Karolek1997 Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 Hej, Mam problem z audi. Miałem problem z błędem 1268, więc wyczyściłem nastawnik bo falowały obroty i migały świece, przez 500km wszystko w jak najlepszym porządku, brak jakichkolwiek objawów, błąd dał się skasować, świece już nie migały. Przedwczoraj auto zaczęło poszarpywać przy 1800 obrotach (w sensie 2-3 pojedyncze szarpniecia, tak jakby paliwo odcinało), odczytałem błedy, 542 od wtrysku sterującego, sporadyczny, skasowałem i problem ustał. Dziś odpalam i migają świece, to szybko laptop i błędy -> znów 1268 (ledwie 500km od czyszczenia nastawnika), skasował się bez problemu, (obroty nie falowały ani nie szarpał!) ale podejrzewam że znów zacznie migać. Czy w tak krótkim okresie czasu nastawnik znów mógł nałapać syfu? Filtr paliwa wymieniany 6kkm temu, jakieś propozycje co do tych rzeczy? Lipny filtr paliwa i przepuszcza syf i przez to takie jaja? Auto moc ma, nie kopci.
Mozgu Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 ja akurat nie czyscilem nastawnika ale mialem problem z tym szarpaniem przy 1800obr i blad wtrysku sterujacego. na Poczatek wyczysc wtyczke od niego i popsikaj jakim srodkiem do stykow. Jak przestanie to jest to. u mnie byl spokoj na pol roku a potem poszarpywal coraz czesciej az wymienilem wtrysk i problem ustal. Jak masz kase i chcesz miec przy okazji moc to wymieniaj wszystkie na 216 i rob program a jak nie to na probe przerzuć używke na testy. Koszt jakies 50-80zl.
Karolek1997 Opublikowano 12 Października 2016 Autor Opublikowano 12 Października 2016 Mody są w planach, ale chce najpierw ogarnąć to co mam na tiptop. Szarpać już nie szarpie, ale ten nastawnik mnie niepokoi trochę :/ Echh, teraz błędu się już nie da skasować czyli cały czas mam błąd 01268 :/ Ktoś ma jakiś pomysł? Może się cewka przesunęła i coś go boli, albo jakaś ścieżka na płytce jest rozerwana. Ma ktoś jakiś pomysł? Z samochodem kompletnie się nic nie dzieje, pracuje tak jak ma pracować. Przerabiał ktoś coś podobnego? Ostatnio myślałem, że może być to wina nieoryginalnego alarmu i tego, że jest wpięty w instalację nastawnika, żeby nie podawać paliwa... Ktoś coś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się