Kamil Golenia 0 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Witam, Mam problem od jakiegoś czasu z sporym spalaniem w granicach 8-8,5l przy spokojnej jeździe. Oprócz tego trzesie autem na wolnych obrotach. Wymieniłem poduszki, sprzęgło, uszczelniacze na pompowtryskach, wyczyscilem egr, mechanik mówił ze wałek nie jest wytarty i do tego wtrysku nie leją,a korekty na poziomie 0,4 na każdym wtrysku a dalej trzesie i pali. Może ktoś by doradził co może być nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hejneken 3 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Łapie Ci 90stopni? DPF'a tam masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) Oprócz temperatury , rozrząd nie jest przestawiony, nic nie było grzebane? Może pasek przeskoczył o ząbek ? Wydech drożny ? Nie kopci na czarno ? Nie słychać syczenia z pod maski przy dużym obciążeniu silnika ? Edytowane 4 Października 2016 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszaq92 2 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Może po prostu wymień filtr paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Może po prostu wymień filtr paliwa No nie spotkałem jeszcze auta, coby z zapchanym filtrem paliwa zaczęło dużo palić, chyba że znalazło sobie jakąś inną drogę zaopatrywania w paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Golenia 0 Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Temperature łapie Dpf-a nie ma Nie kopci nawet jak przycisne do 4 tyś obr na pierwszych trzech biegach Nie czuć i nie widać żeby gdzieś uciekalo paliwo Syczenia tez nie słychać ( rury od turbo były sprawdzane czy niema dziury ) Co do rozrządu i wydechu to nie wiem nie sprawdzalem ale ogólnie to dobrze się zbiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 A może zacisk hamulcowy w którymś kole zapieczony i cały czas trochę trzyma zwiększając opory toczenia ? Ciśnienie w ogumieniu nie za niskie ? Może zmieniłeś stacje na której tankujesz a za razem paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Golenia 0 Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 W sumie zacisków nie sprawdzalem ale czy nie ściągało by na którąś stronę? Paliwo leje cały czas na Orlenie. Ciśnienie w kołach 2,5 a czy przez wytarte szklanki i krzywki zwiększyło by się spalanie ? Mechanik niby sprawdzał wałek ale czy resztę sprawdził to nie wiem Ogólnie to dużo jeżdżę (rocznie 60 tyś ) także podstawowe wymiany filtrów mam na bieżąco, olej leje Castro z normą 507 Czy może to być spowodowane niskim ciśnieniem oleju ? I czy jest szansa ze wytarly się panewki na wale korbowym i jak by się to objawialo? Przyznam szczerze ze juz się doszukuje wszystkiego i auto więcej stoi na warsztacie niż nim jeżdżę Mogę jeszcze dodać że wymieniłem wszystkie rolki i napinacze od paska wielorowkowego łącznie ze sprzegielkiem na alternatorze oraz kompresor od klimy ( wszystko oryginal) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Jak wałek i szklanki powycierane to jasne że będzie więcej palił, bo mu sprawność motorówki spadnie Jak nic na dole silnika nic nie tłucze to panewki na wale i korbach zdrowe i tam dziury w całym nie szukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endrio 0 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) Wymieniłem poduszki, sprzęgło, uszczelniacze na pompowtryskach, wyczyscilem egr, ... wałek nie jest wytarty i do tego wtrysku nie leją,a korekty na poziomie 0,4 na każdym wtrysku a dalej trzesie ... U mnie podobnie A broki są na miejscu? U mnie jednego nie było Edytowane 4 Października 2016 przez Endrio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Jak spalanie wzrosło do 8l/100 i trzęsie silnikiem to coś z pompkami. Zrób logi 013 023 018 004 001 na postoju na rozgrzanym dobrze silniku No i to co Andrzej radzi, sprawdź czy broki są. To częsta przypadlość w bke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Golenia 0 Opublikowano 6 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Postaram się zrobić to co pisaliscie i dam znać Jeszcze mam pytanie a mianowicie jaką powinna być temperatura paliwa na czujniki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radex121 4 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Jak tam temat cos się udało ustalić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się