Skocz do zawartości
IGNOROWANY

POMOC - pomieszane grupy


Tiger_Mielec

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewien problem . Chciałem dziś sprawdzić turbine i ciśnienie doładowania i zrobić logi z grupy 11 ale po przejściu do tej że grupy ukazuje mi się następujący obraz :

3cf5b43ba9942.jpg

Dlaczego mam podawaną temperature a nie mbar ? Czy coś jest źle ustawione ?

Edytowane przez Tiger_Mielec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki :)

Logi zrobione :D teraz proszę Was o ich analizę . :)

Logi robione na LPG:

118

http://vaglog.pl/log-118_pb8tCWA.html

115

http://vaglog.pl/log-115_e4sft.html

Turbina coś dziwnie chodzi i trochę rzuca olejem jak się odłączy wąż z turbiny do intercoolera . :(

Edytowane przez Tiger_Mielec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina w logach pracuje calkiem poprawnie, wiec jesli jest problem to gdzie indziej, zrob wiecej logow, np. Kanaly parami: 002+033 na pb i na lpg, 003+020 na pb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka bedzie do wymiany bo malo wskazuje, dobrze by bylo tez sprawdzic szczelnosc dolotu dla pewnosci przed wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z turbo wszystko OK ? Bo mnie martwi ten wyrzut oleju. A gdzieś mi znika bo wziął 0.5L/1500km jak miałem 10W40 Catrol i teraz zmieniłem po tych 1500 na 5W40 Motul. Jakie ciśnienie powinno być przy przyśpieszaniu jak turbo sie załacza ? W BFB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile masz w kanale 32? Nie pomyliłeś logi pb z lpg? Bo ile na lpg masz znośnie to na pb ubogo, podczas logów pedał gazu był do końca i na 3 biegu?

Edytowane przez kt65c453
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do konca i na 3 biegu . Wczoraj jeszcze ppdjechalem do gazownika i mi robil przeglad po 1000km i powiedzial ze na PB mam uboga mieszaknke o duzo za malo . 32 dynamicznie zrobic ?

Edytowane przez Tiger_Mielec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo pompuje ok, ale to nie znaczy że jest 100 proc sprawne i nie puszcza oleju, potem podmiana przepływki i strojenie lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw niech ogarnie pb potem można się bawić lpg, poszukaj nieszczelności bo mnie to wygląda na nieszczelność między przepływką a turbo , albo to przepływka, nie możesz mieć tak ubogo na pb. Czy przed odczytaniem tej 32 grupy nie kasowałeś niedawno błędów??

Edytowane przez kt65c453
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kasowałem bo żadnych nie było .

Dziś ściągnąłem turbine i wygląda następująco :

https://zapodaj.net/c78ec3724c111.jpg.html

https://zapodaj.net/8ea05b1185903.jpg.html

Luz na wirniku spory :( Łopatki według mnie pokrzywione .Olej w przewodzie od turbiny do intercoolera. :(

Przepływkę dziś wyjąłem i będę sprawdzał szczelność wszystkich przewodów .

1. Jak sprawdzić przepływke czy działa ok ? Na pewno na początku multimetrem.

2. Prosił bym Was o wytłumaczenie po czym uważacie że to przepływka. Ile i gdzie powinno być ? :) Jestem raczkującym Vagowiczem :)

3.Opłaca sie czyścić jak tak to co polecacie ?

Edytowane przez Tiger_Mielec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia turbiny po jej zdjęciu i rozebraniu (Tak informacyjnie ) :) :

Pęknięta część gorąca / Poprzedni właściciel nie wymieniał często oleju i zasyfione wszystko / wałek pozacierany / uszczelnienia wywalone / łopatki tarły o obudowę .

https://zapodaj.net/c2202c127396c.jpg.html

https://zapodaj.net/0aeb2c1e8d497.jpg.html

Ale wystąpił problem po wymianie turbiny :( i umieściłem go w innym dziale:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/375867-nagrzewanie-turbiny-po-jej-wymiania/

Dziś albo jutro będzie czyszczenie przepływki jeśli dojdę co z turbiną . :( Później zrobię logi po wymianie turbo a następne po czyszczeniu przepływki . (Dla porównania)


Tak jak pisałem wrzucam logi po wymianie turbiny i czyszczeniu przepływościomierza .

LPG

115

http://vaglog.pl/log-115_QrWAYy.html

118

http://vaglog.pl/log-118_s9ucm.html

PB

115

http://vaglog.pl/log-115_2dw04.html

118

http://vaglog.pl/log-118_4k8P5.html

002,033 zrobię dziś bo przypomniałem sobie że te co zrobiłem mogą być zafałszowane bo jechałem z radiem i klimą więc ich nie wrzucam. A na 118 i 115 raczej nie powinno to rzutować. Chyba że się mylę?

Edytowane przez Tiger_Mielec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio i klima nie ma wpływu na korekty w logu 002+033, wrzuc co masz, do tego masz problem ze sterowaniem turbiny bo mocno przeładowuje jak wstaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbine mi delikatnie gosciu podkręcił żeby dawała troszeczke więcej w niższych obrotach czyli tych co się najczęściej używa. Ile powinno być prawdiłowo ładowania 0,6 bar ? Do ok 1600 ? Co może się teoretycznie stać przy większym doładowaniu ?

PB

002 , 033

http://vaglog.pl/log-002_033_15RSXZ.html

002 , 033

http://vaglog.pl/log-002_033_h5Id3.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływke i tak musisz wymienić, tali podkrecanie sztangi na turbinie jest bez sensu, masz tylko mocne przeładowanie od 2do 3 tyś obr. i nie powiedziałbym że troszeczke bo ładuje 1,3 bar, takie doładowanie przy tak niskich obr. mocno obicąża sprzegło dwumas i reszte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...