Sedrak Dan Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Witam. Mam wrażenie, że moja B6 mocno się przechyla w zakrętach na boki i nie czuję się do końca pewnie. Zawieszenie nie ma luzów i żadnych stuków. Z amorków nie cieknie (tył auta jakby trochę niżej siedzi niż zwykle) Od czego może być takie bujanie/przechylenie ? Sprężyny do wymiany ? Stabilizator ? Czy może jednak amorki ? Czy po prostu tak jest w tym zawieszeniu ? Chciałbym się tego pozbyć jednak cenię komfort podróżowania i nie planuje zakładać na pewno sportowego zawieszenia . Koła mam 16" i takie mi wystarczą ?
Arek8888 Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Podpinam się do tematu, mam podobny problem w swojej A4 B5. U mnie amorki mają nieco ponad 60% sprawności (dobry wynik), sprężyny są w porządku, ale mechanik powiedział, że tuleje stabilizatora zaczynają pękać i że to jest przyczyną. Polecam Ci podjechać na stację kontroli pojazdów i tam za 10 - 20 zł sprawdzą Ci stan zawieszenia.
Bart_poznan Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 zainwestuj w stabilizatory z rs4 , mam 1BA i wrzucone staby na komforcie nie ma wielkich strat a bujanie znika bezpowrotnie
rudy51 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 U mnie przy przeglądzie amory z przodu miały 66 i 67 % ale i tak postanowiłem je wymienić. Po wyjęciu starego amory i porównanie z nowym było tak: Wcisnołem oba max w dół i pościel Nowy amor wystartował do góry A stary drgnąl w górę dopiero po kilku sekundach Pisze tak dla porównania :-)
Sedrak Dan Opublikowano 24 Września 2016 Autor Opublikowano 24 Września 2016 zainwestuj w stabilizatory z rs4 , mam 1BA i wrzucone staby na komforcie nie ma wielkich strat a bujanie znika bezpowrotnie tylko , że stabilizator kosztuje chyba koło 1000 do RS4 . jeden jeśli się nie mylę ?
Bart_poznan Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Tył gdzieś 700 zł a przód trzeba polować z 3.0 Tdi Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Sedrak Dan Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 Tył gdzieś 700 zł a przód trzeba polować z 3.0 Tdi Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka kupa kasy za tyle to komplet sprężyn się kupi nowych na 4 koła Założyłem inne sprężyny i auto poszło dosłownie troszkę do góry, ale dalej leży ... Myślicie, że to wina amorków pomimo przejścia dobrze przeglądu ? Czy wstawienie sprężyn od wyższej kategorii wagowej podniesie auto do góry ?
.Pablo. Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 Auto podniesie na pewno tylko pytanie ile trzeba by poeksperymentować.
Sedrak Dan Opublikowano 7 Października 2016 Autor Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) Auto podniesie na pewno tylko pytanie ile trzeba by poeksperymentować. Zamówiłem sprężyny dwie kategorie większe. Zobaczymy co to będzie Edytowane 7 Października 2016 przez Sedrak Dan
kamilm1991 Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 Jak dziś zalozylem o 3 kategorie wyższa na tył i zrownalo się z przodem w koncu. Tyle że mam butle lpg w kole
Sedrak Dan Opublikowano 8 Października 2016 Autor Opublikowano 8 Października 2016 Ja tez mam LPG . W poniedziałek odbieram auta
kamilm1991 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 To kupowales zamienniki czy ori ?
Sedrak Dan Opublikowano 10 Października 2016 Autor Opublikowano 10 Października 2016 (edytowane) Zamienniki. Jutro/pojutrze będzie auto to dam znać jakiej firmy i czy jest jakiś efekt. Teraz jest normalnie. Nie prowadziłem jeszcze, ale auto poszło do góry Edytowane 11 Października 2016 przez Sedrak Dan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się