Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kody błędów , zbyt duża emisja spalin


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Dziś sprawdzałem błędy podpinając urządzenie do diagnostyki auta, wyskoczyło kilka :

To błędy silnika.

17536-Mnożąca adaptacja paliwa blok 1/ mieszanka uboga - Stały błąd
17924-Regulowany kolektor dolotowy, zawór przełączający - przerwa w obwodzie - błąd nieciągły
To błędy Deska rozdzielcza ( instrument longlife )
00562- czujnik poziomu oleju - zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany- błąd nieciągły
00562-czujnik poziomu oleju - zwarcie z masą - błąd nieciągły
00562-czujnik poziomu oleju - sygnał nieprawidłowy- błąd nieciągły
I kody imobilazer

00562- czujnik poziomu oleju - zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany- błąd nieciągły
00562-czujnik poziomu oleju - zwarcie z masą - błąd nieciągły
00562-czujnik poziomu oleju - sygnał nieprawidłowy - błąd nieciągły
Kody błędów silnika nie wiem dokładnie gdzie mogę szukać przyczyny ( gdzie zajrzeć ) ?
Znalazłem przy kolektorze jedno ustrojstwo i to chyba ma związek z drugim kodem.
Ten plastik w środku co ciągnie za kulkę jest urwany więc niema żadnego sterowania.
Czy ten kod może się pokazywać ? Dziwne jest to że to nie jest kod stały , to tak jak by raz działało a raz nie a na pewno nie działa.
Jaką nazwę ma to urządzenie?
qas7wm3v.jpg
Ale żeby było śmieszniej moje auto ma przekroczoną emisję spalin , moje pytanie jest takie czy te dwa błędy mogą wpłynąć na emisję i czy są powiązane ze sobą.
Czy przez te dwie rzeczy jest emisja spalin przekroczona?
A jeśli chodzi o imobilazer i deskę rozdzielczą to nie rozumiem czemu tam są te same kody i dotyczące czujnika oleju.
Czy ktoś może mi pomóc w rozsupłaniu tej zagadki?
Za każde podpowiedzi z góry dziękuje.
Opublikowano (edytowane)

A więc tak ta Gruszka która znalazłeś faktycznie jest powiązane z błędem 17924 sprawdź wiązke idącą do tego zaworu on reguluje długość dopływu powietrza w kolektorze ssacym. Jak wiązka jest ok sprawdź czy jak dodasz gazu to dzwigienka się rusza. Co do emisji spalin to zapewne chodzi o adaptacje paliwa ale nie wiem z czym to może być powiązane. Co do błędów w liczniku i immo zapewne do wymiany czujnik w misie olejowej ale również proponuję najpierw sprawdzić wiąże elektryczna. Myślę że ten błąd wyskakuje w immo i liczniku dlatego że immo siedzi w liczniku i tak naprawdę to ten sam modół

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez misiek547
Opublikowano

A więc tak ta Gruszka która znalazłeś faktycznie jest powiązane z błędem 17924 sprawdź wiązke idącą do tego zaworu on reguluje długość dopływu powietrza w kolektorze ssacym. Jak wiązka jest ok sprawdź czy jak dodasz gazu to dzwigienka się rusza. Co do emisji spalin to zapewne chodzi o adaptacje paliwa ale nie wiem z czym to może być powiązane. Co do błędów w liczniku i immo zapewne do wymiany czujnik w misie olejowej ale również proponuję najpierw sprawdzić wiąże elektryczna. Myślę że ten błąd wyskakuje w immo i liczniku dlatego że immo siedzi w liczniku i tak naprawdę to ten sam modół

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Dziękuje za podpowiedz, jest ona bardzo przydatna.

Wiązka już sprawdzona i styki przeczyszczone , teraz tylko poczekam ze 2 tygodnie i sprawdzę jeszcze raz czy nie pojawi się ponownie ten błąd, a czy dźwigenka się rusza to sprawdzę jutro bo dziś byłem zupełnie sam i nie miał kto nacisnąć na gaz :) chodź nie wiem czy mi to coś da bo ta cała gruszka i tak jest do wymiany, gdyż ta dźwigenka tam gdzie jest ta metalowa kulka jest pęknięta i jej nie rusza ( stoi w miejscu )

No tak myślałem że ten czujnik od oleju będę musiał wymienić , chodź styki też były zanieczyszczone bo czasem się świecił komunikat o stanie oleju, ale po przeczyszczeniu już nie występuje , tylko dalej nie pokazuje temperatury oleju ,wskazówka jest dalej przed 60 stopni i nie drgnie nawet .

Na jakiej firmy czujnik patrzeć ? Bo czytałem żeby nie kupować jakiegoś badziewia.

Co myślisz o Febi czy Hell ?

Opublikowano

Najlepiej orginal

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Najlepiej orginal

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

A po czym taki mogę poznać?

Są jakieś ale czy to orginal to ja nie wiem , tylko że one kosztują prawie 100 Funtów

A znalazłem Hell za jakieś 35-40 Funtów

Jak nazywa ta gruszka po fachowemu?

Edytowane przez przemek214
Opublikowano

Z tego co pisali na forum to z zamówieniami był problem nie zabardzo działały i wyskakują błąd na fisie Oil sensor i takie tam

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Najlepiej zamówić z serwisu

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Z tego co pisali na forum to z zamówieniami był problem nie zabardzo działały i wyskakują błąd na fisie Oil sensor i takie tam

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Najlepiej zamówić z serwisu

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Rozumiem, zobaczę ile one kosztują w servisie i najwyżej się zastanowię który kupić .

Misiek547

Bardzo dziękuje za pomoc .

A to prośba do reszty forumowiczów.

Jakby ktoś wiedział od czego zacząć szukać przyczyny błędu:

17536-Mnożąca adaptacja paliwa blok 1/ mieszanka uboga - Stały błąd

I jak fachowo nazywa się ta gruszka którą mam do wymiany ?

To był bym wdzięczny za pomoc :)

Opublikowano

A Gruszka to zawór podciśnieniowe sterujący odpływem powierza zawsze jeszcze można poszukać w etce numerów

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Dołączę się do tematu jeżeli chodzi o błędy w moim aucie:

17967 Jednostka J338 sterująca przepustnicą, usterka w nastawach podstawowych - co to znaczy?

00787 - Czujnik temperatury w kanale zasysania świeżego powietrza (G89) zwarcie z masą. ??

01274 Silnik regulacyjny pokrywy ciśnienia spiętrzania V71 Silnik regulacyjny pokrywy ciśnienia spiętrzania (V71). Zablokowany lub bez napięcia. ??

01273 - Dmuchawa świeżego powietrza (V2). Wadliwy. Różnica regulacji. Za mała wartość napięcia zasilającego. ??

Czy ktoś podpowie na co zwracać uwagę przy tych błędach?

Edytowane przez k232
Opublikowano

17967 Jednostka J338 sterująca przepustnicą, usterka w nastawach podstawowych - co to znaczy?

Ja bym na początek przeczyścić i włożyć z powrotem i sprawdzić co wtedy no i wykasować błędy . Po jakimś czasie zobaczyć czy problem występuje nadal .

A masz jakieś objawy? Czy tylko z ciekawości sprawdziłeś błędy?

00787 - Czujnik temperatury w kanale zasysania świeżego powietrza (G89) zwarcie z masą. ??

Tutaj znów sprawdź dobrze przewody ,sprawdź czy niema gdzieś zwarcia ,czy przewody nie są przetarte?

I sugerował bym poczytać coś więcej na temat błędów, może coś znajdziesz ciekawego co mogło by ci pomóc !


Poza tym gruszkę musiałem wymienić gdyż się okazało że nie działa ( żadnego ruchu przy naciśnięciu gazu) i błędy wykasowałem i jak na razie nie wywaliło żadnego.

Sprawdzę po miesiącu ponownie, widocznie błędy były powiązane bo błąd o ubogiej mieszance też się na razie nie pojawił, więc jedno miało wpływ na drugie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...