PAT1982 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Posiadam Model A4 SLINE 2005 BLB 2.0 TDI. Chciałbym sie poradzić osób z większym doświadczeniem jake sa najczęstrze usterki w tych modelach? Na co powinienem zwrócić uwagę i jakie części powiniem wymienic. Samochód był serwisowany,wymiana oleju była LONG LIFE zmienie ją na 10-13tys km. Każda pomoc mile widziana!!! Czy w okolicach poznania jest gdzieś dobra firma która wydusi z tego diselka więcej koni :> Pozdrawiam
YATES Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Pękająca głowica, wtryski , napinacz pompy oleju to bardzo częste awarie tego silnika. Nie przejmuj się koszty wymiany tych elementów to groszowe sprawy zaledwie kilka tysięcy złotych więc możesz spać spokojnie
Madas Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 silnik masz ten co ja i S-line tak jak ja ..... ja jestem zadowolony z auta ....ale są głosy negatywne również ....to pewnie też zależy jak trafisz ....po jakim poprzedniku....Swoją audiczkę zalałem Motulem Specyfic i jestem zadowolony...zmiana co 10tyś .....program z tego co czytam to Rogal lub Dynosoft, albo napisz do Iversona gdzie robił .... życzę Ci bezawaryjnego użytkowania
jaro4444 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 napinacz pompy oleju Chyba słyszałeś, że gdzieś dzwonią ale nie wiesz do końca gdzie Wady jak koledzy wspomnieli to: - pękające głowice, - pompowtryskiwacze robiące psikusy, - umierające turbiny Made in Romania, - wycierający się zabierak pompy oleju, - hałasujące i rozwalające się kółeczko zębate napędzające wałki wyrównoważające Generalnie problemy z napędem wałków usunięto w 2006 po przejściu na napęd kołami zębatymi. Głowice w tego co wiem nie są w A4 aż tak kłopotliwe jak w A3 - wynikać to może z innego obiegu zimnego paliwa. Wady w glowicach usunięto w roku modelowym 2007. Co do moda polecam Rogala z MR Motors
tklimczak Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 napinacz pompy oleju Chyba słyszałeś, że gdzieś dzwonią ale nie wiesz do końca gdzie Wady jak koledzy wspomnieli to: - pękające głowice, - pompowtryskiwacze robiące psikusy, - umierające turbiny Made in Romania, - wycierający się zabierak pompy oleju, - hałasujące i rozwalające się kółeczko zębate napędzające wałki wyrównoważające Generalnie problemy z napędem wałków usunięto w 2006 po przejściu na napęd kołami zębatymi. Głowice w tego co wiem nie są w A4 aż tak kłopotliwe jak w A3 - wynikać to może z innego obiegu zimnego paliwa. Wady w glowicach usunięto w roku modelowym 2007. Co do moda polecam Rogala z MR Motors fachowa odpowiedź bez zbędnych emocji
siemian Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 kurcze od pewnego czasu obserwuje niepokojący trend na tym forum. Wszyscy piszą o wadach silnika BLB i się wzajemnie "nakręcają". Za chwile zacznie występować tu zbiorowa panika i histeria... Sprawy niezawodności silnika 2.0 tdi były juz omawiane nieraz na tym forum. Wysztarczy wcisnąc przycisk szukaj, a nie zakładać nowych tematów i przykładać się do zbiorowej paniki. Panowie każde auto ma jakieś wady a każdy przypadek i egzemplaz jest inny. Pozdrawiam
tklimczak Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 kurcze od pewnego czasu obserwuje niepokojący trend na tym forum. Wszyscy piszą o wadach silnika BLB i się wzajemnie "nakręcają". Za chwile zacznie występować tu zbiorowa panika i histeria... Sprawy niezawodności silnika 2.0 tdi były juz omawiane nieraz na tym forum. Wysztarczy wcisnąc przycisk szukaj, a nie zakładać nowych tematów i przykładać się do zbiorowej paniki. Panowie każde auto ma jakieś wady a każdy przypadek i egzemplaz jest inny. Pozdrawiam z tym się zgodzę, dlatego jak można panie moderatorze scalić te tematy byłoby dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się