arek776 1 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Witam, Proszę o pomoc przy lokalizacji czujników. Mam błąd dotyczący sensorów G40 i G28. Mam silnik CAGA z multitronikiem. Próbowałem zlokalizować te czujniki ale nie mogę znaleźć. Czy ktoś może pomóc? 4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) P0016 00 [032] - Incorrect Correlation Ogólnie standard - około 3000RPM miga kontrolka świec żarowych. Przeszukałem forum ale konkretów nie mogę znaleźć. Chciałbym sprawdzić te czujniki, czy da się je sprawdzić jakoś VCDSem? Mam też przy okazji inne 2 pytanka - patrząc na silnik zobaczyłem dwie interesujące mnie rzeczy - jeden kabel jakby przerwana izolacja ochronna - chyba przewody są tam dwa i nei są uszkodzone, tylko dziwnie wygląda izolacja - to jest z lewej str. silnika u dołu: Druga sprawa po prawej str. silnika (koło przepustnicy) w bloku silnika jest gwint/miejsce na coś czego tam nie ma. Wiem, że to brzmi dziwnie ale czy to normalne? Dziwi mnie to bo wygląda na to jakby tam było coś przykręcone, nie jest zabrudzone, stare itd. A silnik z 2008 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Witam, Proszę o pomoc przy lokalizacji czujników. Mam błąd dotyczący sensorów G40 i G28. Mam silnik CAGA z multitronikiem. Próbowałem zlokalizować te czujniki ale nie mogę znaleźć. Czy ktoś może pomóc? 4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) P0016 00 [032] - Incorrect Correlation Ogólnie standard - około 3000RPM miga kontrolka świec żarowych. Przeszukałem forum ale konkretów nie mogę znaleźć. Chciałbym sprawdzić te czujniki, czy da się je sprawdzić jakoś VCDSem? Mam też przy okazji inne 2 pytanka - patrząc na silnik zobaczyłem dwie interesujące mnie rzeczy - jeden kabel jakby przerwana izolacja ochronna - chyba przewody są tam dwa i nei są uszkodzone, tylko dziwnie wygląda izolacja - to jest z lewej str. silnika u dołu: tak ma byc i jest ok czujnik G28 masz z drugiej strony ponizej wspornika filtra oleju http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-16400.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek776 1 Opublikowano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 dzięki, a czujnik G40 gdzie będzie? i czy da się to jakoś przetestować VCDSem? albo inaczej? coś było pisane o mierzeniu miernikiem ale coś dokładniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 dzięki, a czujnik G40 gdzie będzie? gdzies przy rozrzadzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balbolek 0 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Witam czy posiada ktos na jakim kolwiek zdjeciu lokalizacje tych dwoch czujnikow? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt 13 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 51 minut temu, balbolek napisał: Witam czy posiada ktos na jakim kolwiek zdjeciu lokalizacje tych dwoch czujnikow? Czujnik położenia walu korbowego jest przy kole zębatym (przy rozrządzie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Czujnik G28 - na zdjęciu zdemontowana podstawa filtra oleju Czujnik G40 - według instrukcji do demontażu należy zrzucić pasek rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się