matig7 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 (edytowane) Blisko 10 lat temu opisywałem na forum pistacjowe A4 1.8T Avant, w między czasie przewinęło się m.in. Mitsubishi Galant i Plymouth Laser. Obecnie śmigam dwoma audi - S4 oraz S3 (estrójkę opiszę w osobnym temacie). Jak to z tego typu autami bywa cały czas coś się dzieje - główny problem to oczywiście ciągły niedobór mocy W S4 jak na razie zrobione: - program - turbiny po regenracji - sprzęgło RS4 - skrzynia biegów - wywalone katalizatory - hamulce tył S4 B6 300mm - przód nawiercane Zimmermany 320mm, - pękający trójnik przepustnicy zamieniony na siikonowy - 2x nowy ori DV - nowy ori N75 W trakcie: - przerobienie instalacji LPG (dwa reduktury, wtryski do 360KM) (zrobione) - akumulator w bagażnik (żeby nie było bałaganu związanego z LPG) (zrobione) - większe intercoolery od SID-a (zrobione) - dolot w silikonie (zrobione) - masa innych pierdół, które przy okazji prac się pojawiają W planach: - K04 lub hybrydy K03 - downpipe - hamulce przód 18ZL/ZR, tarcza 345-360mm - wydech - wskaźniki: EGT, ciśnienie oleju (zrobione) Trochę zdjęc: (fot. Adam-Kołodziej-Fotografia-Motoryzacyjna) i na koniec S3: Edytowane 26 Sierpnia 2018 przez matig7 aktualizacja opisu 1
hunter91 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 (edytowane) Ło Panie ale widoki ? Piękne samochodziki i nie tylko hihi Jaka moc w s3? Edytowane 9 Października 2016 przez hunter91
enczu Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Jest dobrze! To jest to S4 z filmidła, do którego idzie ładna pani w jeansach i szpilkach?
Marek24 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Wpuściłeś kobitę w buciorach na auto czy ją tam posadziłeś?
matig7 Opublikowano 10 Października 2016 Autor Opublikowano 10 Października 2016 Jest dobrze! To jest to S4 z filmidła, do którego idzie ładna pani w jeansach i szpilkach? Tak, z tego filimiku
matig7 Opublikowano 14 Października 2016 Autor Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) V8 kolegi Ło Panie ale widokiPiękne samochodziki i nie tylko hihiJaka moc w s3? W S3 siedzi tylko jakiś niemiecki program 241/353. Ja po kupnie robiłem remont silnika, turbo, wydech, TIP i mnóstwo innych pierdół więc potencjał powinien jeszcze jakiś byc Edytowane 14 Października 2016 przez matig7
matig7 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2018 (edytowane) Dawno nic nie pisałem więc pora odświeżyć temat, bo zaszło kilka zmian. Żółte S3 kupił blisko rok temu kolega i jeździ nim cały czas. Natomiast w S4 trochę się pozmieniało: 2 nowe turbiny Borg Warner K04 RS4 Downpipe 3'' Wtryski Bosch 440cc Pompa DW200 FMIC ''jednostronny'' cewki RS4 FSI (wywalone moduły zapłonowe) przepływka RS4 sprzęgło RS4 + kevlar heble przód 18ZR 345mm heble tył S4 B6 300mm remont skrzyni biegów remont wału napędowego i masa innych większych i mniejszych rzeczy, które wychodziły po drodze. Wynik jaki udało się osiągnąć to 410KM i 585NM. Ograniczeniem okazały się głowice oraz to, że chciałem zostawić seryjny wydech. W najbliższym czasie będzie to poprawione/zmienione Przejażdżka z 535D coś koło 380/750: S4B5_vs_E60535d.mp4 100-200 (płyn jest, temp. OK S4 B5 K04 RS4 100-200.mp4 Edytowane 9 Lutego 2019 przez matig7
tasior87 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 (edytowane) Ciekawe masz te graty do eski. Parę PLNów musiałeś na nie przeznaczyć. Turbiny mają CORE od SIDa czy całkiem nówki? Edytowane 6 Sierpnia 2018 przez tasior87
matig7 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Godzinę temu, tasior87 napisał: Ciekawe masz te graty do eski. Parę PLNów musiałeś na nie przeznaczyć. Turbiny na CORE od SIDa czy całkiem nówki? Dzięki. No trochę się uzbierało złotówek Całe nowe K04 od SIDa, długo czekałem bo nigdzie nie były dostępne przez ponad miesiąc.
tasior87 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Rozumiem, że całą mechanikę ogarnia Ci CP?
matig7 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Nie nie, w CP tylko stroiłem na seryjnych turbinach jeszcze. Mechanikę ogarniał mi znajomy a wszystkie ostatnie przeróbki i strojenie robiłem w Lublinie w Route17.
Mizur138 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 6 minut temu, matig7 napisał: Nie nie, w CP tylko stroiłem na seryjnych turbinach jeszcze. Mechanikę ogarniał mi znajomy a wszystkie ostatnie przeróbki i strojenie robiłem w Lublinie w Route17. Polecasz ten zakład?? Bo jestem ciekaw ja Panowie znaja sie na robocie bo w sumie w Lubelskim to znikoma liczba takich warsztatów a do zwyklych mechanikow to juz odechcialo mi sie jezdzic ;D
matig7 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Tak, myślę że mogę śmiało polecić chłopaków. Poświęcili dużo czasu żeby wszystko porobić jak należy. Kilka drobnych rzeczy można było zrobić trochę inaczej ale ogólnie jestem zadowolony i na następne modyfikacje raczej nie będę szukał nikogo innego.
mats0n Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 korekta lakieru i będzie sztosiwo plus felgi i s4 w sedanie kozak
matig7 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2018 30 minut temu, mats0n napisał: korekta lakieru i będzie sztosiwo plus felgi i s4 w sedanie kozak Dzięki. Lakier jest w planie w najbliższym czasie, z felgami sam nie wiem co robić, przyzwyczaiłem się do tego koloru i w sumie mi się podoba Ogólnie mam do zrobienia jeszcze trochę większych i mniejszych "detalingów" na zewnątrz jak i w środku. A że sedan to trzymam i nie planuję sprzedawać w najbliższym czasie bo tego już praktycznie nie ma
matig7 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Szukam jakiegoś dobrego i sprawdzonego salonu auto detailingowego, najlepiej w Rzeszowie lub okolicach. Chcę zrobić wszystko co na leży na zewnątrz (lakier, felgi) oraz wnętrze (podsufitka, skóry, tapicerka itd). Możecie kogoś polecić?
Niewidzialny Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 (edytowane) Fajne że dałeś dwa Smice i nie pociąłeś ślicznego przodu S4 wsadzając fmica. Nadal wygląda oryginalnie. A jak braknie chłodzenia zawsze można sprysk dołożyć. 100-200 na filmiku jednym biegiem ładnie pojechało. Mierzyłeś jakie robi czasy? Gratulacje projektu ? Edytowane 8 Września 2018 przez Niewidzialny
tasior87 Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 W dniu 26.08.2018 o 11:46, matig7 napisał: Szukam jakiegoś dobrego i sprawdzonego salonu auto detailingowego, najlepiej w Rzeszowie lub okolicach. Chcę zrobić wszystko co na leży na zewnątrz (lakier, felgi) oraz wnętrze (podsufitka, skóry, tapicerka itd). Możecie kogoś polecić? Nie korzystałem ale wydaje mi się że ogarnia dobrze temat. http://www.vag-podkarpacie.pl/viewtopic.php?t=18160
matig7 Opublikowano 9 Września 2018 Autor Opublikowano 9 Września 2018 (edytowane) W dniu 8.09.2018 o 22:23, Niewidzialny napisał: Fajne że dałeś dwa Smice i nie pociąłeś ślicznego przodu S4 wsadzając fmica. Nadal wygląda oryginalnie. A jak braknie chłodzenia zawsze można sprysk dołożyć. 100-200 na filmiku jednym biegiem ładnie pojechało. Mierzyłeś jakie robi czasy? Gratulacje projektu ? Taki dokładnie był plan - miał być FMIC, bez wywalania kratek i jakiegokolwiek cięcia zderzaka i tak jest. FMIC jest "jednostronny". Temperatury bardzo fajne, do takich mocy nie ma potrzeby nic więcej kombinować raczej. Co do czasów to RL nie mierzyłem ale myślę, że realne 100-200 z przepinką 3-4 jakieś 9,5 sekundy by wyszło pewnie. 21 godzin temu, tasior87 napisał: Nie korzystałem ale wydaje mi się że ogarnia dobrze temat. http://www.vag-podkarpacie.pl/viewtopic.php?t=18160 Dzięki, zaglądnę tam. Edytowane 9 Września 2018 przez matig7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się