Adriano89 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Witam, po instalacji vag com i zakupie złącza poleciałem podłączyć. wyskoczyły mi 4 błędy, 3 z nich już ogarnąłem natomiast jeden o numerze 19648 ma związek z kolektorem dolotowym ale nie wiem o co dokładnie chodzi, pomożecie ?
Mateuszek1001 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Hmm, posiadasz klapy w dolocie ? Jeśli tak to któraś nie działa
Adriano89 Opublikowano 5 Października 2016 Autor Opublikowano 5 Października 2016 pewnie tak, mało ogólnie informacji jest o silniku 2.0 fsi
kamil-vag Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) Spróbuj tego, czy masz w ogóle ten kanał aktywny... Intake Manifold RunnerPrerequisites:Ignition ONEngine OFFSystem voltage at least 11.0 V. [select][01 - Engine][basic Settings - 04]Group 142[Go!]Activate the Basic Setting.[ON/OFF/Next]Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.".[Done, Go Back][Close Controller, Go Back - 06] Switch Ignition OFF for at least 60 seconds. Notes: Timing chain driven engines such as the CCTA, CBFA and CCTA were phased in during model year 2008. Those engines use an entirely different IMRC system which uses engine vacuum in conjunction with a solenoid so Basic Settings 142 must be completed at idle.Never run Basic Settings with the IMRC motor linkage disconnected from the intake manifold. It may damage the new part. jak nie da rady zrobić BS to znaczy, że zablokowana jest któraś klapa w kolektorze, albo cos nie tak z napędem regulacji Edytowane 6 Października 2016 przez kamil-vag 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się