Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bicie powyzej 100 i przy hamowaniu tarcz


bobik96

Rekomendowane odpowiedzi

cześć

problem polega na biciu kierownicy. powyzej 120 cała budą trzęsie

więc tak

1. gdy hamuje nawet z małej prędkosci czuję bicie, im z wiekszej predkosci wieksze bicie

2. jade po prostej drodzę(bez hamowania) czuć bicie, wieksza prędkość wieksze bicie. najbardziej czuć od 100km/h

obstawiałem na tarcze ale wyglądają prawie jak nowe klocki to samo. do tego trzesie nawet gdy nie hamuje.

pedał hamulca raczej nie pulsuje

możliwe że tarczę pokrzywione i do tego któraś z opon/alu ?

od czego polecacie zacząc?

nie chcę jezdzić po mechaniokach, sam staram sie to naprawić ale nie chce tez kasy w błoto wywalać

z góry dzieki :)))

Edytowane przez bobik96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpierw sprawdz czy masz wyważone dobrze koła,to raczej na pewno bedzie to.

Jak pojedziesz i okaze sie ze z kołami jest ok to zacznij od sprawdzenia czy biją piasty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. jutro z samego rana jade wyważyć jak po tym przejdzie to bede w siódmym niebie :D

miałem dzisiaj jechać ale wydawało mi się że nie biło by przy hamowaniu jakby koła były nie wyważone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wymianie tarcz i klocków z tyłu też coś lekko zaczyna bić przy 120km , wcześniej kierownica ani nie drgnęła.

Mówicie, że to mogą być piasty źle złożone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


2. jade po prostej drodzę(bez hamowania) czuć bicie, wieksza prędkość wieksze bicie. najbardziej czuć od 100km/h

Miałem tak gdy miałem guza na oponie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ktos zmieniał tarcze i po tym jest bicie to albo mechanik nie przylożył sie do pucowania piast albo nowa tarcza krzywa...

Grzes sprawdz z tyłu czy dobrze dokrecili lożyska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Grzes sprawdz z tyłu czy dobrze dokrecili lożyska.

Fakt, może być tak jak piszesz, zmieniał mi znajomy, który lubi wypić a nie bierze dużo za wymianę, eh następne doświadczenie - samo życie kuźwa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamowanie powyżej 110 to tragedia bije niemiłosiernie. przejechałem trochę km z górki i zaświecil się ABS może to przez wibracje?

panowie dzisiaj wywazylem koła i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne problemy,zmieniłem komplet tarcz i klocków, po przejechaniu ok. 1000 km zaczęło delikatnie szarpać przy hamowaniu, tak jakby tarcza była krzywa, wydało mi się to niemożliwe ponieważ założyłem oryginalne Ate, ale problem się nasilał, oddałem auto do serwisu ne reklamację i okazało się że piasta i łożysko do wymiany. Trzeba było też wymienić komplet tarcz i klocków z przodu. Dobrze ze kupowałem części w zakładzie to wszystkie koszty poszły w reklamację, inaczej z 1,2 tysia by mnie to wyniosło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja miałem taki problem ale w drugim aucie, w Passacie B4. Założyłem nowe tarcze i klocki, może z 1k km przejechałem i się zaczęło. U mnie okazała się krzywa tarcza. Po wymianie jak ręką odjął. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzali ci piasty i łożyska? Bo możesz znowu mieć to samo jak były rozjechane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...