Rafal Quattro Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Witam . Mam po raz kolejny awarie silnika 2,5 TDI AKE i mam juz dosc ,zastanawiam sie nad zmiana na 1.9 130KM. Jeśli jest ktos w stanie powiedziec co trzeba wymienic przy takiej wymianie i cze skrzynia biegów bedzie ta sam. Skrzynia jest manualna 6-cio biegowa QUATTRO. Pozdrawiam Rafal
majkel_majki Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Skrzynia może zostać z 2.5, do wymiany masz koło zamachowe i sprzęgło, poduszki silnika, wiązkę elektryczną pod maską, przewody chłodzenia, pompę paliwa w baku, przewody klimy, ecu, immo i zegary do przekodowania, wydech do przeróbki, sprężyny zawieszenia na niższą klasę wagową bo będzie stał jak koza po wymianie silnika. Na pewno o czymś zapomniałem jeszcze, w każdym razie jak nie masz dawcy i nie robisz przekładki sam to operacja jest ekonomicznie nieuzasadniona.. Jeżeli awaria silnika jest mechaniczna to jednak rozważałbym wymianę słupka na jakiś z oznaczeniem Bxx.
Rafal Quattro Opublikowano 27 Września 2016 Autor Opublikowano 27 Września 2016 Skrzynia może zostać z 2.5, do wymiany masz koło zamachowe i sprzęgło, poduszki silnika, wiązkę elektryczną pod maską, przewody chłodzenia, pompę paliwa w baku, przewody klimy, ecu, immo i zegary do przekodowania, wydech do przeróbki, sprężyny zawieszenia na niższą klasę wagową bo będzie stał jak koza po wymianie silnika. Na pewno o czymś zapomniałem jeszcze, w każdym razie jak nie masz dawcy i nie robisz przekładki sam to operacja jest ekonomicznie nieuzasadniona.. Jeżeli awaria silnika jest mechaniczna to jednak rozważałbym wymianę słupka na jakiś z oznaczeniem Bxx. W silniku poszło koło na wałku rozrządu i zupełnie nie wiadomo dlaczego a niedawno robione były głowice i komplet z nowymi wałkami
majkel_majki Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Rozumiem, że w takiej sytuacji jest ostry wqrw, ale jak usiądziesz z kartką i zestawiszsz koszt wrzucenia nowego słupka 2.5 z poprawionej serii z kosztem wymiany wszystkich bebechów pod maską to pewnie wyciągniesz podobne do moich wnioski. Takie przekładki opłacają się niestety tylko mechanikom i dłubaczom z zapleczem części albo anglikiem stojącym na podwórku w charakterze kurnika.
slawinio Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) Rozumiem, że w takiej sytuacji jest ostry wqrw, ale jak usiądziesz z kartką i zestawiszsz koszt wrzucenia nowego słupka 2.5 z poprawionej serii z kosztem wymiany wszystkich bebechów pod maską to pewnie wyciągniesz podobne do moich wnioski. Takie przekładki opłacają się niestety tylko mechanikom i dłubaczom z zapleczem części albo anglikiem stojącym na podwórku w charakterze kurnika.Ostatnio gdzies widzialem caly silnik z osprzetem od BAU za okolo 2500 tysia. Pakuj silnik bau i smigaj nadal. Edytowane 27 Września 2016 przez slawinio
czteryrazy Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Rozumiem, że w takiej sytuacji jest ostry wqrw, ale jak usiądziesz z kartką i zestawiszsz koszt wrzucenia nowego słupka 2.5 z poprawionej serii z kosztem wymiany wszystkich bebechów pod maską to pewnie wyciągniesz podobne do moich wnioski. Takie przekładki opłacają się niestety tylko mechanikom i dłubaczom z zapleczem części albo anglikiem stojącym na podwórku w charakterze kurnika. Dokładnie, jestem po takiej przekładce i jeśli nie ogarniesz tego sam to dolicz jakieś 2-2,5 tys za robotę o ile ktoś sie tego podejmie, jak będziesz kupował po częściach to taniej ci wyjdzie kupno kompletnego silnika 2.5 w niezłym stanie o ile takowy znajdziesz bdg były w skodzie superb bodajże do 2008 roku nawet. Najlepiej mieć całego angola lub Europejczyka któremu gadzilla nastąpiła na tył
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się