Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z szyba kierowcy[pilne!]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich ! Mam problem z moja cudowan audiczka b6 na nie śmiertelnym silniku 1.9 TDI , ostatnio przestaly dzialac szyby dziwnym trafem wszystkie naraz chcialbym jeszcze przypomniec ze jest to wersja z elektrycznymi szybami tylko z przodu , wiec wziąlem sie do roboty okazalo sie ze w obu drzwiach byly przetarte wiąski w slupkach wec izolacja i po strachu przez pierwszy tydzien cieszylem sie ze moje szyby znow lataja gora doł , po tygodniu nawalila szyba od kierowcy razem z zamkiem uznalem ze to pewnie znow wina wiazki wiec szczesliwym trafem udalo mi sie znalezc wiazke o takim samym numerze wszystko wrocilo do normy razem z lusterkami i zamkiem problem polega w tym ze szyba wciaz nie dziala podjąłem wiec dalsze działąnia bojowe tu sie zaczynala zabawa rozebralem silniczek jest sprawny i sprawdzony sprawdzalem takze napiecie na kostce nie znika i iskrzy plytka sterujaca nie ma zadnych zimnych lutow ani przepalonych przewodow chociaz nie wiem czy moze byc to wina przekaznika jedyne co zauwazylem ze gdy odlaczam sterownik szyby z silniczkiem i podlaczam je ponownie to silniczek ruszy ale tylko w strone do dolu i po chwili wylacza sie i nie dziala , co do przyciskow , przyciski prawej strony dzwi dzialaja wismienicie szyba smiga jak powinna wiec jestem w stuprocentach pewien ze nie jest to wina kostki moge jeszcze dodac ze przed wymiana wiazki poprzednia miala powazne przebicie i czy to nie moglo spowodowac spalenia plytki sterujacej prosze o pomoc (dodam ze silniczek sprawdzalem bez obciazenia nie byl wpiety do nagwintowanego gniazda podnoszenia szyby) jestem mlodym technikiem i bardzo mi zalezy zeby to zrobic samemu niestety brakuje mi juz pomyslow, w moim przypadku oddac autko do elektryka to wstyd proszę o pomoc z góry dziekuję

Opublikowano

Ja u siebie miałem problem z kostką która wchodzi do silniczka od strony kierowcy z fioletowym zapięciem, niby była wpięta a nie łączyła, natomiast strona pasażera była ok, zajrzyj do pinów w kostce szarej ;) Raz po tygodniu jakimś, jak demontowałem tapicerkę od kierowcy to wtyczka się wypięła na ok 2 mm i nic nie działało ;)

Opublikowano

Sprawdź pod obciążeniem może być któryś zwój w silniku strzelony. Analogicznie przy długiej pracy będzie się grzał a jak go zatrzymasz akurat w miejscu gdzie jest przepalony to nie ruszy

Opublikowano

I sprawdź bezpiecznik ;) Bo lubi się przepalić ;)

Opublikowano

sprawdze jeszcze raz wtyczke z filoteowym zapieciem reszta panowie jak mowie jeszcze jedno czy silniczek powinen tak ciezko chodzic?


Jak odepne kostke zasilającą tą ostatnia i chwile poczekam to silniczek kręci tylko w jedna przez chwilę a potem padaka


Więc panowie okazalo sie ze w plytce walniety byl przekaznik , nie wymienialem go, na allegro znalazlem silniczek o tych samych parametrach z plytka calosc 100 zl pozdrawiam

Opublikowano

Jak doszedłem do tego że przekaźnik? Widać były jakieś oznaki przepalenia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...