Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Późne przełączanie i wyłączanie LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z gazem pierwsza sprawa późno się przełącza na gaz jak byłem u gazownika to wpisane jest 30 stopni a przełącza się dopiero jak jest 60stopni co może być przyczyną ?

druga sprawa jadąc na gazie sam się wyłącza, przeskakuje na benzynę i nie chce się spowrotem na gaz przełączyć dopiero po zgaszeniu i odpaleniu wskakuje na gaz, ale po 5-10km znowu wrzuca na benzynę.. byłem u gazownika to powiedział mi że parownik mam w złym miejscu i podmuch wiatru zmienia jego temperaturę. (parownik pod prawą lampą) i zalecił przemieszczenei go pod zbiornik od płynu chłodniczego drugi gazownik stwierdził że czujnik temperatury do wymiany.. dodam jeszcze że na postoju falują obroty i zaświecił się check i po podłączeniu pod komputer wyskoczyły takie błędy

P1479

P0411

P0420

P0130

P1136

P1602

ktoś miał podobny problem lub wie co może być przyczyną ?

Opublikowano

"parownik pod prawą lampą" to nie dziw się, że temperatura silnika jest dużo wyższa, w bagażniku jeszcze mógł to monter założyć , było by lepiej ;)

Masz albo instalację nie do tego samochodu, albo beznadziejnie zamontowaną i ustawioną...

Błąd P1136 to jest błąd ubogiej mieszanki i taki stan jest niezdrowy dla silnika.

Napisz jakie masz części to Ci powiemy co tu nie gra, ale powyższe niczego dobrego nie wróży...

Opublikowano

Instalacja ma 2 lata jak kupiłem auto zrobiłem ok 1500km i było wszystko okej teraz zastawiłem chłodnicę i trochę ten parownik i szybciej się przełącza na gaz ale nadal po kilkunastu km przerzuca na benzynę..

Gaz założony w AGC

parownik TOMASETTO

urządzenie wtrysku : HANA

ele, jed. sterująca : ZENIT PRO OBD

Opublikowano (edytowane)

parownik TOMASETTO

...Alaska?

Niewydolny i do do tego niedogrzany reduktor. Błędy montażu, doboru.

Nie dość, że Alaska(o ile to ona) jest licha z urodzenia to jeszcze rzuca się jej kłody pod nogi(niedogrzanie) powodując dodatkowe osłabienie.

Obrazowo to jakby zmuszać starszego człowieka do ciągnięcia rykszy ale jeszcze z włożoną maską p-gaz.

Czujnik temperatury można oszukać -wykręcić i położyć w gorącym punkcie komory silnikowej, albo wpiąć mu potencjometr w szereg tylko, że prawdy to nie zmieni -czujnik poczuje ciepło, parownikowi wciąż będzie wiało po dupsku.

Ja to nie wiem, zasady montażu parownika są dobrze opisane w sieci i dosyć proste w realizacji. Tak cholera ciężko? Co za naród leniwy.

Rozjazdy składu mieszanki powodowane niewydolną instalacją dla potrzeb auta są:

a -upierdliwe, zwłaszcza

b -zimą nieekonomiczne

c -nieefektywne

d -szkodliwe zwłaszcza przy jej zubożeniu

Niestety musisz zakasać rękawy i ogarnąć całość. Puść kilka fotek z rozmieszczeniem podzespołów LPG, bankowo ktoś doradzi co i jak.

Uwzględnij długość wężyków między wytryskami gazu, a kolektorem(muszą być bezwzględnie równe i możliwie krótkie).

Zwróć też uwagę na wkrętki w kolektor czy są czymś ciapane dla uszczelnienia. Po gwintach, szczególnie niechlujnie wykonanych(a tutaj jak czytam szanse na to są spore) też może sporo podciśnienia umykać.

Tylko bez paniki, nie taki diabeł straszny

Edytowane przez pulpecik
Opublikowano

Weź pod uwagę, ze do tej pory było generalnie ciepło, zwykle właśnie na jesień widać jak instalacja pracuje w rzeczywistości.

TOMASETTO a konkretniej ? W sumie to Alaska za mało , Arctic za dużo, reduktory tej firmy się nie bardzo nadają do Audi.

HANA w jakim kolorze? Ma pasek na sobie to łatwo poznać. Optymalnie to zielona lub złota bez dyszy redukującej.

Tak jak kolega wyżej napisał, cyknij fotki, może nie jest tragicznie, ale dobrze wcale.

Opublikowano

Jutro postaram się coś ogarnąć w dokumentach piszę tylko Tomasetto a jaki kolor hany to nwm sprawdzę jak coś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...