LukiKRK Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 To dziwne objawy. Coś nie tak z motorownią. Paliwo jakieś pewne spróbuj 98 zatankować np Verve.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
komoornik Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Stosowanie jakiegoś uniwersalnego "boxa" to dobra droga do ewentualnych kłopotów mechanicznych.
Patrykjagoda Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Opublikowano 24 Maja 2017 3 godziny temu, komoornik napisał: Stosowanie jakiegoś uniwersalnego "boxa" to dobra droga do ewentualnych kłopotów mechanicznych. Tylko to nie jest chip czy coś ale wpinany przed wtyczka od potencjometru gazu:) więc tylko tyle że zmienia jego reakcje bez ingerencji w mechanikę. Teraz będę miał długi weekend więc sprawdzę vcds zapłon itd. Podejrzewam słabe poduszki silnika ponieważ na wolnych obrotach przenosi na karoserie wibracje oraz gdy dodam gwałtownie gaz na postoju zatelepie buda jak w filmach fast & furious:) ale błędu poduszki nie ma
LukiKRK Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Dokładnie. Pedalbox to nie chip czy box. To zupełnie co innego. Zmienia otwarcie przepustnicy by wire czyli elektronicznie tak samo jak masz w ADS w trybie dynamic. Tutaj w aucie jakieś inne problemy widzę sa...Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
komoornik Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Dalej jest to uniwersalne pudełko które wysyła dziwne sygnały do ECU. Nie porównujmy tego do ADS. Ale każdy niech sobie "krzywdzi" auto na swój sposób.
LukiKRK Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Poczytaj więcej na temat tego urzadzenia a później się wypowiadaj. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
komoornik Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Poczytałem. Jedyne co jest w stanie zrobić to urządzenie to "oszukać" ECU że pedał gazu jest wciskany mocniej. Bez jakiejkolwiek analizy innych parametrów, co przy dłuższym użytkowaniu może tylko pogorszyć stan techniczny silnika (a na pewno nie polepszyć). Brak jakichkolwiek korzyści w postaci wzrostu mocy. Zainstalowanie tego urządzenia na pewno jest odczuwalne, ale nie ma żadnych wymiernych rezultatów w osiąganych parametrach auta.
LukiKRK Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Uważasz że większe otwarcie przepustnicy jak dzieje się to w trybie Dynamic na ADS nie ma wpływu na przyspieszenie? Im więcej koni i momentu tym to urządzenie daje lepsze przyspieszenia i jest to poparte testami i filmikami. Poszperaj Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
komoornik Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Nie widzę takiego filmiku. Chętnie bym zobaczył. To samo auto, jakieś 3 przejazdy z czasem mierzonym RaceLogic bez, a następnie z tym urządzeniem.
l.e.s.t.e.r Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 1 godzinę temu, LukiKRK napisał: Uważasz że większe otwarcie przepustnicy jak dzieje się to w trybie Dynamic na ADS nie ma wpływu na przyspieszenie? Im więcej koni i momentu tym to urządzenie daje lepsze przyspieszenia i jest to poparte testami i filmikami. Poszperaj Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka też swego czasu się tym interesowałem, nie ma ani pół wykresu z hamowni "przed" i "po" - myślę że to świadczy o tym że działa to jak magnetyzer ewentualnie płyta CD na lusterku...
LukiKRK Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 też swego czasu się tym interesowałem, nie ma ani pół wykresu z hamowni "przed" i "po" - myślę że to świadczy o tym że działa to jak magnetyzer ewentualnie płyta CD na lusterku... Buhahhaha... plyta cd na lusterku, dobre A tak serio to jak włączamy Dynamic na ADS to też nie czujecie różnicy? No bez jaj... Filmików na YT jest od groma zarówno producenta jak i użytkowników tylko w DE albo USA bo tam to popularniejsze. W Polsce najczęściej dokłada się to w komplecie do drogich programowalnych boxow typu DTE lub RaceChip za 2-4tysie. Proszę linki: Itd itp...Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
l.e.s.t.e.r Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 (edytowane) 2 minuty temu, LukiKRK napisał: Buhahhaha... plyta cd na lusterku, dobre A tak serio to jak włączamy Dynamic na ADS to też nie czujecie różnicy? No bez jaj... Filmików na YT jest od groma zarówno producenta jak i użytkowników tylko w DE albo USA bo tam to popularniejsze. W Polsce najczęściej dokłada się to w komplecie do drogich programowalnych boxow typu DTE lub RaceChip za 2-4tysie. Proszę linki: Itd itp... Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka daj chociaż jeden wykres. Ja w ADS nie widzę żadnej różnicy, chyba różnicę czuć tylko w automacie. Edytowane 24 Maja 2017 przez l.e.s.t.e.r
komoornik Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 ADS daje mi zmianę w układzie kierowniczym i w skrzyni. A ten polski filmik to jakaś komedia. 9.3s vs 11s? Normalnie cud. Mógł mierzyć na palcach jeszcze nie stoperem z telefonu, wyszłoby na to samo.
l.e.s.t.e.r Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 10 minut temu, komoornik napisał: ADS daje mi zmianę w układzie kierowniczym i w skrzyni. A ten polski filmik to jakaś komedia. 9.3s vs 11s? Normalnie cud. Mógł mierzyć na palcach jeszcze nie stoperem z telefonu, wyszłoby na to samo. myślę że otworzyłam mu się przepustnica z pedalboxem co najmniej na 120%
Patrykjagoda Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Opublikowano 25 Maja 2017 Panowie spokojnie. Koni nie przybędzie ale tak jak na trybie dynamic zmieni reakcje pedału przyspieszenia i tyle:) Może ktoś mi poradzić jak za pomocą vcds sprawdzić może rozrząd albo zapłon jakie wartości powinien mieć bo chciałbym wyeliminować te szarpanie w tym zakresie obrotów.
Patrykjagoda Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Opublikowano 26 Maja 2017 Witam ponownie Jakieś dwa tygodnie temu kasowane błędy i nic nie wyskakiwalo ale teraz najpierw zgasł mi na wolnych obrotach dwa razy odczytałem błąd i wygląda to tak
Patrykjagoda Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Opublikowano 26 Maja 2017 Skasowałem błędy chwilę ok ale potem już wyskakuje ciągle
Patrykjagoda Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Opublikowano 26 Maja 2017 Teraz za każdym razem po odpaleniu pojazd sam zgaśnie raz może dwa a potem już pracuje lekko kulejac i można jechać jeśli konieczność
Robero321 Opublikowano 26 Maja 2017 Opublikowano 26 Maja 2017 Ten błąd to coś związane z zaworem na korektorze. na viki masz 3 możliwe przyczyny http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18502/P2070/008304
Patrykjagoda Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Opublikowano 26 Maja 2017 Sprawdziłem przewody są ok te podciśnieniowe i jak zassam ta Gruszke to klapy działają. Wyciągnąłem zawór co na foto i jak w miejsce 1 dmuchalem albo ssalem to przez miejsce 2 zaciągnął i wyrzucal powietrze. Potem zamontowalem i pojazd nie zgasł po uruchomieniu i pracował ok Czyżby ten zawór albo przewody wtyczki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się