AngelDawid 0 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Witam, Ostatnio zaczęło mi się ślizgać sprzęgło na piątym i szóstym biegu przy wyższych obrotach. Proszę o informacje jakie sprzęgło znajduje się w moim modelu auta i/lub gdzie to mogę sprawdzić. Proszę również o informacje jakie zabiegi powinienem wykonać by rozwiązać ten problem i ile to będzie kosztowało (około). Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszaq92 2 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 (edytowane) 624 3311 00 Edytowane 26 Września 2016 przez miszaq92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AngelDawid 0 Opublikowano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 624 3311 00 Dziękuję. Czy mogę prosić o jakieś rady związane z wymianą sprzęgła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inhosik 10 Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Ja wymienialem sama tarcze przy okazji jak wyjmowalem skrzynie. Koszt samej tarczy 250 zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 za tyle to już kevlar, warto jeszcze wymienić łożysko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AngelDawid 0 Opublikowano 9 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Rozmawiałem z jednym handlarzem częściami. Powiedział mi, że sprzęgło może się ślizgać z powodu modyfikacji mocy. Moja audi ma fabrycznie 233KM a jest zmodyfikowane do 290KM i fabryczne sprzęgło może nie wytrzymywać większego Nm przez co się ślizga. Powiedział mi to na przykładzie innych klientów co modyfikowali prędkość w innych markach samochodów. Kupowali nowe sprzęgło, zakładali i wciąż im się ślizgało. Na tą chwile bardzo rzadko mi się zdarza, żeby mi się ślizgnęło, więc zostawiam i będę patrzył co dalej. Ewentualnie polecacie jakieś mocniejsze sprzęgło które pasuje do mojego modelu samochodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszaq92 2 Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Kup normalne, obij kevlarem i będzie się mniej zużywało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 nie taniej obić stare ? w 290 konia na serii nigdy nie uwierzę, tak samo jak w ślizgające się sprzęgło poniżej 300 koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman 13 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 No właśnie tak jak koledzy wyżej piszą, obij starą tarczę kevlarem, można też wzmocnić docisk i po problemie, tym bardziej że auto po chipie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się