melisario Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Niedawno regenerowałem turbinę w swoim BRD. Po przejechaniu ok. 10 tys kilometrów zauważyłem że bierze mi strasznie dużo oleju (wlałem łącznie 3 litry). Zgłosiłem się do warsztatu gdzie robili mi tą turbinę i przy okazji regenerowali imbus od pompy oleju. Po zdjęciu rury od intercoolera, poleciał ciurkiem olej. Wzięli turbinę na sprawdzenie, okazało się że jest w niej pełno nagaru i prawie stanęło turbo od tego. Samochód stoi już od tygodnia w warsztacie i sam już nie wiem czy oni mają w ogóle pojęcie co robić. Właśnie z nimi gadałem i powiedzieli mi że wyczyścili turbinę i złożyli ją na nowo. Teraz mówią że nagar może być winą podlewających pompowtrysków albo może wydech (EGR). Już mi ręce opadają. Ogólnie gdyby nie ten olej to samochód jeździł raczej dobrze, trochę niekiedy szarpał przy przyśpieszaniu i dymu zostawiał (wycięty DPF) więc się zbytnio nie martwiłem. Możecie coś poradzić, jak mam z nimi gadać?
Musashi Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 leją wtryskiwacze albo/i sie dostaje olej do cylindrow i tu pytanie którędy. możliwości jest trochę: 1. olej przedostaje się do paliwa, 2. nieszczelne uszczelnienia zaworow, 3. pierscienie olejowe, 4. puszcza turbina.
Pawelkiwi Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Warto zdjąć kolektor wydechowy i zobaczyć po śladach na nim czy coś się dzieje i na którym(-ych) cylindrach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się