slawekwesolowski Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Witam ma problem z moją A4. Odpalam i gaśnie. Nie trzyma obrotów. Mogę utrzymać ją zapaloną ale muszę cały czas gazować. Jakiś tydzień temu odpalałem ją na pych bo padł mi akumulator. Znajomy powiedział mi, że nie można takiego auta odpalać na pych bo może pujść katalizator. Co to może być?
slawekwesolowski Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2008 Dodam jeszcze, że to nie immobilajzer. Kontrolka gaśnie. Wczoraj zapaliła mi się rezerwa paliwa. Może wpadło coś do pompy paliwa?
tomcio1600 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Najlepiej to VAG i szukanie usterki po błędach.. jeśli na 100% odrzucasz imo (a wydaje mi sie ze to on jest problemem) to zobacz czy gdzies nie masz nieszczelnego dolotu. Może łapie gdzieś powietrze ? Ale przyczyn moze byc znacznie wiecej...
cobradd Opublikowano 22 Grudnia 2008 Opublikowano 22 Grudnia 2008 miałem cos takiego niedawno, VAG wykazał błąd czujnika przepustnicy 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent ale byłem uparty i w końcu mi sie udało odpalić normalnie, problem jak narazie nie powrócił.
slawekwesolowski Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2008 Pewnie najlepiej podłączyć vaga. Jest jeszcze jeden objaw auto czasami przy zmianie biegów po wciśnięciu sprzęgła i wyrzuceniu na luz ciągnie sam do 3tyś obrotów i spada. Czy to może być silnik krokowy?
tomcio1600 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Czy to może być silnik krokowy? 1.8 ARG - NIE POSIADA silnika krokowego :] chyba przepustnica jest tu winna... zrob autoadaptacje przepustnicy albo wczesniej zalej dobre paliwo np. Supreme ze Statoila czy cos typu V-power i jak zlapie temperature to powciskaj mu troche na pełnym zakresie obrotow. Powinno pomoc... Mialem tak kiedys jak auto bylo zajezdzone na lpg obroty same wskakiwaly przy zmianie biegow.. autko dostało po garach troche (trzeba je ozywic na PB) do dzis swiety spokoj pomimo tego ze jezdze na lpg.
yahoo Opublikowano 22 Grudnia 2008 Opublikowano 22 Grudnia 2008 stawiam na przepustnice zauwazylem ze to jest najczesciej wina gasniecia auta tudzież nie trzymania obrotów
slawekwesolowski Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2008 W sumie na gazie juz zrobiłem 70 tyś może faktycznie. Co to znaczy zrób autoadaptacje przepustnicy?
tomcio1600 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t3904.0.html;highlight=autoadaptacja Czytaj pierwszy post. Dodam ze po drugim włączeniu zapłonu odpal silnik i zostaw go na wolnych (bez dotykania gazu) niech nagrzeje sie do 90stopni.
slawekwesolowski Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2008 Trafiony zatopiony. Przepustnica. Vag wykazał pare błędów. Wykasowano je zaadaptowano przepustnice, zapłacono 30 zeta i smiga dalej. Fajnie się gadało brakowało tylko pykania się pokalami z browarkiem. Szacun wielki dla tomcio1600 i yahoo pozdrawiam.
tomcio1600 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Trafiony zatopiony. Przepustnica. Vag wykazał pare błędów. Wykasowano je zaadaptowano przepustnice, zapłacono 30 zeta i smiga dalej. Fajnie się gadało brakowało tylko pykania się pokalami z browarkiem. Szacun wielki dla tomcio1600 i yahoo pozdrawiam. Spoko...polecam sie na przyszłośc Pozdroo szerokości
rba79 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 miałem to samo, pomogło odlaczenie akumulatora i adaptacja przepustnicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się