pimpam Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Witam. Pierwszy post i pierwsze pytanie odnośnie MPPS v13.02. A mianowicie jestem z tych co lubią samemu dłubać w swoim aucie i jak coś jest możliwe to czemu tego nie zrobić..... Chodzi mi o flashowanie A4 B8 2.0 TDI 120km 2009r. Czy tym interfejsem da się zczytać wgrać soft w tym autku? VCDS się bawiłem ale to jest dla mnie nowością. Proszę więc kogoś o odpowiedź ewentualnie rady wskazówki. Dodam, że nie ja zmodyfikuje soft tylko firma ktora się tym zajmiuje. Ja tylko zczytam i wgram. Pozdrawiam
spknet Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Mam MPPS v13.02 i nie widzi B8 a niby obsługuje EDC 17
gregor10 Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Mpps klon + EDC17 + programowanie przez OBD to sredni pomysł delikatnie mówiąc.Ja pracuje na oryginalnym MPPS i tak nie używam go do nowyszch EDC17 bo to słaby pomysł z grupy ryzyka, chyba że wcześniej zrobisz sobie backup sterownika na stole to wtedy można szaleć przez OBD.
pimpam Opublikowano 24 Września 2016 Autor Opublikowano 24 Września 2016 A jakieś rady co do immo np? rozłancza połączenie z ecu czy cos?
Tom A4 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 (edytowane) do edc 17 klonem to zły pomysł, te stery z początku produkcji np cp14 oryginał robi ale i to jest ryzyko, jedyna rada to na stół i po bdm. Immo nie ma nic wspólnego z odczytem obszaru map lub całości. Edytowane 24 Września 2016 przez Tom A4
pimpam Opublikowano 24 Września 2016 Autor Opublikowano 24 Września 2016 (edytowane) Hmmmm.... no wiadomo nie chce uwalić ecu. Na stole mówicie panowie....a dostałbym od was wskazówki co do tego potrzebuję? sprzętowo i programowo? Jakie są koszty takiej przyjemności?i czy tą metodą zrobię sam backup tylko czy też mogę wgrywać? Mówimy o czymś w stylu FGTech Galletto 4 Master V54 Edytowane 24 Września 2016 przez pimpam
Tom A4 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Koszt takiej przyjemności jest sporo większy niż wycieczka do profesjonalnego tunera na hamownie i zrobienie programu. Samo nieumiejętne otwarcie sterownika już go może zabić. Postawienie steru na nogi po nie udanym wgraniu jest też kosztowne i nie opłaca się bawić samemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się