NPIanthony Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Witam wszystkich, zdjąłem dziś koła z przodu żeby obejrzeć co może pukać przy ruszaniu i skręcaniu (nie zawsze, ale jak zacznie to na dłużej) ale to nie temat, zauważyłem przetarcie opony od wewnątrz po stronie pasażera raczej nie zbieżność bo dość głęboko i sam rant... Miał ktoś taki przypadek? Z czym się to może wiązać? Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki! Dodam że opona 225/45R17 na oryginalnych felgach Audi 9-ramiennych (nr 14. z listy: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/293507-a4-detale-oryginalne-felgi-i-opony-audi-a4-b6/) Raczej nei jest za szeroka po prawej wszystko ok a z artykułu o felgach i oponach szersze fabryka dawała... Edytowane 15 Września 2016 przez NPIanthony
jarek920 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 jesli auto nie bylo bite to zawieszenie i zbieznosc do sprawdzenia
sams0n Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 Proszę o info czy temat zakończony nie chce zakładać nowego a u mnie jest to samo dostałem wydruk od diagnosty który robił zbieżność i nie widać dużych odstępstw od normy. Tym bardziej wszyscy mówią że lepszego nie ma w Białymstoku. Opona ścięta aż druty wyszły a co ciekawe to że reszta opony nie ruszona wygląda jakby przejechała 5k km.http://www.directupload.net/file/d/4490/yk68x4au_jpg.htm - tak wyglądają opony po lewej i prawej stronie auta - z tyłu delikatnie ścina ale też jest to wyczuwalne palcem. dodam że mam quattro.
enczu Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 Opona nie przyciera nigdzie? Może felga ma bardzo kiepskie osadzenie i jest jak jest? Dziwny fakt, że tylko jedna strona :/ Jak z wahaczami i amorami ze strony, która ścina oponę? Kiedyś gdzieś coś czytałem, że jak są luzy, auto przy obciążeniu może właśnie tak ścinać oponę. Proponuję jechać na przegląd, sprawdzić zawieszenie i dopiero zaczynać bawić się w zbieżność, mimo tego, że masz fachowca od tego Ja zacząłbym od sprawdzania całego zawieszenia, może weź kogoś ze znajomych niech zapakują się do auta i zobacz jak zachowuje się strona gdzie ścina Ci oponę, względem tej gdzie jest wszystko jak należy.
NPIanthony Opublikowano 27 Września 2016 Autor Opublikowano 27 Września 2016 Dzięki wszystkim za opinie/uwagi. Sprawa wygląda tak, że opona najprawdopodobniej miała guz wewnątrz i dodatkowo rantem przylegała do podłoża, stąd przytarcie. Założyłem zimówki na przód - po tygodniu nienaruszone więc wykluczam wpływ zawieszenia Temat zamknięty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się