Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 AFN] Gdzie jest bezpiecznik świec żarowych?


Arek8888

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dziś rano po odpaleniu auta zaczęła mi migać kontrolka świec żarowych. Czy może ktoś napisać gdzie znajduje się bezpiecznik świec żarowych i jak go rozpoznać (ile amperów itp)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy masz światło stop po wciśnięciu pedału hamulca.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i mam.


Czy kontrolka świec żarowych może sygnalizować coś jeszcze poza świecami lub światłem stop?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto pali normalnie, nie traci mocy i nie dymi. Gdyby był problem z pompą wtryskową to byłyby jakieś inne objawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To podepnij vaga niż zgadywać.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vaga podepnę, ale dopiero w weekend będę miał dostęp do niego. Na daną chwilę mogę sprawdzić jedynie bezpiecznik, ale nie wiem za bardzo jak go zlokalizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od świec jest przekaźnik 202 pod kierownicą.

Obok ecu jest bezpiecznik 40A (trzeba zdjąć pokrywe sterownika na podszybiu)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij VAG-a i sprawdź czy nie masz jakiś błędów, migająca kontrolka świec żarowych w AFN-ie informuje również o błędach. Skoro ci migała i zgasła to zapisał się błąd uszkodzonego elementu który zdiagnozujesz po kodzie błędu.

Edytowane przez rikardo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie falują Ci obroty na biegu jałowym oraz czy nie szarpie Ci na 4 i 5 biegu, jeśli falują i szarpie to nastawnik do czyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za cenne rady. Sprawa ma się następująco: Podpiąłem po kolei wszystkie świece bezpośrednio pod akumulator i okazało się, że wszystkie cztery świece nie żyją. W sumie mnie to nie dziwi. Kupiłem nowe NGK, ale udało mi się wymienić tylko trzy bo czwarta nie dała się wykręcić. Rikardo - obroty nie falują i nic nie szarpie. Kontrolka nadal miga, dzisiaj podjadę na vaga i zobaczę co on powie.


VAG wykazał następujący błąd:

17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Po wykasowaniu błędu kontrolka przestała migać, po czym przejechałem się autem i już się nie pojawiła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17978/P1570

Najczesciej to problem z immo, mimo że można odpalić auto i nie gaśnie.

Odkręć kiere i zajrzyj do 2-żyłowej kostki od czytnika immo (pierścień wokół stacyjki)

Przeczysć styki, podegnij styki w kostce żeby lepiej kontaktowały z pinami w czytniku.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...