nik23 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Dostaje sie płyn na cylinder i go ubywa, przechodzi na postoju i potem po odpaleniu musi się wypalić. A gdy silnik pracuje to kompresja idzie w płyn. porozmawiaj o tym z swoim mechanikiem, niech ci powie jaki koszt i co on uważa o tej sprawie. Ale według mnie to upg i test to tylko potwierdził
rysiu2006 Opublikowano 9 Października 2016 Autor Opublikowano 9 Października 2016 Ale kompresja idzie w plyn to powinien wywala plyn w zbiorniku Ok dzięki wszystkim za rady Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 I wywalać i węże powinny twardnieć i po odkręcaniu korka powinno uciekać ciśnienie. Zależy też jak to długo już trwa.
rysiu2006 Opublikowano 20 Października 2016 Autor Opublikowano 20 Października 2016 Witam ponownie auto po wymianie rozrządu i 2 świec nie dymi nie ubywa plynu mechanik dobrze mówił ze cieknie z pompy wody twierdził że to nie uszczelka pod glowica. I tu takie pytanie z ciekawości czy ten test na co2 może oszukiwać ?? Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 Nie chciałem wcześniej gadać, ale jak dla mnie te testy CO2 to ściema. Najlepiej patrzeć na charakterystyczne objawy UPG i tyle.
rysiu2006 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2016 Witam ponownie po dłuższej przerwie jednak okazało się ze glowica była peknieta na 3 cylindrach pozdrawiam. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się