Rafał Wróblewski Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 WItam,ostatnio zauważyłem że autko łapie nierówne rytmy co słychać i czuć po delikatnych drganiach. Podpinam vaga i na rozgrzanym motorze chwile trzyma obroty słychać jak równo pracuje a po chwili skacze z 798do ponad 800 i po dotknięciu gazu opada stabilizuje na 798 trzyma chwile i znowu zaczyna bujaćna ponad 800. CO tu dalej robic ?
kamil-vag Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Logi statyczne najpierw zrób grup 001, 004, 003, 013, 018, 023 może być po 3 na raz...
Rafał Wróblewski Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 zrobie w następnym tyg, bo aktualnie w delegacji dobra logi porobione i wrzucone http://vaglog.pl/log-001_yuMq677.html http://vaglog.pl/log-003_LfBgj.html http://vaglog.pl/log-004_VCRnSsY.html http://vaglog.pl/log-013_tw4b8x.html http://vaglog.pl/log-023_Gvr5Z.html http://vaglog.pl/log-018_7ob10.html
kamil-vag Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Obroty nieźle skaczą, korekcje nie za dobre, bipy idą w minus. Na początek zmień filtr paliwa i zobacz czy gdzieś vacum nie cieknie czy gdzieś na wężykach paliwowych, podgrzewacz na filtrze... dawka paliwa skacze jak głupia a czas wtrysku ponad 7... Wlej coś do czyszczenia wtrysków, a najlepiej daj LM Diesel Spulung na krótko i zobaczysz czy nie ma poprawy w grupie 13....
Rafał Wróblewski Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 Filtr świeży nie ma nawet 2000 tyś km przejechanego, zrobie oględziny vacum,węży i dam znać . Ten środek do wtrysków dostane w autolandzie ?
kamil-vag Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Zrób jeszcze dynamiczny 003 008 011... Zobaczy się jak przepływka pokazuje i turbo odrazu...
Rafał Wróblewski Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Dobra jutro zrobie dynamiczne. Przy vacum miałem niby wymieniana uszczelkę ciekawe jak to zrobili ....? Jeszcze mam te 3 błędy podpowiesz może gdzie szukać tu rozwiązania ? Control Module Part Number: 038 906 019 LJ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0200SG 5934 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 07777 Additional Info: WAUZZZ8E54A099302 AUZ6Z0C0288429 3 Faults Found: 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 35-10 - - - Intermittent 18061 - Please check DTC Memory of ABS Controller P1653 - 35-10 - - - Intermittent 18009 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal P1601 - 35-00 - - Edytowane 24 Października 2016 przez Rafał Wróblewski
michcio1985 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 bipy nie są złe, za to korekcje straszne... logi pod obciążeniem dużo zdradzą
Rafał Wróblewski Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 no jutro zrobię dynamiczne i zobaczymy.Byłem ostatnio w VagBauer u krystiana mówił że te korekcje sa do przyjęcia. A byłem jakieś 2 miechy temu, może to paliwko ch***we ostatnio dwa razy tankowałem na Huzarze.
michcio1985 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 nie narzekaj na huzara, u mnie w okolicy jedno z lepszych paliw.choć moze tylko tu,bo mają kilka powodow zeby sie starac.. korekcje w normie niby sie mieszcza, ale z doświadczenia wiem że od 0,5 juz można wyczuć w zachowaniu auta że coś jest na rzeczy.
kamil-vag Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Nie pali Ci sporo ? Ile pokazuje Ci VAG w l/h w grupie 015 ?
Rafał Wróblewski Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 Dobre logi zrobione co do spalania na vagu w 0015 0,8l/h i skacze na 1,0l/h.Na fisie w spalaniu chwilowym pokazuje znacznie wiecej niż 1,0l/h ,ostatnio srednia na trasie 3 osboby na pokładzie i załadowany bagażnik spalanie 6,7l/h przy prędkościach nie przekraczających 140km/h. Po zrobieniu dynamicznych zrobiłem jeszcze raz statyczne. Statyczne: http://vaglog.pl/log-001_Gi9Ae9h.html http://vaglog.pl/log-003_28gfX.html http://vaglog.pl/log-013_x0PXUcY.html http://vaglog.pl/log-015_0hsr96.html http://vaglog.pl/log-018_b05omMt.html http://vaglog.pl/log-023_6n49y0.html http://vaglog.pl/log-000_80DK4.html Dynamiczne: http://vaglog.pl/log-003_R068x.html http://vaglog.pl/log-004_yG3CD.html http://vaglog.pl/log-008_f95t840.html http://vaglog.pl/log-010_2uJ7OcO.html http://vaglog.pl/log-011_WE20l.html http://vaglog.pl/log-000_40VUh.html http://vaglog.pl/log-001_56iJE.html
kamil-vag Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Ja bym na początek wymienił uszczelniacze PD i zamienił 3 i 2 pompkę miejscami. Zrob jeszcze 013+023 dynamiczny, zobaczymy jak bipy pod obciazeniem... Mozna by sie pokusic o sprawdzenie kompresji...
Rafał Wróblewski Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 no właśnie odnośnie pompek przy wymianie wałka rozrządu PD były myte myjka ultradźwiękową i wymienione uszczelniacze pd ale śruby zostały te same :/
kamil-vag Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Sruby jak sruby, ale czy jestes pewien ze sa dobrze wyregulowane ? Miales takie objawy przed wymiana walka ?
Rafał Wróblewski Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 Czy PD wyregulowane? no kurde reki nie dam se obciąć.. A czy przed wymianą wałka było, to Ci nie powiem.W weekend sprawdzę vacum i węże.I jak gdzien u siebie na rejonie dostanę ten srodek LM to mu zapodam bezpośrednio.
kamil-vag Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Czy obroty falowaly przed wymiana walka i uszczelnien. Tak czy dobrze wyregulowany skok PD...
Rafał Wróblewski Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 Nie nie wiem czy one falowały przed tą operacja. I nie wiem czy PD były wyregulowane. Ale zakładam że tak,bo operacja przepowadzona była w AZ Serwis w pruszczu gdański .Chociaż przy wymianie turbo sie nie popisali..... Nie nie wiem czy one falowały przed tą operacja. I nie wiem czy PD były wyregulowane. Ale zakładam że tak,bo operacja przepowadzona była w AZ Serwis w pruszczu gdański .Chociaż przy wymianie turbo sie nie popisali..... Kurde przypominało mi sie że jest wyciek oleju i to chyba dosyć spory bo ostatnio dolałem gdzieś pół miarki oleju.w W weekend zajrzę pod motor wymyje spróbuje namierzyć ten wyciek i napisze co i jak . Dodatkowo posprawdzam te węże paliwowe,pompe vacum,filtr paliwa i przepłukam układ wtryskowy lm diesel spungler i spróbuje zrobić pomiar ciśnienia na cylindrach.
michcio1985 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 troche się juz gubisz w tej robocie kolego....dokładnie posprawdzaj co masz zrobione i wyreguluj jak książka pisze, i nie zawracaj sobie w tej chwili glowy jakimiś specyfikami.
Rafał Wróblewski Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 Nie mam doświadczenia w mechanice pojazdowej więc sam za dużo nie nadłubie... a w mojej okolicy nie znam żadnego dobrego mechcniora co by zrobił wszystko jak trzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się