Mavver Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) Cześć,bardzo często po ulwewnym deszczu mój 1.9tdi awx 130km dlawił się i gasł. Sprawdzałem ECU - sucho.Dużo się naczytałem i postanowiłem spróbować ze zdjęciem wężyka od EGR.I o dziwo! Problem ustąpił. Zdjąłem wężyk zakleiłem go tą zielono-niebieską izolacją i to samo z bolcem od góry, na który wężyk wchodził. 1. Czy takie tymczasowe rozwiązanie zda egzamin? Czy ta rurka albo bolec nie powinien zostać "otwarty" po zdjęciu?Prośba o pomoc. Nparawdę nikt nie jest w stanie pomóc?Powiedzcie mi chociaż czy silnik po zdjęciu tego wężyka dostaje z tego wężyka lub z tego bolca powietrze?Czy po zdjęciu wężyka już wszystko jedno co się z nim zrobi bo nie otwiera się ten zawór EGR? Edytowane 12 Października 2016 przez Mavver
kkam Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 Wężyk musi byc zaślepiony, aby podciśnienie nie uciekało. "Bolca" przy EGR nie musisz zaślepiać. Jeżeli chcesz naprawić problem pojawiący się po ulewie to odszulaj zawór n18 i sprawdz dlaczego jest zalewany wodą i dlaczego się przycina od wilgoci. Zawór ten jest na drugim końcu wężyka.
Mavver Opublikowano 14 Października 2016 Autor Opublikowano 14 Października 2016 Super! Bardzo dziękuję za pomoc, właśnie na taką odpowiedź czekałem N18 to zawór od EGR? Rezygnując z EGR nie musiałym tego naprawiać?Pytanie czy jest sens wracać do EGR i naprawiać ten zawór, skoro tyle pozytywnych opinii o rezygnacji z EGR.Hm?
Esefen Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Doszedłeś kolego co się dzieje z tym n18? U mnie jest identyczny przypadek i tak samo go rozwiązałem, lecz jeszcze nie doszedłem czemu n18 wariuje po ulewie.
marekg Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 ja kiedyś tego N18 wymieniłem bo jak już do niego dotarłem to się okazało, że ma kompletnie zaśniedziałe styki. Nie wnikałem już więcej co w środku się podziało tylko go wywaliłem od razu.
Mavver Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2016 również wydaje mi się, że to styki, ale nie zagłębiałem się w to już, odłączyłem EGR i po problemie.może latem ogarnę temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się