Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Najczęstsze usterki 2,0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam Model A4 SLINE 2005 BLB 2.0 TDI. Chciałbym sie poradzić osób z większym doświadczeniem jake sa najczęstrze usterki w tych modelach? Na co powinienem zwrócić uwagę i jakie części powiniem wymienic. Samochód był serwisowany,wymiana oleju była LONG LIFE zmienie ją na 10-13tys km. Każda pomoc mile widziana!!! Czy w okolicach poznania jest gdzieś dobra firma która wydusi z tego diselka więcej koni :> Pozdrawiam

Opublikowano

Pękająca głowica, wtryski , napinacz pompy oleju to bardzo częste awarie tego silnika.

Nie przejmuj się koszty wymiany tych elementów to groszowe sprawy zaledwie kilka tysięcy złotych więc możesz spać spokojnie :tongue4:

Opublikowano

silnik masz ten co ja i S-line tak jak ja ..... ja jestem zadowolony z auta ....ale są głosy negatywne również ....to pewnie też zależy jak trafisz ....po jakim poprzedniku....Swoją audiczkę zalałem Motulem Specyfic i jestem zadowolony...zmiana co 10tyś .....program z tego co czytam to Rogal lub Dynosoft, albo napisz do Iversona gdzie robił .... :)

życzę Ci bezawaryjnego użytkowania

Opublikowano

napinacz pompy oleju

Chyba słyszałeś, że gdzieś dzwonią ale nie wiesz do końca gdzie :tongue4::polew:

Wady jak koledzy wspomnieli to:

- pękające głowice,

- pompowtryskiwacze robiące psikusy,

- umierające turbiny Made in Romania,

- wycierający się zabierak pompy oleju,

- hałasujące i rozwalające się kółeczko zębate napędzające wałki wyrównoważające

Generalnie problemy z napędem wałków usunięto w 2006 po przejściu na napęd kołami zębatymi. Głowice w tego co wiem nie są w A4 aż tak kłopotliwe jak w A3 - wynikać to może z innego obiegu zimnego paliwa. Wady w glowicach usunięto w roku modelowym 2007.

Co do moda polecam Rogala z MR Motors :good:

Opublikowano

napinacz pompy oleju

Chyba słyszałeś, że gdzieś dzwonią ale nie wiesz do końca gdzie :tongue4::polew:

Wady jak koledzy wspomnieli to:

- pękające głowice,

- pompowtryskiwacze robiące psikusy,

- umierające turbiny Made in Romania,

- wycierający się zabierak pompy oleju,

- hałasujące i rozwalające się kółeczko zębate napędzające wałki wyrównoważające

Generalnie problemy z napędem wałków usunięto w 2006 po przejściu na napęd kołami zębatymi. Głowice w tego co wiem nie są w A4 aż tak kłopotliwe jak w A3 - wynikać to może z innego obiegu zimnego paliwa. Wady w glowicach usunięto w roku modelowym 2007.

Co do moda polecam Rogala z MR Motors :good:

fachowa odpowiedź bez zbędnych emocji :notworthy:

Opublikowano

kurcze od pewnego czasu obserwuje niepokojący trend na tym forum.

Wszyscy piszą o wadach silnika BLB i się wzajemnie "nakręcają".

Za chwile zacznie występować tu zbiorowa panika i histeria...

Sprawy niezawodności silnika 2.0 tdi były juz omawiane nieraz na tym forum. Wysztarczy wcisnąc przycisk szukaj, a nie zakładać nowych tematów i przykładać się do zbiorowej paniki.

Panowie każde auto ma jakieś wady a każdy przypadek i egzemplaz jest inny.

Pozdrawiam

Opublikowano

kurcze od pewnego czasu obserwuje niepokojący trend na tym forum.

Wszyscy piszą o wadach silnika BLB i się wzajemnie "nakręcają".

Za chwile zacznie występować tu zbiorowa panika i histeria...

Sprawy niezawodności silnika 2.0 tdi były juz omawiane nieraz na tym forum. Wysztarczy wcisnąc przycisk szukaj, a nie zakładać nowych tematów i przykładać się do zbiorowej paniki.

Panowie każde auto ma jakieś wady a każdy przypadek i egzemplaz jest inny.

Pozdrawiam

z tym się zgodzę, dlatego jak można panie moderatorze scalić te tematy byłoby dobrze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...