Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Leci zbieżnosc w prawym kole, huczenie,inna praca tej strony


pablo15005

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że już w deszczu jest problem. Poza tym jazda w takim stanie to trochę hardcore.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakos daje rade, gorzej jak jest jakis syf na sosie "miota nim jak szatan", gdzies na jakiejs gumie musi byc luz ale kto to zdiagnozuje... mam jeszcze na podmiane drugie czapki na wahacze zmienie cala gore i zobacze co wtedy, ale nie moge sie zebrac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjecie moze przesadzone ale ja widze ze kolo inaczej stoi i jak skrecam maxymalnie to za duzy kont sie robi bo przeskakuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być, że sanki są przestawione choć to objawia się przesunięciem ale w innej płaszczyźnie. Po prawej i lewej stronie od przodu sanek masz otwory centrujace. Wchodza w nie kołki. Jesli wszystkie uszy pokrywają się w osi jest ok. W ogóle jak to jest? Po ustawieniu geometrii jest ok i później przeskakuje czy w ogóle nie da się jej ustawić i cały czas koło jest skoszone??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawialem zbieznosc w lutym tego roku, prawie rok temu. Ustawil koles i jak ruszyl kierownica stwierdził ze gdzies w tym kole jest luzz ale nikt nie moze zdiagnozować gdzie. Na wahaczach ich nie ma. Zauwazylem to dopieero po tymm jak zmienilem kola na 215/35/18 jaazda naa nalesniku to wyciagnela... chyba pokrece gwintem zaloze zimowki i pojade do czlowieka co pomierzy auto i zna sie na rzeczy z ta krzywa zbieznosci...

Myslac logicznie moze gdzies cos w mocowaniu sanek tutaj gdzie jest wahacz banan, moze tam gdzies chodzi bo gdzie wiecej moze byc ruch kola prawo lewo/srodek i na zewnątrz jak kolo chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby skomplikowana zawiecha a tak na prawdę prosta. Ogólnie zawieszenie trzyma się na sankach. Sanki są przykręcone do budy 4 śrubami, w tulejach które mają jajowate otwory dzięki czemu można je lewo prawo regulować. Amortyzator trzyma się na obudowie na 3 śrubach, później poduszka na 2 śrubach. Tyle od budy. No i maglownica, ale to tam. Więc co może być problemem że leci zbieżnośc? Powiem tak, rozbierać - sprawdzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a może trzeba sprawdzić w jakim stanie jest łożysko na McPersonie, czyli to które idzie między mocowaniem a sprężyną, może tam jest luz?

Całe życie się człowiek uczy, nie wiedziałem że w b5 jest mcpherson :-)

Edytowane przez uszol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a może trzeba sprawdzić w jakim stanie jest łożysko na McPersonie, czyli to które idzie między mocowaniem a sprężyną, może tam jest luz?

Kolego, a może trzeba sprawdzić w jakim stanie jest łożysko na McPersonie, czyli to które idzie między mocowaniem a sprężyną, może tam jest luz?

zmienialem je,ale kupilem uzywane czapki na wahacze i wlasnie te lozyska, a i jak byly zmieniane wahacze caly komplet to zostaly zalozone na starych srubach jesli to ma jakies znaczenie...

. Mocowanie kolumny dół, mocowanie kolumny góra, łożysko koła.

Ku-wa gdzie Wy w Audi A4 B5 widzieliście " kolumnę MC Persona " ????? :facepalm: :grin:

Kierownica tak:

IMG_20161025_115910.jpg

Lewe kolo:

IMG_20161025_115928.jpg

Prawe kolo:

IMG_20161025_115941.jpg

Jutro wybiore sie na zbieznosc zobaczymy jakie cuda pokaze ... jakie zawieszenie wybrac podczas zbieznosci jak mam gwint dobrze obnizony?

Patrząc na te zdjęcia to widać skręconą w lewo kierownicę i zbieżność zj***ną muzycznie, na moje oko kilkanaście stopni na plusie :grin: , co za fachowiec Ci ją ustawiał ?

Przecież na oko, bez przyrządów można ją ustawić dużo lepiej :whistling:

Że ty jeżdżąc tyle czasu na na takim ustawieniu się jeszcze nie zabiłeś :decayed:

W ramach dziękczynienia powinieneś wykonać pielgrzymkę na Jasną Górę i to na kolanach, a nie Audicą :tongue4:

To że masz wrażenie że Ci prawe koło myszkuje i traci czasem przyczepność to jest normalne przy tak spie**olonym ustawieniu zbieżności , po prostu po prawej stronie dużo częściej koło trafia na kałużę , piasek czy błoto i to właśnie ono się uśliźnie a nie lewę które jedzie zazwyczaj po czystym asfalcie :hi:

Nie wiem , może żeby zbieżność zrobić dobrze musisz się udać do kogoś kto takie tematy ogarnia ? :P

P.S. Sorry za mięsko , ale normalnymi słowami się tego nie da opisać :facepalm:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa w miare ogarnieta. Koncowki drazkow do wymiany bo maja luz na tej szajsowatej gumie, luz zniwelowany na ile sie dalo i daje rade jezdzic po sliskim. Odkladam kase na drazki i koncowki bez gumy, sztywne jak w b6/b7 lece odrazu w LMO zeby zapomniec o temacie i wtedy ustawiamy zbieznosc na nowo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale zbieznosc nie jest rozjebana od tych koncówek. tak jak pisano wyzej , wez jedz do kogos ogarnietego na zbiezność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa w miare ogarnieta. Koncowki drazkow do wymiany bo maja luz na tej szajsowatej gumie, luz zniwelowany na ile sie dalo i daje rade jezdzic po sliskim. Odkladam kase na drazki i koncowki bez gumy, sztywne jak w b6/b7 lece odrazu w LMO zeby zapomniec o temacie i wtedy ustawiamy zbieznosc na nowo...

b6 i b7 rowniez maja gume w koncowkach drazkow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...