przemek214 Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Witam. Dziś sprawdzałem błędy podpinając urządzenie do diagnostyki auta, wyskoczyło kilka : To błędy silnika. 17536-Mnożąca adaptacja paliwa blok 1/ mieszanka uboga - Stały błąd 17924-Regulowany kolektor dolotowy, zawór przełączający - przerwa w obwodzie - błąd nieciągły To błędy Deska rozdzielcza ( instrument longlife ) 00562- czujnik poziomu oleju - zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany- błąd nieciągły 00562-czujnik poziomu oleju - zwarcie z masą - błąd nieciągły 00562-czujnik poziomu oleju - sygnał nieprawidłowy- błąd nieciągły I kody imobilazer 00562- czujnik poziomu oleju - zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany- błąd nieciągły 00562-czujnik poziomu oleju - zwarcie z masą - błąd nieciągły 00562-czujnik poziomu oleju - sygnał nieprawidłowy - błąd nieciągły Kody błędów silnika nie wiem dokładnie gdzie mogę szukać przyczyny ( gdzie zajrzeć ) ? Znalazłem przy kolektorze jedno ustrojstwo i to chyba ma związek z drugim kodem. Ten plastik w środku co ciągnie za kulkę jest urwany więc niema żadnego sterowania. Czy ten kod może się pokazywać ? Dziwne jest to że to nie jest kod stały , to tak jak by raz działało a raz nie a na pewno nie działa. Jaką nazwę ma to urządzenie? Ale żeby było śmieszniej moje auto ma przekroczoną emisję spalin , moje pytanie jest takie czy te dwa błędy mogą wpłynąć na emisję i czy są powiązane ze sobą. Czy przez te dwie rzeczy jest emisja spalin przekroczona? A jeśli chodzi o imobilazer i deskę rozdzielczą to nie rozumiem czemu tam są te same kody i dotyczące czujnika oleju. Czy ktoś może mi pomóc w rozsupłaniu tej zagadki? Za każde podpowiedzi z góry dziękuje.
misiek547 Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 (edytowane) A więc tak ta Gruszka która znalazłeś faktycznie jest powiązane z błędem 17924 sprawdź wiązke idącą do tego zaworu on reguluje długość dopływu powietrza w kolektorze ssacym. Jak wiązka jest ok sprawdź czy jak dodasz gazu to dzwigienka się rusza. Co do emisji spalin to zapewne chodzi o adaptacje paliwa ale nie wiem z czym to może być powiązane. Co do błędów w liczniku i immo zapewne do wymiany czujnik w misie olejowej ale również proponuję najpierw sprawdzić wiąże elektryczna. Myślę że ten błąd wyskakuje w immo i liczniku dlatego że immo siedzi w liczniku i tak naprawdę to ten sam modół Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Października 2016 przez misiek547
przemek214 Opublikowano 15 Października 2016 Autor Opublikowano 15 Października 2016 A więc tak ta Gruszka która znalazłeś faktycznie jest powiązane z błędem 17924 sprawdź wiązke idącą do tego zaworu on reguluje długość dopływu powietrza w kolektorze ssacym. Jak wiązka jest ok sprawdź czy jak dodasz gazu to dzwigienka się rusza. Co do emisji spalin to zapewne chodzi o adaptacje paliwa ale nie wiem z czym to może być powiązane. Co do błędów w liczniku i immo zapewne do wymiany czujnik w misie olejowej ale również proponuję najpierw sprawdzić wiąże elektryczna. Myślę że ten błąd wyskakuje w immo i liczniku dlatego że immo siedzi w liczniku i tak naprawdę to ten sam modół Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Dziękuje za podpowiedz, jest ona bardzo przydatna. Wiązka już sprawdzona i styki przeczyszczone , teraz tylko poczekam ze 2 tygodnie i sprawdzę jeszcze raz czy nie pojawi się ponownie ten błąd, a czy dźwigenka się rusza to sprawdzę jutro bo dziś byłem zupełnie sam i nie miał kto nacisnąć na gaz chodź nie wiem czy mi to coś da bo ta cała gruszka i tak jest do wymiany, gdyż ta dźwigenka tam gdzie jest ta metalowa kulka jest pęknięta i jej nie rusza ( stoi w miejscu ) No tak myślałem że ten czujnik od oleju będę musiał wymienić , chodź styki też były zanieczyszczone bo czasem się świecił komunikat o stanie oleju, ale po przeczyszczeniu już nie występuje , tylko dalej nie pokazuje temperatury oleju ,wskazówka jest dalej przed 60 stopni i nie drgnie nawet . Na jakiej firmy czujnik patrzeć ? Bo czytałem żeby nie kupować jakiegoś badziewia. Co myślisz o Febi czy Hell ?
misiek547 Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Najlepiej orginal Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
przemek214 Opublikowano 15 Października 2016 Autor Opublikowano 15 Października 2016 (edytowane) Najlepiej orginal Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka A po czym taki mogę poznać? Są jakieś ale czy to orginal to ja nie wiem , tylko że one kosztują prawie 100 Funtów A znalazłem Hell za jakieś 35-40 Funtów Jak nazywa ta gruszka po fachowemu? Edytowane 15 Października 2016 przez przemek214
misiek547 Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Z tego co pisali na forum to z zamówieniami był problem nie zabardzo działały i wyskakują błąd na fisie Oil sensor i takie tam Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Najlepiej zamówić z serwisu Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
przemek214 Opublikowano 15 Października 2016 Autor Opublikowano 15 Października 2016 Z tego co pisali na forum to z zamówieniami był problem nie zabardzo działały i wyskakują błąd na fisie Oil sensor i takie tam Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Najlepiej zamówić z serwisu Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Rozumiem, zobaczę ile one kosztują w servisie i najwyżej się zastanowię który kupić . Misiek547 Bardzo dziękuje za pomoc . A to prośba do reszty forumowiczów. Jakby ktoś wiedział od czego zacząć szukać przyczyny błędu: 17536-Mnożąca adaptacja paliwa blok 1/ mieszanka uboga - Stały błąd I jak fachowo nazywa się ta gruszka którą mam do wymiany ? To był bym wdzięczny za pomoc
misiek547 Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 A Gruszka to zawór podciśnieniowe sterujący odpływem powierza zawsze jeszcze można poszukać w etce numerów Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) Dołączę się do tematu jeżeli chodzi o błędy w moim aucie: 17967 Jednostka J338 sterująca przepustnicą, usterka w nastawach podstawowych - co to znaczy? 00787 - Czujnik temperatury w kanale zasysania świeżego powietrza (G89) zwarcie z masą. ?? 01274 Silnik regulacyjny pokrywy ciśnienia spiętrzania V71 Silnik regulacyjny pokrywy ciśnienia spiętrzania (V71). Zablokowany lub bez napięcia. ?? 01273 - Dmuchawa świeżego powietrza (V2). Wadliwy. Różnica regulacji. Za mała wartość napięcia zasilającego. ?? Czy ktoś podpowie na co zwracać uwagę przy tych błędach? Edytowane 18 Października 2016 przez k232
przemek214 Opublikowano 22 Października 2016 Autor Opublikowano 22 Października 2016 17967 Jednostka J338 sterująca przepustnicą, usterka w nastawach podstawowych - co to znaczy?Ja bym na początek przeczyścić i włożyć z powrotem i sprawdzić co wtedy no i wykasować błędy . Po jakimś czasie zobaczyć czy problem występuje nadal . A masz jakieś objawy? Czy tylko z ciekawości sprawdziłeś błędy?00787 - Czujnik temperatury w kanale zasysania świeżego powietrza (G89) zwarcie z masą. ??Tutaj znów sprawdź dobrze przewody ,sprawdź czy niema gdzieś zwarcia ,czy przewody nie są przetarte? I sugerował bym poczytać coś więcej na temat błędów, może coś znajdziesz ciekawego co mogło by ci pomóc ! Poza tym gruszkę musiałem wymienić gdyż się okazało że nie działa ( żadnego ruchu przy naciśnięciu gazu) i błędy wykasowałem i jak na razie nie wywaliło żadnego. Sprawdzę po miesiącu ponownie, widocznie błędy były powiązane bo błąd o ubogiej mieszance też się na razie nie pojawił, więc jedno miało wpływ na drugie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się