pepi Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 (edytowane) Witam. Mam wyciek oleju z przodu silnika 1.8T AEB (ogólnie spod osłony rozrządu), zapewne uszczelniacz do wymiany. Ile jest tam uszczelniaczy, które mogłyby przepuszczać olej? Znalazłem taki: 32x47x10. Czy taki rozmiar będzie dobry? I czy tylko jest jeden uszczelniacz z przodu? Chciałbym przed rozebraniem przodu kupić wszystkie, które mogą być potrzebne. Edytowane 28 Września 2016 przez pepi
kaczorvw Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Od razu na wałkach rozrządu wymień - jedna robota.
buszmen241 Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 (edytowane) Na wałkach od strony rozrządu masz zimmeringi o wymiarach 32x47x10Na wał od strony czołowej 32x47x10 czyli identycznyPodam Ci numer z CORTECO tych zimmeringów 20026413B lub numer REINZA 81-19299-10Niczego więcej nie potrzebujesz Edytowane 28 Września 2016 przez buszmen241
pepi Opublikowano 28 Września 2016 Autor Opublikowano 28 Września 2016 Dzięki za pomoc. Jeszcze jedno pytanie: wszelkie dostępne blokady, służą do blokowania kół pasowych, żeby dało się je odkręcić? Czy do blokady w sensie unieruchomienia, żeby nie ustawiać rozrządu ponownie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się