Labiel Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 Temat umieszczam tutaj bo pytanie dość ogólne. Zakładanie bandaża w jakiś wolnossakach wydaje mi się całkiem logiczne - może nie w przypadku naszych A4 gdzie silnik jest wzdłużnie i generalnie nie ma jakiegoś problemu z temperaturą pod maską, ale w autach gdzie silnik jest poprzecznie i kolektor wydechowy idzie od czoła sprawa ma się inaczej. Intryguje mnie jednak pytanie jaki wpływ bandaż będzie miał na turbo. Nie będzie się ono przegrzewało? Jednak kolektor zawsze coś tam ciepła odprowadzi od całego zespołu. Jak to się ma? Pytam ponieważ od jakiegoś czasu jestem posiadaczem nowego autka, czyli Astry H GTC 2.0 turbo i generalnie pod maską na postoju wszystko tam się gotuje.
mophk Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 lepiej miec taki bandaż niż nie mieć np. na kwasiaku. pomyśl tak. kat za turbo u nas ma powiedzmy 700*C (moze być wiecej nie wiem) w środku. Ogolnie zimny to on nie jest. metal jest dobrym przewodnikiem ciepla wiec niech będzie że okolo polowy ciepla wydostaje sie z kata (no dobra przyjmuje że mówimy o DP z kwasówki) i całe to cieplo nagrzewa wszystko w okolo. bandaż blokuje większą część tego ciepla w srodku kata. W moim setupie mam osłonę z alu, dp z kwasówki + bandaż i stożek z tipem. osłony nie dotkne na dłużej bo jest bardzo ciepła ale tip stożek itd jest chłodny. ogolnie osobiscie polecam.
Labiel Opublikowano 29 Września 2016 Autor Opublikowano 29 Września 2016 To że bandaż dużo daje to wiem, dla tego rozważam jego montaż. Martwi mnie tylko czy nie będzie to miało negatywnego wpływu na turbo.
mophk Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 nie będzie miało to negatywnego wpływu.
Labiel Opublikowano 29 Września 2016 Autor Opublikowano 29 Września 2016 Dobrze wiedzieć. Tak że przed następnym latem trzeba będzie się pobawić.
Marcin Gugu33 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 pokażcie jak to docelowo wygląda te osłony lub bandaże na aucie
marcin4x4 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Po katowaniu Turbo dłużej trzyma temp, wszystko. Większość normalnych aut przy turbo i wydechu ma ekrany, główną zaletą jest poprawa dynamiki spalin.
Kejsi Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Dwie ale jak bardzo ważne zalety, mniejsza temp pod maską to jest zawsze plus chociaż fabryka daje sobie z tym radę a po drugie i najważniejsze im cieplejsze spaliny tym są szybsze co przekłada się na lepszą pracę turbo No i patent na szpan pod biedra na spocie plus 10 xd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się