Cristoof Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) Cześć , chciałem się poradzić , instalacja ma 9 lat . Sterownik Diego Reduktor od KME pewnie jakiś SIlver Elektorzawór Tomassetto Wtryski Valteki czerwone Planuję zwiększenie mocy i momentu do max 230-240 KM i 330-360 Nm , chciałbym wymienić listwę wtryskową oraz reduktor . Myślałem o takim rozwiązaniu ( nie chce wiercić w kolektorze ) . http://www.phjacus.pl/Hana-4-H2001-4-cyl-montaz-szyna-metal-komplet-p852.html http://www.phjacus.pl/R35-Reduktor-KME-Silver-S6-TURBO-240KM-sekwencja-p107.html Czy to dobry wybór ? Edytowane 7 Października 2016 przez Cristoof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klawisz-84 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Ja czytając forum i pytając spokojnie doszedłem do porozumienia na zestaw z AC R01,fi-8mm, q-box i jednak wiercenie w kolektor. Sami gazownicy polecali mi albo staga albo brc z tej drugiej rezygnuję ze względu na koszt późniejszej eksploatacji. Jednakże Ac r01 jest do 250KM więc Tobie powinien starczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulpecik Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Myślałem o takim rozwiązaniu ( nie chce wiercić w kolektorze ) . Przepraszam ale nie rozumiem. Jak to bez wiercenia w kolektorze i co ma do tego listwa Hana? Niby można niekiedy zastosować wspólne podstawy dla wtryskiwaczy gazowych i benzyny ale Valteki masz pewnie zamontowane z wkrętkami w kolektorze czyli już odwiercone, a wkrętki te będą użyte przy Hanach(Hany jakoś ostatnio więcej krytyki zbierają niż onegdaj). Listwa Hany w żaden sposób nie obliguje "wiercenie/nie wiercenie". Wtryskiwacze mają wyjścia(z dyszami) od których wężyki lecą do wkrętek... Osobiście wolę pojedyncze wtryskiwacze. Łatwiej je jakoś upchnąć, zasadniczo dzięki rozdzieleniu można w większości przypadków skrócić wyraźnie drogę gazu do kolektora. Rzecz jasna są zdjęcia, gdzie ładna listwa leży schludnie umocowana na kolektorze, czyta się "och ach jak profesjonalnie" ale akurat kilka dni temu poprawiałem takie "piękne profi" rozwiązanie w Passsacie ADR. Ładnie jak na obrazku, wężyki dwa długaśne jak baty, dwa niemal o połowę krótsze. Do tego zasilanie listwy, żeby było mniej widoczne puszczone długą drogą. Kij wie po co aż tyle "kiełbasy" pod maską. Nieco planowania, trochę pracy i może mniej schludnie ale technicznie poprawnie co daje się odczuć. Rozważ wtryski rozdzielone. Z tym wierceniem to chodzi o samo przytwierdzenie listwy? To można rozwiązać na wiele sposobów... Edytowane 8 Października 2016 przez pulpecik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Rozdzielone i nie Hany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donalex Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Cześć , chciałem się poradzić , instalacja ma 9 lat . Sterownik Diego Reduktor od KME pewnie jakiś SIlver Elektorzawór Tomassetto Wtryski Valteki czerwone Planuję zwiększenie mocy i momentu do max 230-240 KM i 330-360 Nm , chciałbym wymienić listwę wtryskową oraz reduktor . Myślałem o takim rozwiązaniu ( nie chce wiercić w kolektorze ) . http://www.phjacus.pl/Hana-4-H2001-4-cyl-montaz-szyna-metal-komplet-p852.html http://www.phjacus.pl/R35-Reduktor-KME-Silver-S6-TURBO-240KM-sekwencja-p107.html Czy to dobry wybór ? Jak chcesz 230-240km to nie kupuj na styk reduktora, zawsze należy brać poprawkę na to, że producent nie bierze pod uwagę np. tego, że instalator mógł zagiąć rurkę i zmniejszyć jej przekrój obniżając wydajność reduktora. Wtryskiwacze hany odradzam bo mają gwarancję tylko na 20tys. i podobno są awaryjne, a konkurencja np. barracuda, Dragon LPGtech dają gwarancję na 100tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricco90 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 mam bexa ok 250km i 360Nm i tez przerabialem instalacje podobnie jak ty mialem sterownik KME DIEGO ( i on zostal ) wtryski HANA niebieskie po 20kkm powiedzialy papa i gaziarz chcial mi barrcudy wrzucic ale autko ogarnial mi Gregor i aktualnie sa Dragony bf firmy LPG TECH i parownik byl silver fi8 ale teraz jest twinsilver i zawor zostal tomasetto i wszystko porzadnie zestrojone. Z czystym sumieniem moge polecic takie zestawieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się