leszek1973 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Witam, jak to w niedziele z rana znowu mnie coś dopadło, tzn moje cudowne alt, wczoraj wszystko git, a dzisiaj chwile po odpaleniu zaczęła się nierówna praca, vcds pokazał 17748 (czujnik wałka), 16684,16687 i 16688- wypadanie zapłonów na 3 i 4 cylindrze. No i tak : w blokach wypadania zapłonu to bardzo wypadanie zasówa na 3 i 4 ale na 1 i 2 też jest, tylko mniejsze , po zamianie cewek , bez zmian, w świecach 3 i 4 troszkę oleju na dnie, zdjąłem pokrywę ale łańcuszek ok, nic nie przeskoczyło, i co teraz? świece trafiło bo troszkę oleju dostały i przy tym czujnik wałka naraz poleciał? zbieg okoliczności? do dam że auto nierówno pracuje na wolnych obrotach , na trasie normalnie jedzie, gdy tak męczyłem to raz nie mogłem ruszyć z miejsca (automat), zrobił beeee ))) i niechciał jechać , ale dwa razy pedałem gazu i pojechał i ze dwa razy ciężko odpalił.
TomOskroba Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 no, a czujnik wałka ? cewki zmieniłeś ale czujnika nie ? ; )
leszek1973 Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 cewki pozamieniałem tylko miejscami, żeby wyeliminować problem cewek, a czujnik wałka to dopiero jutro będę miał na podmiane
TomOskroba Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) zdaj więc relacje po podmianie, ale i cewka może spowodować nierówną pracę na niskich obrotach/jałowym biegu więc skoro już padły, trzeba wymienić i je ja kiedyś miałem błąd wypadania zapłonu, lecz cewka jeszcze dawała radę buda trzęsła się na jałowym a jak wracałem 550km z zakopanego to normalnie cisnąłem na trasie miałem też problemy z czujnikiem obrotów silnika, jednak po podmianie cewki problem zniknął po kasowaniu błędu, nie występuje od lutego. radzę i Tobie tak zrobić, czujnik może być zbędny, a cewki i tak trzeba będzie zakupić Edytowane 30 Października 2016 przez TomOskroba
leszek1973 Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 dwie cewki mam nówki beru dwa tyg temu założone, i po wsadzeniu ich na 3 i 4 cylinder (z największym wypadaniem) , wypadanie zapłonu bez zmian na wszystkich , więc nie wina cewek Witam, no i d*pa, nadal telepie na wolnych obrotach, świece wymienione ,czujnik wałka podmieniony i mam brak wypadających zapłonów ale ciągle błąd czujnika wałka rozrządu. Zastanawiam się czy wariator morze być tu przyczyną ? Vcds pokazuje , że w bloku 91 mam różnice w zadanym (0 stopni KW) i aktualnym (14 stopni KW)położeniu wałka rozrządu, sprawdzane na wolnych obrotach, a zawór N205 cały czas na 18% nawet jak przygazowuje, wie ktoś do czego się dobrać?
k232 Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/368049-audi-a4-b6-20-alt-wibracje/ Tutaj masz temat gdzie ludzie mają taki sam problem jak Ty, więcej osób w jednym temacie to lepiej
leszek1973 Opublikowano 12 Listopada 2016 Autor Opublikowano 12 Listopada 2016 (edytowane) To nie wibracje kolego , nierówna praca , teraz zacZynam obstawiać zawór N 205, ale czy to nie byłby inny błąd ? na dniach zrobię logi, może wtedy ktoś pomoże witam logi zrobione zinterpretuje ktoś? styczne: http://vaglog.pl/log-002_032_033_mQf6G.html http://vaglog.pl/log-020_091_tg4P6b.html i z jeden dynamiczny; http://vaglog.pl/log-002_032_033_v8I40.html dodam że podczas normalnej jazdy nie wyskakują żadne błędy, a na postoju czujnik wałka i auto szatkuje i sporadyczne wypadanie zapłonów a może lewuchę łapię? niby psikałem w koło plakiem... dodam że jak rano odpaliłem na totalnie zimnym to chwile chodził równiutko , ale jak zaczął łapać temp. i jak spadły obroty to znowu zaczął się telepać ale tak patrząc na logi to chyba zawór N205 nastawnika faz się zaciął albo padł bo cały czas jest na 18% otwarcia , a chyba na postoju powinien być zamknięty i przez to źle działa wariator , bo zadana wartość powinna być 0.0, a jest 13-15. Chyba dobrze to rozkminiam Witam ponownie, u mnie problem rozwiązany, tak jak przeczuwałem odpowiedzialny był nastawnik wariatora, który był zacięty , wyciągnąłem wyczyściłem wymyłem sprayem do czyszczenia przepustnic, poskładałem i auto znowu pięknie pracuje Edytowane 11 Listopada 2016 przez leszek1973
Gawel90 Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 W jakim kanale sprawdzic ten zawor ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się