kepasus Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Witam Znalazłem takie coś na swoim komputerze ECU. Pacjent 2.5 TDI AKE auto sprowadzone ze Szwajcarii na hamowani wyszło 170 kunia Ale mam dziurawy dolot, auto kopci. Oraz hydraulika już zmęczona więc spadek uzasadniony. Pytanie czy ktoś wie co to za nalypka i o co chodzi?
mashet Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 (edytowane) Miałeś robiony tuning pewnie w ABT. Ja mam program zrobiony. Tez auto ze Szwajcarii. Ale ten program to gangrena, jesli chodzi o spalanie. Dlatego szykuję sie na modyfikację Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Września 2016 przez mashet
gregor10 Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Wszystkie modyfikacji ABT i MTM to jest szok pod każdym względem , spalania, przebiegu momentu i ustawionych parametrów pracy - efekty w dieslu - duże spalanie , efekty w benzynie - stopione katy, uszkodzone glowice, brak mozliwosci pracy auta na LPG z takim softem od ABT/MTM - szarpanie , czkanie i inne efekty
Galetto Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Softy robią do kitu, ale zabezpieczyć i zazwyczaj zmienić sum kontrolnych nie zapominają.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się