys km czyli co kilka lat także też nie uciążliwe. Ten silnik jest bardzo dobry a dobrze eksploatowany jeździ i jeździ i generuje bardzo dobrze moc korby bokiem nie wychodzą wały nie pękają sprzęgło jest dobre nie pali dużo wtryski nie padają często pompa w baku nie widzę by była problemem, te auta mają po 10lat+ i przebiegi 200+ najczęściej w 1.8T tak samo pompy się wymienia przepływki dvki i inne takie rzeczy po już się zużyły. Niestety nie ma teraz silników bez takich bubli. Patrząc na inne niedociągnięcia to ten silnik wypada bardzo dobrze . Edytowane 11 Listopada 2016 przez arek_cccp
Quattro200HP Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Podejdzie, ja taką mam. Blok 2.0T a 1.8T jest bardzo podobny. Popychacz kosztuje 150zł, zużywa się i tyle to jest pierdoła, cewki tak samo była zresztą akcja serwisowa . Duża wadą tego silnika jest pompa oleju i wałek rozrządu z początkowych lat produkcji z końcówką A bo ta krzywka się deformowała i nagar, który trzeba czyścić co 60tys km czyli co kilka lat także też nie uciążliwe. Ten silnik jest bardzo dobry a dobrze eksploatowany jeździ i jeździ i generuje bardzo dobrze moc korby bokiem nie wychodzą wały nie pękają sprzęgło jest dobre nie pali dużo wtryski nie padają często pompa w baku nie widzę by była problemem, te auta mają po 10lat+ i przebiegi 200+ najczęściej w 1.8T tak samo pompy się wymienia przepływki dvki i inne takie rzeczy po już się zużyły. Niestety nie ma teraz silników bez takich bubli. Patrząc na inne niedociągnięcia to ten silnik wypada bardzo dobrze . z 1.8t z B7 masz? w jakiej kwocie cała operacja się zamknęła? Ogarnąłem wszystko w aucie na tip top a teraz się dowiedziałem o tej pompie... Jakiej firmy masz popychacz? INA? Ciekawe ile wytrzyma, na razie jakieś 10 tys mam przejechane na popychaczu INA, na wiosne będzie trzeba zajrzeć.
arek_cccp Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 (edytowane) Ori aso popychacz. Pompa wraz z olejami robocizna i reszta rzeczy do przekładki to 1900zł. Stara pompę sprzedałem za 1700. Także tylko olej można powiedzieć zapłaciłem. Co do popychacza mysle ze z seryjną pompa hpfp 50tyś powinien wytrzymac bez problemu. U mnie z 20 obstawiam. Teraz sprawdzałem stan po 10tyś i wygląda ok. Nr pompy są w dziale 2.0t i reszta nr śrub etc. Chyba w 1.8t była jedna pompa oleju. Edytowane 12 Listopada 2016 przez arek_cccp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się