Kamil Tórz Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 Witam serdecznie. W mojej b6 1.9 130km jest problem tego typy, że Turbo się rozłącza. Nie ma reguły czy na niskich czy wysokich obrotach. Po odpaleniu auta na nowo jest okey do następnego razu. Czynności jakie zostały wykonane do tego czasu: -zregenerowana turbina -wymienony zawór n-75 -wymienione węże podciśnienia -wymieniony przeplywomierz Czy może byś jeszcze jakas inna przyczyna ? Dodam ,ze ostatnio stało się to podczas przejazdu przez tory. Z góry dzięki za jakieś porady. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
nik23 Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 Sprawdzić szczelność dolotu, intercoolera. Kruciec na vacum nie luźny? Zaślep wężyk podciśnienia od egr śrubką. Pedał hamulca nie twardnieje po kilku przyhamowaniach? Masz kabel i vcds? Zrób logi dynamiczne 008 011 010
Kamil Tórz Opublikowano 2 Października 2016 Autor Opublikowano 2 Października 2016 Sprawdzić szczelność dolotu, intercoolera. Kruciec na vacum nie luźny? Zaślep wężyk podciśnienia od egr śrubką. Pedał hamulca nie twardnieje po kilku przyhamowaniach? Masz kabel i vcds? Zrób logi dynamiczne 008 011 010 Kabla nie mam na ten moment, dolot szczelny. A egr spróbuję zaślepić. Co do hamowania to wszystko jest ok, nie twardnieje.
nik23 Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 Jak przygazujesz na postoju to nie słychać świstania? Syczenia? I kruciec na vacum obadaj czy sie za dużo już nie rusza. Bedziesz miał kabel to porób logi wtedy coś więcej bedziemy wiedzieć. I błedy 01 engine, napewno będa to zapodaj tu
Mietko Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Podepnę sie pod temat, otóż dzis wyjeżdżając do sklepu odpaliłem pojechałem normalnie jak zwykle. Wychodzę ze sklepu odpalam... ruszam a tu brak mocy( turbo nie działa). Gasiłem, odpalałem kilkukrotnie -zero pomocy. Możliwe ze tak nagle by padła?
jacekbalcerzak Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 miałem chyba podobny problem, samochód padał w tryb awaryjny, po odpaleniu znowu wszystko wracało do normy. Pomogło czyszczenie turbiny (sprawdź czy gruszka chodzi, bo możliwe że kierownice zajechane) i przy okazji czyszczenie EGR. W moim przypadku pomogło, więcej się nie włączył
Mietko Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Juz wszystko jasne u mnie. Problemem był przepływomierz.. . Do tego przeczyszcony egr... Dolot( mocno brudny byl) i auto śmiga aż miło
MarekMiskiewicz Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 ile zapłaciłeś za regenerację turbo ?bo może turbo jest źle złożone
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się