Kit Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Witam ponownie na forum jak to bywa auta się psują co jakiś czas i właśnie znowu ten czas nastąpił :gwizdanie: problem polega na tym że turbina mi się wyłącza podczas jazdy, na zimnym ciągnie jak należy ale jak się rozgrzeje to przy 3000 tyś obrotów przeważnie na 4-tym biegu przestaje działać miałem robione logi niedawno i wszystko było dobre zawór działał dobrze i turbo też było ok.Najlepsze jest to że jak go zgaszę i odpalę problem znika do momentu przyspieszenia 4-ty bieg 3000 tyś i znowu to samo podłączyłem VAG-a i wyskoczyły mi takie błędy: 17563 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - zwarcie do plusa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
letallec Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Poszukaj dobrze na forum bo było nie raz. Najpierw logi do oceny, a skonczy sie pewnie czyszczeniem kierownic turbiny. bez logów to jak wróżenie. Trafi się albo sie nie trafi....
Kit Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2008 Chciałbym poszukać ale strony mi się tak wolno otwierają że się odechciewa
letallec Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Nie szukaj, od razu Ci powiem: zrób pełne logi z grup 001, 003, 007,010, 011, 013 statyczne i potem dynamiczne. Auto ma być rozgrzane, wskazówka temp. ma stać pionowo
Kit Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2008 jutro rano zrobię logi i wrzucę na forum
letallec Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 jutro rano zrobię logi i wrzucę na forum good
spanky Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Nie szukaj, od razu Ci powiem: zrób pełne logi z grup 001, 003, 007,010, 011, 013 statyczne i potem dynamiczne. Auto ma być rozgrzane, wskazówka temp. ma stać pionowo a co z 004 i 008 ? chociaz tutaj sprawa wyglada na standardowa ...
Kit Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2008 to co proponujesz Spanky już raz mi pomogłeś z wtryskami i twoja diagnoza była trafna.
spanky Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 to co proponujesz Spanky już raz mi pomogłeś z wtryskami i twoja diagnoza była trafna. zrob komplet [statyczne i dynamiczne] i bedziemy mieli jasna sprawe ...
burton Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Witam. Czy ''POLSKI VAG 2,5'' można robić logi?
odzim Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Witam. Czy ''POLSKI VAG 2,5'' można robić logi? nie
Kit Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Chciałbym odnowić temat po długiej przerwie a to dlatego że używałem drugiego auta ale teraz potrzebuje zrobić to które długo czeka na zasłużoną naprawę temat taki sam jak powyżej turbo wchodzi w stan awaryjny do tego te same kody błędów proszę o pomoc na dole wrzucam logi statyczne i dynamiczne. 17563 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - zwarcie do plusa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY LOGI STATYCZNE: GRUPA 001 GRUPA 003 GRUPA 004 GRUPA 007 GRUPA 008 GRUPA 010 GRUPA 011 Niestety zapomniałem zrobić grupy 013 ale zrobię jak najszybciej mogę LOGI DYNAMICZNE: GRUPA 003 GRUPA 004 GRUPA 007 GRUPA 008 Podczas tych prób poniżej turbo weszło w stan awaryjny powyżej 3000 tyś obrotów GRUPA 010 GRUPA 011 Z góry dziękuje za pomoc :hi: :hi:
spanky Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 zrob jeszcze 011 BS ale wyglada ze czujnik doladowania kucnał... poczytaj sobie tutaj : http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t74577.0.html;highlight=czujnik p.s statyczne to jedna wielka niewiadoma ...
letallec Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 czujnik doładowania walnięty lub jego połączenia elektryczne
Kit Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Zrobiłem BS oto one : Znalazłem na forum lokalizację tego czujnika G71 ale byłem w sklepie i nie mam pewności jak on wygląda ma ktoś zdjęcie szukałem na forum znalazłem tylko to: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t45015.0.html;highlight=lokalizacja+czujnik%C3%B3w GRUPA 011
spanky Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 BS-ów nie widze .. ale i tak czujnik do wymiany ... co do czujnika to popros iwadrian niech Ci wysle zdjecie ....
Kit Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Sorki że podbijam temat ale czy to jest ten czujnik który mam wymienić?
Kit Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Jak zwykle Spanky strzał w 10-tkę kupiłem czujnik choć powiem nie był tani 103 euro :gwizdanie: zapłaciłem za to małe pudełeczko jak na pierścionek ale w końcu auto chodzi jak należy, wielkie dzięki :notworthy:... P.S. Spanki jesteś świetnym fachowcem ale mam nadzieje że nie będę musiał długi czas pisać nowego posta z nowym problemem .pozdro
spanky Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 P.S. Spanki jesteś świetnym fachowcem ale mam nadzieje że nie będę musiał długi czas pisać nowego posta z nowym problemem .pozdro jaki tam ze mnie fachowiec ... to tylko moje hobby ... wazne ze furmanka jezdzi jak powinna ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się