pavvel89 Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 Witam, moze mi pomozecie czy to mozliwe? Oddalem auto do lakiernika, malowane byly 2 elementy zderzak i blotnik lewy(od kierowcy) , po odebraniu auta - auto weszlo w tryb awaryjny czyli nie wkreca sie w powyzej 4tys i 140km/h , usunalem blad czujnika G28 po czym auto przez 5minut chodzilo normalnie. Potem po postoju auto krecilo dosc dlugo az zalapal, ale po chwili wyskoczyla mi kontrolka EPC. Pytanie- czy mozliwe zeby lakiernik cos uszkodzil ? Dodam ze z autem nie mialem zadnych problemow, co jakis czas go sprawdzam cvds'em no i nie wiem czy jutro jechac sie klocic.. co sadzicie ??
Madern Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 Prawdopodobnie nie ma to żadnego związku ale jakiś trop. Czy kierownica jest dobrze skręcona ? Tzn na prostych kołach jest idealnie prosto ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
pavvel89 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 Tak , prosto jezdzi i prosto stoi temat rozwiazany, padl czujnik polozenia walu korbowego teraz jeszcze tylko go jakos wymontowac Odświeżam temat.. czy jest możliwe żeby po 2tyg. czujnik padł ? Jeśli tak to mój padł , objawy i błędy te same. Jakie jest prawdopodobieństwo że to był wadliwy czujnik? czy gdzie szukać przyczyny przez co by mi wywalało czujnik G28 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się