Skocz do zawartości
IGNOROWANY

POMOC - pomieszane grupy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak powinien sie zachowywać przepływ przy prawidłowo dzialającej przepływce ? W takim razie skręce sztangę . I po wypłacie wymienię przepływkę . Lepiej używkę czy nową jak tak to jakiej firmy czy ori?

Opublikowano

Nowa po numerach orb. bosch, używka tak, ale tylko przed kupnem sprawdzenie na aucie czy dobrze wskazuje, przepływ w bfb to najlepiej gdybys sobie poszukał logów dobrą przepływką, maks ok 130-135 g powninen być, tu masz cos do porówania.http://vaglog.pl/log_277351.html

Opublikowano (edytowane)

Idąc tropem który mi dałeś ,sprawdzilem napięcie na wtyczce przepływki przed jej wymiana i chyba coś jest nie tak . Pomiar dokonany mutimetrem na odpalonym silniku .

Pin

1. Pusty

2. Brak zasilania a powinno być chyba 12V i to mnie

zastanawia ?!

3. Masa

4. 4.99-5V

5. 1.33-1.37V

Na drugim pinie powinno być cały czas 12V ?

Edytowane przez Tiger_Mielec
Opublikowano

Wymien przeplywomierz i nie kombinuj.

Opublikowano (edytowane)

Wymienilem przepływomierz na używany o tych samych numerach i zrobiłem logi:

PB:

002,033

http://vaglog.pl/log-002_033_u41mic.html

115

http://vaglog.pl/log-115_u8ot2o.html

118

http://vaglog.pl/log-118_4XN6a.html

LPG

002,033

http://vaglog.pl/log-002_033_8jhL65.html

115

http://vaglog.pl/log-115_dS2cq7.html

118

http://vaglog.pl/log-118_1A1Jk.html

Proszę Cię o ocene

Wydaje mi sie ze dalej lipa :(

Edytowane przez Tiger_Mielec
Opublikowano

Jesli chodzi o przepływomierz to wygląda całkiem dobrze, dużo lepeij od tego co miałeś, nie zrobiłes logów do odcinki ale wychodzi że jest ok, uwidocznił się za to inny problem mianowicie pompa paliwa pewnie jest na wykonczeniu, no i lpg jest do ustawienia...

Opublikowano (edytowane)

Lpg mialem regulowane z mięs temu ale przed wymianą przepływki . Tylko chce z pb wyjść na czysto żeby uregulować ostatecznie Lpg. Czy źłe podejście ? Czyli przepływki już nie wymieniać ? :-) po czym poznać dobra pracę pompy ?A może filtr paliwa jest o wymiany ?

Edytowane przez Tiger_Mielec
Opublikowano

No dobre podejscie, czasy wtryskow troche za dlugie jak na serie i to moze sugerowac problem z pompa, dla pewnosci trzeba by bylo zmierzyc cisnienie paliwa pod obciazeniem, filtr raczej wplywu nie bedzie mial to.

Opublikowano (edytowane)

Jak to zmierzyć ? Już raczej warsztat i manometrem chyba ze sie mylę ?
I jeszcze jedno przepływke już zostawić ?

Logi po wymianie filtra paliwa

http://vaglog.pl/log-002_033_h6XAY.html

Pompa paliwa?


2016.11.19

Ok.Logi podsumowujące zmiany:

-Nowy filtr paliwa

-Nowa pompa paliwa

-Wybebeszony katalizator

-Nakrętki na sztandze wykręcone o dwa pełne obroty

PB

002,033

http://vaglog.pl/log-002_033_8U97u.html

115

http://vaglog.pl/log-115_f4bPrO8.html

118

http://vaglog.pl/log-118_878GP.html

LPG

002,033

http://vaglog.pl/log-002_033_oZ0aXo7.html

115

http://vaglog.pl/log-115_c43gi.html

118

http://vaglog.pl/log-118_7IS98.html

PB do 6800obr/min:

http://vaglog.pl/log-002_033_iCoy5.html

Proszę o opinie ! Na pewno LPG do regulacji ale PB już dobrze ?

Edytowane przez Tiger_Mielec
Opublikowano

Jest do zaakceptowania, turbo dołem i tak przeładowuje ale możesz tak zostawić, lpg do regulacji.

Opublikowano

Czyli wymiana pompy pomogła ? Dzięki wielkie za wskazówki i pomoc mam nadzieję że juz przez dłuższy czas nie będę musiał lezej pod moją A4 bo zima się zbliża a miejsca nie mam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...