Skocz do zawartości
IGNOROWANY

bujanie obrotów na jałowym 1,9 AFV


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam,ostatnio zauważyłem że autko łapie nierówne rytmy co słychać i czuć po delikatnych drganiach. Podpinam vaga i na rozgrzanym motorze chwile trzyma obroty słychać jak równo pracuje a po chwili skacze z 798do ponad 800 i po dotknięciu gazu opada stabilizuje na 798 trzyma chwile i znowu zaczyna bujaćna ponad 800. CO tu dalej robic ?

Opublikowano

Logi statyczne najpierw zrób grup 001, 004, 003, 013, 018, 023 może być po 3 na raz...

Opublikowano

Obroty nieźle skaczą, korekcje nie za dobre, bipy idą w minus. Na początek zmień filtr paliwa i zobacz czy gdzieś vacum nie cieknie czy gdzieś na wężykach paliwowych, podgrzewacz na filtrze... dawka paliwa skacze jak głupia a czas wtrysku ponad 7... Wlej coś do czyszczenia wtrysków, a najlepiej daj LM Diesel Spulung na krótko i zobaczysz czy nie ma poprawy w grupie 13....

Opublikowano

Filtr świeży nie ma nawet 2000 tyś km przejechanego, zrobie oględziny vacum,węży i dam znać . Ten środek do wtrysków dostane w autolandzie ?

Opublikowano

Zrób jeszcze dynamiczny 003 008 011... Zobaczy się jak przepływka pokazuje i turbo odrazu...

Opublikowano (edytowane)

Dobra jutro zrobie dynamiczne. Przy vacum miałem niby wymieniana uszczelkę ciekawe jak to zrobili ....?


Jeszcze mam te 3 błędy podpowiesz może gdzie szukać tu rozwiązania ?

Control Module Part Number: 038 906 019 LJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0200SG 5934

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 07777

Additional Info: WAUZZZ8E54A099302 AUZ6Z0C0288429

3 Faults Found:

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35-10 - - - Intermittent

18061 - Please check DTC Memory of ABS Controller

P1653 - 35-10 - - - Intermittent

18009 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal

P1601 - 35-00 - -

Edytowane przez Rafał Wróblewski
Opublikowano

bipy nie są złe, za to korekcje straszne... logi pod obciążeniem dużo zdradzą

Opublikowano

no jutro zrobię dynamiczne i zobaczymy.Byłem ostatnio w VagBauer u krystiana mówił że te korekcje sa do przyjęcia. A byłem jakieś 2 miechy temu, może to paliwko ch***we ostatnio dwa razy tankowałem na Huzarze.

Opublikowano

nie narzekaj na huzara, u mnie w okolicy jedno z lepszych paliw.choć moze tylko tu,bo mają kilka powodow zeby sie starac..

korekcje w normie niby sie mieszcza, ale z doświadczenia wiem że od 0,5 juz można wyczuć w zachowaniu auta że coś jest na rzeczy.

Opublikowano

Nie pali Ci sporo ? Ile pokazuje Ci VAG w l/h w grupie 015 ?

Opublikowano

Dobre logi zrobione co do spalania na vagu w 0015 0,8l/h i skacze na 1,0l/h.Na fisie w spalaniu chwilowym pokazuje znacznie wiecej niż 1,0l/h ,ostatnio srednia na trasie 3 osboby na pokładzie i załadowany bagażnik spalanie 6,7l/h przy prędkościach nie przekraczających 140km/h. Po zrobieniu dynamicznych zrobiłem jeszcze raz statyczne.

Statyczne:

http://vaglog.pl/log-001_Gi9Ae9h.html

http://vaglog.pl/log-003_28gfX.html

http://vaglog.pl/log-013_x0PXUcY.html

http://vaglog.pl/log-015_0hsr96.html

http://vaglog.pl/log-018_b05omMt.html

http://vaglog.pl/log-023_6n49y0.html

http://vaglog.pl/log-000_80DK4.html

Dynamiczne:

http://vaglog.pl/log-003_R068x.html

http://vaglog.pl/log-004_yG3CD.html

http://vaglog.pl/log-008_f95t840.html

http://vaglog.pl/log-010_2uJ7OcO.html

http://vaglog.pl/log-011_WE20l.html

http://vaglog.pl/log-000_40VUh.html

http://vaglog.pl/log-001_56iJE.html

Opublikowano

Ja bym na początek wymienił uszczelniacze PD i zamienił 3 i 2 pompkę miejscami. Zrob jeszcze 013+023 dynamiczny, zobaczymy jak bipy pod obciazeniem...

Mozna by sie pokusic o sprawdzenie kompresji...

Opublikowano

no właśnie odnośnie pompek przy wymianie wałka rozrządu PD były myte myjka ultradźwiękową i wymienione uszczelniacze pd ale śruby zostały te same :/

Opublikowano

Sruby jak sruby, ale czy jestes pewien ze sa dobrze wyregulowane ? Miales takie objawy przed wymiana walka ?

Opublikowano

Czy PD wyregulowane? no kurde reki nie dam se obciąć.. A czy przed wymianą wałka było, to Ci nie powiem.W weekend sprawdzę vacum i węże.I jak gdzien u siebie na rejonie dostanę ten srodek LM to mu zapodam bezpośrednio.

Opublikowano

Czy obroty falowaly przed wymiana walka i uszczelnien. Tak czy dobrze wyregulowany skok PD...

Opublikowano

Nie nie wiem czy one falowały przed tą operacja. I nie wiem czy PD były wyregulowane. Ale zakładam że tak,bo operacja przepowadzona była w AZ Serwis w pruszczu gdański .Chociaż przy wymianie turbo sie nie popisali.....


Nie nie wiem czy one falowały przed tą operacja. I nie wiem czy PD były wyregulowane. Ale zakładam że tak,bo operacja przepowadzona była w AZ Serwis w pruszczu gdański .Chociaż przy wymianie turbo sie nie popisali.....

Kurde przypominało mi sie że jest wyciek oleju i to chyba dosyć spory bo ostatnio dolałem gdzieś pół miarki oleju.w W weekend zajrzę pod motor wymyje spróbuje namierzyć ten wyciek i napisze co i jak . Dodatkowo posprawdzam te węże paliwowe,pompe vacum,filtr paliwa i przepłukam układ wtryskowy lm diesel spungler i spróbuje zrobić pomiar ciśnienia na cylindrach.

Opublikowano

troche się juz gubisz w tej robocie kolego....dokładnie posprawdzaj co masz zrobione i wyreguluj jak książka pisze, i nie zawracaj sobie w tej chwili glowy jakimiś specyfikami.

Opublikowano

Nie mam doświadczenia w mechanice pojazdowej więc sam za dużo nie nadłubie... a w mojej okolicy nie znam żadnego dobrego mechcniora co by zrobił wszystko jak trzeba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...