Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRE] Brak mocy. EGR , skrzynia multi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

problem jak dotychczas wystąpił jeden raz, no ale wystąpił i nie wiem co jest tego powodem

auto - takie jak opisane w profilu

Tak prawde mówiąc nie kojarzę w jakich okolicznościach się to wydarzyło - tzn zaraz po odpaleniu auta czy też po przejechaniu kilkudziesięciu metrów. Jechałem z dzieciakiem więc ruszałem i przemieszczałem się w łagodny sposób. Problem zauważyłem przy wjeździe na obwodnicę. Obojętnie jaka prędkość, niezależnie od obrotów (900 - 3000) auto strasznie oporne na przyśpieszanie, praktycznie zero reakcji.
Jechałem na Drive, przełączyłem na wiec na manuala i tam nie zależnie od redukcji na mniejszy bieg czy też wrzuceniu wyższego biegu efekt taki sam - brak dynamiki.
Przejechałem tak może z 1km może 2km - do najbliższego zjazdu.
Tam zgasiłem auto, zerknęłem pod maskę - wizualnie wszystko ok, sprawdziłem to co mogłem - wszystko na swoim miejscu

Po ponownym odpaleniu auta - wszystko w normie, Sam się wyleczył - jest moc i dynamika.

Dzisiaj z lekkim poczuciem niepewności szedłem na parking - ale okazało się, że wszystko jest ok. Tylko że czeka mnie podróż do Polski i to dość spora, bo jakieś 1700km - dlatego się pytam, bo nie chciałbym stanąć nagle w szczerym polu, w ukraińskiej dziczy :)

p.s.
skłaniam się do problemów ze skrzynią - jeżdżąc na D i mocno przyśpieszając (dynamika jest) ma problem z przerzuceniem na wyższy bieg (dochodzi do 3,5tys obr) jak lekko odjąć gaz na moment to przerzuca momentalnie (widać po obrotach silnika)
Jeżdżąc w trybie sportowym (na S) problemu lub też takiego zachowania nie zauważyłem
(też tak macie? może to normalne :) ? )

Dziękuje za ewentualne podpowiedzi, pomoc i przepraszam za umieszczenie tutaj postu - bo tak prawdę mówiąc nie miałem pojęcia gdzie i z czym mam problem.

Opublikowano

Wygląda to na zacinajace sie gruszke od turbawki podłącz kompa

Opublikowano

Ewidentnie silnik wszedł w tryb awaryjny. czyli został zapisany błąd w pamięci usterek. Aby zweryfikować trzeba podłączyć auto do VCDS-a odczytać błędy ze sterowników skrzyni i silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...