Jump to content
IGNORED

"Pukanie" w prawym przednik kole... ?


dave
 Share

Recommended Posts

Witam :a4fan:

Mam problem, cos mi "puka" :cry: w kole przednim prawym nie wiem co to moze byc, jak jade na lekkich wybojach (nierówna droga). :evil:

odgłos trudno opisac ale to jak by przeguby.

Ale pojechalem na dwie stacje kontroli pojazdów zeby sprawdzili zawieszenie, I na dwoch nic nie znalezli, powiedziali ze wszystko jest OK, a nie jest :(

Wie ktoś cos na ten temat :question::question::question::question:

dzieki :exclaim:

Link to comment
Share on other sites

Ale pojechalem na dwie stacje kontroli pojazdów zeby sprawdzili zawieszenie, I na dwoch nic nie znalezli, powiedziali ze wszystko jest OK

Jedz do trzeciej stacji, może coś znajdą

Link to comment
Share on other sites

U mnie było to samo, zwłasza przy skręcaniu, też prawe koło, winą był bodajże wachacz.

Link to comment
Share on other sites

Może górne wachacze
U mnie było to samo, zwłasza przy skręcaniu, też prawe koło, winą był bodajże wachacz.

No tak tylko co to za partacze że nie mogli zlokalizować usterki :evil:

Link to comment
Share on other sites

Hejka,

w moim stukało jak skręcałem z mała prędkością (szczególnie np na wyboistym parkingu).

Po podniesieniu auta 2 mechaników nic nie wykrylo. Po rozebraniu zawieszenia okazało się że stuki powodował wahacz dolny który miał już pęknietą główke. Zmieniłem go i jak ręką odjąl.

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

pojechalem na dwie stacje kontroli pojazdów zeby sprawdzili zawieszenie, I na dwoch nic nie znalezli, powiedziali ze wszystko jest OK

Uwielbiam takich mechanikow. Za takie diagnozy powinni chyba rozstrzeliwac. Tez ostatnio bylem w warsztacie bo cos "stukalo". Mechanik stwierdzil ze tak ma byc i mam jeszcze jezdzic. Zapytalem czy do momentu az sie cos urwie 200 km od domu a jego reakcja bylo wzruszenie ramionami. Rece opadaja.

Link to comment
Share on other sites

Ja też kiedyś pojechałem na "szarpaki" kolesie autko wytrzepali i diagnoza: wszystko OK. Jeden z tych kolesi czyt. diagnostów, wpadł na pomysł aby podnieść auto tak by koła były w powietrzu, poruszał kołem w prawo-lewo i okazało się że jeden z górnych wahaczy jest wybity (na szarpakach tego nie wykazało).

Moim zdaniem są szarpaki i szarpaki. Teraz znalazłem taki warsztat z szarpakiami że zawsze wszystko wychodzi co jest nie tak.

Link to comment
Share on other sites

Dodam że una sluz był taki że poprostu gdy za błotnik siebujało autem na boki to z ojcem stwierdziliśy ze to cosz zawieszenia, ale trzeba było sie postarać żeby mocno pobujać. W warsztacie sami jużstwierdzili który wachacz i po sprawie :]

Link to comment
Share on other sites

120-200

Jakiej firmy ???

Ja po bardzo duzym upuscie zaplacilem 460 PLN za dwa dolne wahacze LEMFORDERA. Ale mam przynajmniej pewnosc ze troche na nich pojezdze.

Takich za 120 PLN to chyba nawet do sprzedazy bym nie wlozyl bo mogly by sie na jezdzie probnej rozsypac :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Powiem wam że to ciekawe bo mi także stuka w prawym kole :cry: szczególnie podczas skręcania lub szybkiego ruszania :lol: i mój mechanik twierdzi w zaparte że to przegub. Chyba dla pewności wybiore sie do jakiegoś innego. A może ktoś może mi polecić jakiegoś zaufanego, dobrego mechanika we Wrocławiu ? Pozdawiam. :a4fan:

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli komuś stuka coś w zawieszeniu na dołkach to na 99% jest to któryś wachacz. 2 miesiące temu wymieniałem dwa wachacze dolne firmy febi. Warsztacie za całość zapłaciłem 600zł :evil: . Od wczoraj znowu mi lewa i prawa strona i już wiem co to jest. Następne PLNy pójdą na wachacze :frown: . Taki urok zawieszenia 4 wachaczowego.

Link to comment
Share on other sites

U mnie leciutko tez puka przy przejezdzaniu przez poprzeczne nierówności..puka zdecydowanie w jednym miejscu..przy prawym kole... sam wlazłem pod auto i zdiagnozowałem... mam wybitą koncówkę kierowniczą.. wahacze narazie się ładnie trzymaja :wink:

Także jak cos puka to nie zawsze to musi byc wahacz..a z mechaników nie korzystam bo to partacze :cool::cool::cool:

Link to comment
Share on other sites

Ja Ci powiem jak u mnie jest przy wybitej prawej końcówce...

własnie przy małych prędkościach, jak skręcam takie głuche pukanie... i te pukanie jest wyczówalne na kole kierownicy... zaraz mechanicy to by całe zawieszenia zmieniali....

u mnie narazie luzów nie ma......na wahaczach..jest tylko wybita końcówka (prawa) ale jak będę zmieniał to obydwie....

noi w sobotę zmieniłem amortyzatorki z tyłu :a4fan: teraz to normalnie bajka :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...