rysiu2006 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Witam Witam audi b6 1.9tdi avf po chwili od odpaleniu dymi na biało gdy dłużej pojeździe silnik się nagrzewa i przestaje od czasu do czasu jak ruszam to widzę za sobą kłębek dymu. Czasami mu specjalnie depne i patrze w lusterko czy dymi to nic nie widzę dodam że olej utrzymuje się w normie ale ubywa mi trochę płynu chlodniczego. Ogólnie w silniku i zbiorniku wyrównawczych nie widać żeby się olej z płynem chłodniczy mieszał. W aucie ponoć były wymieniane walki, szklanki u ponoć olej musi się wypalić. Dodam że auto przyspiesza normalnie i nie ma problemu z przegrzaniem Pomoże ktoś? Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 A olej nie robi się masłowaty? Może chłodnica dziurawa czy coś? Silnik pracuje normalnie? Ile tego płynu ubywa?
rysiu2006 Opublikowano 15 Września 2016 Autor Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Tak jak pisałem olej jest normalny Silnik pracuje normalnie nieprzegrzewa się i przyspiesza normalnie A płynu ubywa litr na ok 500km Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Może to być spalenie świece żarowych ? Dziś rano ja schodził z nocki było ok 10 stopnie i podczas odpalania nie zakręcie odrazę na swoje obroty tylko lekko się zadawał Edytowane 15 Września 2016 przez rysiu2006
nik23 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Węze od płynu chłodniczego nie pęcznieją? Twardnieją? Jak litr płynu na 500 to kup sobie test na obecność co2 w płynie, albo jak wolisz daj mu porządnego buta od 0 do mniej więcej 150 cały czas z butem w podłodze, tylko ostrzegam to niebezpieczne dla silnika jezeli UPG padła, bo zagotuje i wywali
rysiu2006 Opublikowano 15 Września 2016 Autor Opublikowano 15 Września 2016 Węze od płynu chłodniczego nie pęcznieją? Twardnieją? Jak litr płynu na 500 to kup sobie test na obecność co2 w płynie, albo jak wolisz daj mu porządnego buta od 0 do mniej więcej 150 cały czas z butem w podłodze, tylko ostrzegam to niebezpieczne dla silnika jezeli UPG padła, bo zagotuje i wywali Węże są własnie normalne dają się gnieść w dłoni przy dłuższej jeździe i 90 stopniach. Problem pojawia się jak auto stoi cala noc albo przynajmniej 8 godzin i po uruchomieniu przejechaniu 50m i zaczyna dymić dopiero po jakim czasie ustaje i nie dymi
lukasz51237 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Świece żarowe nie mają nic do tego. Możliwe, że UPG puszcza gdzieś na kanale wodnym, bo litr płynu na 500km to bardzo dużo.
rysiu2006 Opublikowano 17 Września 2016 Autor Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) jutro wymieniał olek to będę szukał może od dołu jakiś wyciek znajde Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Dziś wymieniłem olej i niebyło śladów żeby był wymieszany z płynem chłodniczym Dziś po nocy stania odpaleniu nie było widać żeby dymił. Przejechałem dziś ok 60km do Wrocławia(ok. 30km autostrada, ok. 20km zwykła trasa, ok. 10km po mieście) i też nie było widać żadnego dymienia dopiero w drodze powrotnej gdy wracałem odpaliłem auto i pokazał się dym a przez kolejne 60km drogi powrotnej nic. takie dymy zaobserwowałem ze zazwyczaj pokazują się chwile po odpaleniu auta lub jak przejadę kilkanaście metrów. Ktoś coś doradzi? Pytanie moje jeżeli płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania to auto dymi cały czas? Edytowane 15 Września 2016 przez rysiu2006
nik23 Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Jezeli ci ładuje kompresje do płynu to węże będą twardniały, zbiorniczek wyrównawczy będzie sie brudził. Jezeli ci płynu ubywa musi gdzieś on uciekać albo do komory spalania iść. Masz webasto albo inne postojowe dogrzewanie? Nagrzewnica nie cieknie?
rysiu2006 Opublikowano 17 Września 2016 Autor Opublikowano 17 Września 2016 Ogólnie węże nie są twarde ale po wlonczeniu zaplonu delikatnie paruja mi szyba przednia Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
nik23 Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) Jak ci szyba paruje to filtr kabinowy wymień :-) Szukaj gdzie płyn ucieka. Niemasz mokro pod nogami?. Ale bez powodu też auto dymiło nie będzie. I też trzeba by poszukać powodu takiego stanu rzeczy. Kup sobie test na obecność spalin w płynie(CO2) Edytowane 18 Września 2016 przez nik23
rysiu2006 Opublikowano 18 Września 2016 Autor Opublikowano 18 Września 2016 Ok zamówiłem testy na allegro zobaczymy dziwi mnie to że chwile po odpaleniu zadymi a później cisza Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
nik23 Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Dymić może od zużytych uszczelnień zaworowych, olej wtedy ścieka po zaworach do komory spalania i wypala. Sie przy odpaleniu stąd po starcie kłąb dymu.
rysiu2006 Opublikowano 20 Września 2016 Autor Opublikowano 20 Września 2016 A czy plyn chlodniczy może dostawać się do wtryskow i z tego powodu też może ubywa plynu i dymi ? Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
rysiu2006 Opublikowano 29 Września 2016 Autor Opublikowano 29 Września 2016 Okazało się ze turbo zygalo olejem w stronę wydech z ta ten dym turbo wymienione i narazie nie kopci Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
MariuszKK Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 A jak Ci szyba przednia paruje, to może być jeszcze problem nieszczelnej nagrzewnicy lub przewodów. Stąd to ubywanie płynu chłodniczego..
rysiu2006 Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 Plyn chlodniczy ponoć juz pompa wody zaczyna puszczać i będzie wymieniana razem z rozrzadem Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka kolejny problem po nocy stania auto nie odpala prawidłowo (ogólnie jak silnik jest zimny rzadko gdy jest ciepły) ze tak powiem nie pali na dotyk muszę chwile dłużej zakręcić to załapie ale od razu zaczyna drgać silnik tak z 5sek. i przestaje. A jak nie załapie od razu to za 2 razem pali normalnie i chwile po tym wydobywa się biały dym i stopniowo słabnie ok 5 min dymi po tym jak się nagrzeje już nie dymi. dodam że ubywa mi płynu chlodniczego ale mechanik stwierdził ze to przez pompe wody.
nik23 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Logi 13 23 004 na postoju bez gazu na rozgrzanym full silniku. Prawdopodobnie uszczelnienia pd albo pd któryś padnięty. Robiłeś test na obecność co2 w płynie? Kompresja mierzona? Pompe jeźeli cieknie wymienić natychmiast, grozi uszkodzeniem przegrzaniem silnika.
rysiu2006 Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 We wtorek jestem umówiony na wymianę kompletna rozrządu Dodam że ustawienie rozrządu waha się na biegu jałowym od -06, -1.1, -1.7 Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Jutro ogarnę logi Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Ustaw synchro na 0 tak dla świętego spokoju. Korekcje pompek też sie różnią w zależności od ustawienia kąta synchronizacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się