Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świnka A4 B7 2.0 TFSI


Madern

Rekomendowane odpowiedzi

Nadszedł czas i na mnie :wink:

Model: B7
Rocznik: 2005
Pochodzenie: USA
Silnik: 2.0 TFSI
Historia: Lekka stłuczka z przodu po prawej

Przebieg aktualny: 200tyś

fd10b2353e520fbamed.jpg

04651a71ae2a277emed.jpg

ee833898e4d1e06dmed.jpg

9647b89f08e72eb8med.jpg
5b8106c39a213834med.jpg
49b3e9ab2c6fc44dmed.jpg

Wyposażenie:

-tiptronic

-klima automatyczna

-elektryczne podgrzewane fotele przednie (pasażera tylko elektryczna regulacja lędźwi)

-Concert II

-4x el. szyby

-tempomat

-bixenon (obecnie bez samopoziomu)

Co zrobione:

Silnik itp:

  • wymiana rozrządu
  • wymiana hałasującego łańcuszka rozrządu
  • wszystkie filtry, oleje, płyny
  • wymiana świec
  • wymiana cewki
  • wymiana pompy paliwa oraz czujnika g410
  • wymieniona pompa paliwa w zbiorniku (26.09.2016)

Wnętrze:

  • montaż zmieniarki Yatour + Bluetooth
  • wyrezanie wejścia AUX
  • odblokowanie pełnego FIS'a przez zmianę przełącznika wycieraczek
  • dezynfekcja klimatyzacji ozonem (14.09.2016)

Plany: (wg ważności)

  • wymiana przegubu prawego przedniego
  • założenie samopoziomowania
  • naprawa hałasującego szyberdachu
  • poprawki lakiernicze
  • Radio (myślę nad jakimś niefabrycznym z Androidem na pokładzie)
  • Zderzak przedni S-Line
  • Kierownica z łopatkami
  • Czarna podsufitka
  • oklejenie dekorów, gdyż są "podziubane"
  • zmiana na lusterka chromowane, elektrycznie składane
  • montaż czujnika deszczu/światła C/L Home
  • Licznik S4/RS4
  • kamera cofania

Wszelkie sugestie mile widziane, pozdrawiam :D

Edytowane przez Madern
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna sztuka i powodzenia w modzeniu :) Podsunąłeś mi kilka rzeczy, które też ogarnę u siebie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do popychacza pompy paliwa zaglądałeś? Miałes błąd o regulatorze że wymieniłeś g410? :D

Jeszcze nie, błąd jakiś był o ciśnieniu paliwa i wskazywało na ten czujnik ale nadal check sie pali [emoji32]

Mimo wymiany całej pompy wysokiego ciśnienia

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez Madern
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do popychacza pompy paliwa zaglądałeś? Miałes błąd o regulatorze że wymieniłeś g410? :D

Jeszcze nie, błąd jakiś był o ciśnieniu paliwa i wskazywało na ten czujnik ale nadal check sie pali [emoji32]

Mimo wymiany całej pompy wysokiego ciśnienia

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sprawdź ten popychacz przy najbliższej okazji, najlepiej od razu zmienić go, kosz 100zł. Co do błędu, też mi się pojawił kilka razy, przewertowałem wszystkie fora w USA o tym błędzie i to norma w 2.0tfsi. Co ciekawe, pojawia się zazwyczaj poniżej 1/4 stanu baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do popychacza pompy paliwa zaglądałeś? Miałes błąd o regulatorze że wymieniłeś g410? :D

Jeszcze nie, błąd jakiś był o ciśnieniu paliwa i wskazywało na ten czujnik ale nadal check sie pali [emoji32]

Mimo wymiany całej pompy wysokiego ciśnienia

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sprawdź ten popychacz przy najbliższej okazji, najlepiej od razu zmienić go, kosz 100zł. Co do błędu, też mi się pojawił kilka razy, przewertowałem wszystkie fora w USA o tym błędzie i to norma w 2.0tfsi. Co ciekawe, pojawia się zazwyczaj poniżej 1/4 stanu baku.

Pompa wysokiego ciśnienia zmieniona, błąd nadal był, po różnych pomiarach okazało się ze pompa w baku nie trzyma ciśnienia i po jej wymianę na inna problem znikł

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa oleju to podstawa do sprawdzenia lub lepiej wymiana na taką z 1.8 t jak siądzie to silnik tylko za zlom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa oleju to podstawa do sprawdzenia lub lepiej wymiana na taką z 1.8 t jak siądzie to silnik tylko za zlom.

A podejdzie z 1.8t do 2.0tfsi? Ostatnio czytałem o tym, nie wiem jak można wypuści takie gówniane silniki w budzie Audi. Popychacz, cewki, pompa w baku, pompa oleju, dobrze że chociaż BGB oleju nie bierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejdzie, ja taką mam. Blok 2.0T a 1.8T jest bardzo podobny. Popychacz kosztuje 150zł, zużywa się i tyle to jest pierdoła, cewki tak samo była zresztą akcja serwisowa . Duża wadą tego silnika jest pompa oleju i wałek rozrządu z początkowych lat produkcji z końcówką A bo ta krzywka się deformowała i nagar, który trzeba czyścić co 60tys km czyli co kilka lat także też nie uciążliwe. Ten silnik jest bardzo dobry a dobrze eksploatowany jeździ i jeździ i generuje bardzo dobrze moc korby bokiem nie wychodzą wały nie pękają sprzęgło jest dobre nie pali dużo wtryski nie padają często pompa w baku nie widzę by była problemem, te auta mają po 10lat+ i przebiegi 200+ najczęściej w 1.8T tak samo pompy się wymienia przepływki dvki i inne takie rzeczy po już się zużyły. Niestety nie ma teraz silników bez takich bubli. Patrząc na inne niedociągnięcia to ten silnik wypada bardzo dobrze :).

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejdzie, ja taką mam. Blok 2.0T a 1.8T jest bardzo podobny. Popychacz kosztuje 150zł, zużywa się i tyle to jest pierdoła, cewki tak samo była zresztą akcja serwisowa . Duża wadą tego silnika jest pompa oleju i wałek rozrządu z początkowych lat produkcji z końcówką A bo ta krzywka się deformowała i nagar, który trzeba czyścić co 60tys km czyli co kilka lat także też nie uciążliwe. Ten silnik jest bardzo dobry a dobrze eksploatowany jeździ i jeździ i generuje bardzo dobrze moc korby bokiem nie wychodzą wały nie pękają sprzęgło jest dobre nie pali dużo wtryski nie padają często pompa w baku nie widzę by była problemem, te auta mają po 10lat+ i przebiegi 200+ najczęściej w 1.8T tak samo pompy się wymienia przepływki dvki i inne takie rzeczy po już się zużyły. Niestety nie ma teraz silników bez takich bubli. Patrząc na inne niedociągnięcia to ten silnik wypada bardzo dobrze :).

z 1.8t z B7 masz? w jakiej kwocie cała operacja się zamknęła? Ogarnąłem wszystko w aucie na tip top a teraz się dowiedziałem o tej pompie... Jakiej firmy masz popychacz? INA? Ciekawe ile wytrzyma, na razie jakieś 10 tys mam przejechane na popychaczu INA, na wiosne będzie trzeba zajrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ori aso popychacz. Pompa wraz z olejami robocizna i reszta rzeczy do przekładki to 1900zł. Stara pompę sprzedałem za 1700. Także tylko olej można powiedzieć zapłaciłem. Co do popychacza mysle ze z seryjną pompa hpfp 50tyś powinien wytrzymac bez problemu. U mnie z 20 obstawiam. Teraz sprawdzałem stan po 10tyś i wygląda ok. Nr pompy są w dziale 2.0t i reszta nr śrub etc. Chyba w 1.8t była jedna pompa oleju.

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...