Skocz do zawartości
IGNOROWANY

H4mm3R S4 Look/RECARO/Heble TTRS 370/330/AccuAir/ROHANA 20X10J


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

na samym początku współpracy z BLB trzeba było mu podziękować za współpracę:doh:

zapodać z małym przebiegiem ulepszone BKD lub BSY z mitsu :thumbup1:

BLB sprzedać i prawdopodobnie prawie na zero byś wyszedł i jedynie co by Cię interesowało to paliwo i filtry:wink:

cała zabawy z BLB imbusik, wałki, głowica, pompki to pudrowanie syfa:kwasny:

ale Tomek rozumiem, że już poczyniłeś wcześniej jakieś kroki aby Ci służył więc żal teraz myśleć o drugiej motorowni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde kazdy silnik praktycznie ma swoje za uszami. Ja tam uwazam ze w BLB kwestia 3k i auto sluzy dlugo dlugo...

mialem BLB, za 2k z nowa pompa oleju zrobilem imbusik, za ok. 1K turbo i auto smigalo na mocnym programie az milo, teraz Boseron drze dalej furmanke i tez nic sie nie dzieje...

nie ma juz silnikow nie zniszczalnych. czy to 3.0 TDI czy 2.0 tfsi czy 3.2fsi kazdy cos ma... trzeba sie z tym pogodzic, zrobic co trzeba, dbac i jezdzic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcialem sie tylko upewnic, a tak pozatym jest gdzies na forum temat z opisem silnikow? bo ja mam bpw i sam nie wiem czy to dobry silnik. odpukac w niemalowane chodzi jak tralala :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BPW to taki rozwiercony 1,9

sorki Tomek za spam w temacie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca to taki rozwiercony 1,9. BPW to taki BLB z główną z AVF.

Wysłane z mojego MT27i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój BLB już jest wykastrowany (niema wałków wyrównoważających) + EGR zaślepiony... W grudniu 2011 poleciało mi 12 zębów na pasku rozrządu (pasek miał 80kkm jakiś podwójnie wzmacniany z Gates'a) na początku ja i mechanik myśleliśmy że to pompa tandem, ale po zamianie pompy na inną silnik dalej nie odpalał... potem dopiero zauważyliśmy pasek. Po wymianie rozrządu silnik odpalił i nic nie wskazywało żeby było coś nie tak, poza problemami z odpalaniem na zimnym, które latem ustąpiły. Od tamtej pory zrobiłem 60kkm, wymieniłem turbo + korekta i wtedy zaczęło się pogarszać odpalanie na zimnym, dymienie i ostatnio zauważyłem ubywanie płynu chłodniczego.

No to głowica w górę i okazało się... że są uszkodzone dwa końcówki popychaczy zaworów, głowica jest popękana na pierwszym cylindrze. Po dokładniejszych oględzinach wyszło, że 6 zaworów są lekko krzywe, choć tutaj zawory są grubości patyczka do uszu i dużo nie trzeba żeby je skrzywić..

Pompki oddałem do regeneracji, bo już mają 350kkm nalatane i niema bata żeby dobrze ciśnienie trzymały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde kazdy silnik praktycznie ma swoje za uszami. Ja tam uwazam ze w BLB kwestia 3k i auto sluzy dlugo dlugo...

mialem BLB, za 2k z nowa pompa oleju zrobilem imbusik, za ok. 1K turbo i auto smigalo na mocnym programie az milo, teraz Boseron drze dalej furmanke i tez nic sie nie dzieje...

nie ma juz silnikow nie zniszczalnych. czy to 3.0 TDI czy 2.0 tfsi czy 3.2fsi kazdy cos ma... trzeba sie z tym pogodzic, zrobic co trzeba, dbac i jezdzic...

dokłądnie tak. Chociaż ja tam uważam że BLB jest niezniszczalny tylko trzeba go traktować jak starą k...we :decayed::decayed::decayed: Luuuubi to :grin::grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

New info :

Audi uruchomione :wink:

To fajnie tylko ja juz w kanał leje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...