Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B5 K04 RS4 + S3 8L Imola Yellow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Blisko 10 lat temu opisywałem na forum pistacjowe A4 1.8T Avant, w między czasie przewinęło się m.in. Mitsubishi Galant i Plymouth Laser.

Obecnie śmigam dwoma audi - S4 oraz S3 (estrójkę opiszę w osobnym temacie). Jak to z tego typu autami bywa cały czas coś się dzieje - główny problem to oczywiście ciągły niedobór mocy :)

W S4 jak na razie zrobione:

- program

- turbiny po regenracji

- sprzęgło RS4

- skrzynia biegów

- wywalone katalizatory

- hamulce tył S4 B6 300mm

- przód nawiercane Zimmermany 320mm,

- pękający trójnik przepustnicy zamieniony na siikonowy

- 2x nowy ori DV

- nowy ori N75

W trakcie:

- przerobienie instalacji LPG (dwa reduktury, wtryski do 360KM) (zrobione)

- akumulator w bagażnik (żeby nie było bałaganu związanego z LPG) (zrobione)

- większe intercoolery od SID-a (zrobione)

- dolot w silikonie (zrobione)

- masa innych pierdół, które przy okazji prac się pojawiają :)

W planach:

- K04 lub hybrydy K03

- downpipe

- hamulce przód 18ZL/ZR, tarcza 345-360mm

- wydech

- wskaźniki: EGT, ciśnienie oleju (zrobione)

Trochę zdjęc: (fot. Adam-Kołodziej-Fotografia-Motoryzacyjna)

vz7xx0.jpg

262si9j.jpg

2115sgp.jpg

x1mwpv.png

1hqbee.jpg

2qd24a8.jpg

3305kif.jpg

a14yg7.jpg

raov2a.jpg

mv2gj4.jpg

i na koniec S3:

wk3fj4.jpg

14uz80h.jpg

4zswnm.jpg

Edytowane przez matig7
aktualizacja opisu
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Ło Panie ale widoki ?

Piękne samochodziki i nie tylko hihi

Jaka moc w s3?

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

Jest dobrze! To jest to S4 z filmidła, do którego idzie ładna pani w jeansach i szpilkach? :naughty:

Opublikowano

Wpuściłeś kobitę w buciorach na auto czy ją tam posadziłeś?:D

Opublikowano

Jest dobrze! To jest to S4 z filmidła, do którego idzie ładna pani w jeansach i szpilkach? :naughty:

Tak, z tego filimiku :)

Opublikowano

niezły garaż na 3 focie :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

V8 kolegi ;)


Ło Panie ale widoki
Piękne samochodziki i nie tylko hihi
Jaka moc w s3?

W S3 siedzi tylko jakiś niemiecki program 241/353.

Ja po kupnie robiłem remont silnika, turbo, wydech, TIP i mnóstwo innych pierdół więc potencjał powinien jeszcze jakiś byc :)

34rar20.png

Edytowane przez matig7
Opublikowano (edytowane)

Dawno nic nie pisałem więc pora odświeżyć temat, bo zaszło kilka zmian.

Żółte S3 kupił blisko rok temu kolega i jeździ nim cały czas. 

 

Natomiast w S4 trochę się pozmieniało:

  • 2 nowe turbiny Borg Warner K04 RS4
  • Downpipe 3''
  • Wtryski Bosch 440cc
  • Pompa DW200 
  • FMIC ''jednostronny''
  • cewki RS4 FSI (wywalone moduły zapłonowe)
  • przepływka RS4
  • sprzęgło RS4 + kevlar 
  • heble przód 18ZR 345mm
  • heble tył S4 B6 300mm
  • remont skrzyni biegów
  • remont wału napędowego 

i masa innych większych i mniejszych rzeczy, które wychodziły po drodze.

 

Wynik jaki udało się osiągnąć to 410KM i 585NM. Ograniczeniem okazały się głowice oraz to, że chciałem zostawić seryjny wydech. W najbliższym czasie będzie to poprawione/zmienione ;)

 

czesci.jpg

 

Przejażdżka z 535D coś koło 380/750:

 

100-200 (płyn jest, temp. OK ;)

Edytowane przez matig7
Opublikowano (edytowane)

Ciekawe masz te graty do eski.

Parę PLNów musiałeś na nie przeznaczyć. 

Turbiny mają CORE od SIDa czy całkiem nówki?

Edytowane przez tasior87
Opublikowano
Godzinę temu, tasior87 napisał:

Ciekawe masz te graty do eski.

Parę PLNów musiałeś na nie przeznaczyć. 

Turbiny na CORE od SIDa czy całkiem nówki?

Dzięki.

No trochę się uzbierało złotówek :)

Całe nowe K04 od SIDa, długo czekałem bo nigdzie nie były dostępne przez ponad miesiąc. 

 

Opublikowano

Rozumiem, że całą mechanikę ogarnia Ci CP? 

Opublikowano

Nie nie, w CP tylko stroiłem na seryjnych turbinach jeszcze. Mechanikę ogarniał mi znajomy a wszystkie ostatnie przeróbki i strojenie robiłem w Lublinie w Route17. 

Opublikowano
6 minut temu, matig7 napisał:

Nie nie, w CP tylko stroiłem na seryjnych turbinach jeszcze. Mechanikę ogarniał mi znajomy a wszystkie ostatnie przeróbki i strojenie robiłem w Lublinie w Route17. 

Polecasz ten zakład?? Bo jestem ciekaw ja Panowie znaja sie na robocie bo w sumie w Lubelskim to znikoma liczba takich warsztatów a do zwyklych mechanikow to juz odechcialo mi sie jezdzic ;D

Opublikowano

Tak, myślę że mogę śmiało polecić chłopaków. Poświęcili dużo czasu żeby wszystko porobić jak należy.

Kilka drobnych rzeczy można było zrobić trochę inaczej ale ogólnie jestem zadowolony i na następne modyfikacje raczej nie będę szukał nikogo innego.

Opublikowano

korekta lakieru i będzie sztosiwo plus felgi i s4 w sedanie kozak :D

Opublikowano
30 minut temu, mats0n napisał:

korekta lakieru i będzie sztosiwo plus felgi i s4 w sedanie kozak :D

Dzięki.

Lakier jest w planie w najbliższym czasie, z felgami sam nie wiem co robić, przyzwyczaiłem się do tego koloru i w sumie mi się podoba :)

Ogólnie mam do zrobienia jeszcze trochę większych i mniejszych "detalingów" na zewnątrz jak i w środku.

A że sedan to trzymam i nie planuję sprzedawać w najbliższym czasie bo tego już praktycznie nie ma :)

Opublikowano

Szukam jakiegoś dobrego i  sprawdzonego salonu auto detailingowego, najlepiej w Rzeszowie lub okolicach. Chcę zrobić wszystko co na leży na zewnątrz (lakier, felgi) oraz wnętrze (podsufitka, skóry, tapicerka itd). Możecie kogoś polecić? 

Opublikowano (edytowane)

Fajne że dałeś dwa Smice i nie pociąłeś ślicznego przodu S4 wsadzając fmica. Nadal wygląda oryginalnie. A jak braknie chłodzenia zawsze można sprysk dołożyć. 100-200 na filmiku jednym biegiem ładnie pojechało. Mierzyłeś jakie robi czasy? 

Gratulacje projektu ?

Edytowane przez Niewidzialny
Opublikowano
W dniu 26.08.2018 o 11:46, matig7 napisał:

Szukam jakiegoś dobrego i  sprawdzonego salonu auto detailingowego, najlepiej w Rzeszowie lub okolicach. Chcę zrobić wszystko co na leży na zewnątrz (lakier, felgi) oraz wnętrze (podsufitka, skóry, tapicerka itd). Możecie kogoś polecić? 

Nie korzystałem ale wydaje mi się że ogarnia dobrze temat.

http://www.vag-podkarpacie.pl/viewtopic.php?t=18160

Opublikowano (edytowane)
W dniu 8.09.2018 o 22:23, Niewidzialny napisał:

Fajne że dałeś dwa Smice i nie pociąłeś ślicznego przodu S4 wsadzając fmica. Nadal wygląda oryginalnie. A jak braknie chłodzenia zawsze można sprysk dołożyć. 100-200 na filmiku jednym biegiem ładnie pojechało. Mierzyłeś jakie robi czasy? 

Gratulacje projektu ?

Taki dokładnie był plan - miał być FMIC, bez wywalania kratek i jakiegokolwiek cięcia zderzaka i tak jest. 

FMIC jest "jednostronny". Temperatury bardzo fajne, do takich mocy nie ma potrzeby nic więcej kombinować raczej.

Co do czasów to RL nie mierzyłem ale myślę, że realne 100-200 z przepinką 3-4 jakieś 9,5 sekundy by wyszło pewnie.

 

21 godzin temu, tasior87 napisał:

Nie korzystałem ale wydaje mi się że ogarnia dobrze temat.

http://www.vag-podkarpacie.pl/viewtopic.php?t=18160

Dzięki, zaglądnę tam.

Edytowane przez matig7

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...