Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki miernik grubości lakieru wybrać ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Koledzy jestem w trakcie poszukiwań autka dla siebie a że chcąc kupić albo audi a8 lub s4 no chyba że trafi się jakas bardzo fajna okazja kupić jakieś ładne inne audi to jak wiadomo przydał by się do tego miernik grubości lakieru i zapewne przydał by się również innym osobą z rodziny jak by kupowali autko. mam na oku 2 mierniki tylko nie wiem który wybrać aby bo jeden jest tańszy a drugi droższy i z tego co ja zauważyłem to róznią się tylko sondą którą dokonujemy pomiaru chyba że jest jeszcze jakaś inna różnica między tymi dwoma miernikami
http://allegro.pl/miernik-grubosci-lakieru-mgr-11-s-al-wysylka-24h-i5079085798.html

http://allegro.pl/miernik-grubosci-lakieru-z-sonda-mgr-p-11-s-al-i6510094884.html

Prosze was o poradę który z tych mierników wybrać ?

Opublikowano

Przecież to są te same tylko cena inna Ja używam takiego i jest ok

Opublikowano

no właśnie o to chodzi że nie tylko cena je różni tylko jeszcze ta ruchoma głowica na sprężynie która ułatwia ponoć mierzenie zaokrąglonych czesci blacharski czy jakis zakamarków gdzie standardowa sonda się nie dojdzie tylko własnie nie wiem czy faktycznie ten droższy jest na tyle wygodniejszy i bardziej przydaje się ta ruchoma głowica czy ta zwykła bo róznica nie jest mała miedzy nimi

Opublikowano

Chyba nie ma sensu dopłacać

Ja używam Tego pierwszego i jestem zadowolony

Opublikowano

ok a powiedz czy zdarzyło ci się może że ten czujnik się pomylił czy coś bo w necie znalazłem gdzieś opinie na temat tej firmy która produkuje te czujniki że potrafia sie mylic ale to tylko dosłownie chyba 2 komentarze takie znalazłem a reszta komentarzy było pozytywnych

Opublikowano

nie miałem z nim najmniejszych problemów

Opublikowano

Nr 1 kolega ma od ponad 5 lat i ciągle się sprawdza - parę aut nim kupiliśmy i wszystko gra.

Ale oprócz czujnika, to trzeba jeszcze wiedzieć jak sprawdzać, żeby znaleźć spaw i szpachlę, bo blacharze są coraz lepsi.

Opublikowano

Nr 1 kolega ma od ponad 5 lat i ciągle się sprawdza - parę aut nim kupiliśmy i wszystko gra.

Ale oprócz czujnika, to trzeba jeszcze wiedzieć jak sprawdzać, żeby znaleźć spaw i szpachlę, bo blacharze są coraz lepsi.

Podaj wskazówki gdzie i jak mierzyć - każdemu się przyda..

Opublikowano

Generalnie wszędzie, dokładnie, wg. tzw. siatki - miejsce obok miejsca.

Czasami słupek/próg potrafi być tak dobrze "wspawany", że trzeba lecieć co 1 cm czujnikiem, żeby to wynaleźć

Opublikowano

Tylko kup sobie czujnik na sondzie, dużo wygodniejszy i można zakamarki sprawdzić

Opublikowano

A Prodig Tech GL2+ jest coś warty? http://allegro.pl/miernik-grubosci-lakieru-gl-2-aluminium-stal-i6270176613.html.

Szukam czegoś dla siebie, będzie używany bardzo rzadko, przy kupnie samochodu i ewentualnie korekcie lakieru.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

MIERNIK GRUBOĹCI LAKIERU Z SONDÄ MGR P-11-S-AL (6510094884) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje.

Używam tego i można tylko polecić.

Uważam, że lepiej wydać parę zł więcej a mieć dobry sprzęt.

Opublikowano

Mam P-11-S-AL, również polecam.

Opublikowano

dzięki za info z waszej strony dzisiaj miałem okazję przetestować taki miernik w warsztacie w którym pracuje znajomy i powiem tak mierzy bardzo szybko ma funkcję wyświtlania z jakiego z czego jest wykonany element bardzo szybki pomiar i powiadomienia dźwiękowe czy lakier jest w fabrycznym stanie czy był malowany lub szpachlowany bardzo fajny produkt i już sobię go zamówiłem

MIERNIK GRUBOĹCI LAKIERU Z SONDÄ MGR P-11-S-AL (6510094884) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje.

Opublikowano

Dobry wybór ;) będzie Pan zadowolony

Opublikowano

Chyba się zdecyduje na GL-8. Pomiar o dokładności 1uM, a nie 10 jak u konkurencji. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że ta dokładność nie jest super, ale do kupna samochodu powinna wystarczyć aż nadto :)

Opublikowano (edytowane)

Chyba się zdecyduje na GL-8. Pomiar o dokładności 1uM, a nie 10 jak u konkurencji. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że ta dokładność nie jest super, ale do kupna samochodu powinna wystarczyć aż nadto :)

Uwierz ze nie potrzebujesz dokładność do 1uM

z mojego doświadczenia zamazuje obraz pomiaru.. przeczytanie kilkunastu wartości rożnych od siebie do ok 5uM miesza w głowie

miernik przynajmniej ten 6XL bo tez ma opcje zmiany skali na 1uM szybciej.. duzo szybciej zużywa baterie.

Miernik musi mieć opcję kalibracji i zerowania wtedy masz pewność ze wszystko jest ok

Ew. ja bym przychylał się do tego z kulka nie masz problemu że krzywo przyłożysz głowice albo jakiś paproch podejdzie

Edytowane przez jac_corp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...