Karol Wójcik Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 Witam Mam problem z gazem pierwsza sprawa późno się przełącza na gaz jak byłem u gazownika to wpisane jest 30 stopni a przełącza się dopiero jak jest 60stopni co może być przyczyną ? druga sprawa jadąc na gazie sam się wyłącza, przeskakuje na benzynę i nie chce się spowrotem na gaz przełączyć dopiero po zgaszeniu i odpaleniu wskakuje na gaz, ale po 5-10km znowu wrzuca na benzynę.. byłem u gazownika to powiedział mi że parownik mam w złym miejscu i podmuch wiatru zmienia jego temperaturę. (parownik pod prawą lampą) i zalecił przemieszczenei go pod zbiornik od płynu chłodniczego drugi gazownik stwierdził że czujnik temperatury do wymiany.. dodam jeszcze że na postoju falują obroty i zaświecił się check i po podłączeniu pod komputer wyskoczyły takie błędy P1479 P0411 P0420 P0130 P1136 P1602 ktoś miał podobny problem lub wie co może być przyczyną ?
rade Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 "parownik pod prawą lampą" to nie dziw się, że temperatura silnika jest dużo wyższa, w bagażniku jeszcze mógł to monter założyć , było by lepiej Masz albo instalację nie do tego samochodu, albo beznadziejnie zamontowaną i ustawioną... Błąd P1136 to jest błąd ubogiej mieszanki i taki stan jest niezdrowy dla silnika. Napisz jakie masz części to Ci powiemy co tu nie gra, ale powyższe niczego dobrego nie wróży...
Karol Wójcik Opublikowano 8 Października 2016 Autor Opublikowano 8 Października 2016 Instalacja ma 2 lata jak kupiłem auto zrobiłem ok 1500km i było wszystko okej teraz zastawiłem chłodnicę i trochę ten parownik i szybciej się przełącza na gaz ale nadal po kilkunastu km przerzuca na benzynę.. Gaz założony w AGC parownik TOMASETTO urządzenie wtrysku : HANA ele, jed. sterująca : ZENIT PRO OBD
pulpecik Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) parownik TOMASETTO ...Alaska? Niewydolny i do do tego niedogrzany reduktor. Błędy montażu, doboru. Nie dość, że Alaska(o ile to ona) jest licha z urodzenia to jeszcze rzuca się jej kłody pod nogi(niedogrzanie) powodując dodatkowe osłabienie. Obrazowo to jakby zmuszać starszego człowieka do ciągnięcia rykszy ale jeszcze z włożoną maską p-gaz. Czujnik temperatury można oszukać -wykręcić i położyć w gorącym punkcie komory silnikowej, albo wpiąć mu potencjometr w szereg tylko, że prawdy to nie zmieni -czujnik poczuje ciepło, parownikowi wciąż będzie wiało po dupsku. Ja to nie wiem, zasady montażu parownika są dobrze opisane w sieci i dosyć proste w realizacji. Tak cholera ciężko? Co za naród leniwy. Rozjazdy składu mieszanki powodowane niewydolną instalacją dla potrzeb auta są: a -upierdliwe, zwłaszcza b -zimą nieekonomiczne c -nieefektywne d -szkodliwe zwłaszcza przy jej zubożeniu Niestety musisz zakasać rękawy i ogarnąć całość. Puść kilka fotek z rozmieszczeniem podzespołów LPG, bankowo ktoś doradzi co i jak. Uwzględnij długość wężyków między wytryskami gazu, a kolektorem(muszą być bezwzględnie równe i możliwie krótkie). Zwróć też uwagę na wkrętki w kolektor czy są czymś ciapane dla uszczelnienia. Po gwintach, szczególnie niechlujnie wykonanych(a tutaj jak czytam szanse na to są spore) też może sporo podciśnienia umykać. Tylko bez paniki, nie taki diabeł straszny Edytowane 8 Października 2016 przez pulpecik
rade Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 Weź pod uwagę, ze do tej pory było generalnie ciepło, zwykle właśnie na jesień widać jak instalacja pracuje w rzeczywistości. TOMASETTO a konkretniej ? W sumie to Alaska za mało , Arctic za dużo, reduktory tej firmy się nie bardzo nadają do Audi. HANA w jakim kolorze? Ma pasek na sobie to łatwo poznać. Optymalnie to zielona lub złota bez dyszy redukującej. Tak jak kolega wyżej napisał, cyknij fotki, może nie jest tragicznie, ale dobrze wcale.
Karol Wójcik Opublikowano 8 Października 2016 Autor Opublikowano 8 Października 2016 Jutro postaram się coś ogarnąć w dokumentach piszę tylko Tomasetto a jaki kolor hany to nwm sprawdzę jak coś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się