Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Adaptacja ABS/ESP po zmianie hamulców na 320mm


maksio200

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, słyszałem że po zmianie hamulców na 320mm z B7 2.0TFSI itp warto zmienić ustawienia w VCDSie reagowania absu/esp. Ktoś może wypowiedzieć się na ten temat?

Edytowane przez maksio200
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba

Wiem że nie trzeba, ale jest coś takiego w vcdsie że zmienia się ustawienia abs'u/esp pod większe hamulce i inaczej działa wtedy ten abs z tego co mi wiadomo. Dobrze mówię? Na swoim vcds lite nie mam możliwości wejścia do tego sterownika i nie mogę się osobiście przekonać na swoim sprzęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem w B7 i tak się VCDSem tego nie zrobi (przekodowanie na większe hamulce).

Mi coś cały czas wydaje, że po przejściu na 320/288 nadal nie ma rewelacji. Wszyscy piszą że różnica spora ale ja jakoś dużej nie zobaczyłem.

Chyba się trzeba będzie przejechać kiedyś do Deva żeby w końcu ktoś to ogarnął...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ślepy zauważy różnice, chyba że jest coś sp....e.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w zasadzie też nie widziałem różnicy po zmianie. Co może być sp...? Kiedyś Dev coś mówiłeś że tył powinno się odpowietrzyć na obrócony zacisku czy coś takiego. Możesz przypomnieć o co chodziło?

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylne zaciski odpowietrza się w rękach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po zmianie jedynie przodu na 320 różnica jest kosmiczna.  Jestem mega zadowolony.  Układ zalany nowym plynem i odpowietrzany maszynowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.04.2017 o 08:50, Dev napisał:

Tylne zaciski odpowietrza się w rękach. 

DEV mam pytanie.Dwa lata temu przeszedłem z 288/245 na 312/255 przy okazji wymiana przewodów, gumek smarowanie i pomalowanie zacisków.

Po roku zardzewiały tarcze tył (powierzchnie) ale w tym roku są do wymiany powierzchnie tragiczne. Wszystko nowe było Ferodo.

Przód bez zastrzeżeń, jaka może być przyczyna? Teraz chyba spróbuje chyba OZ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki DEV .Bylo wyczyszczone na błysk i złożone na smar ATE + nówki jarzma. Przy wymianie tar i klocków przejże wszystko jeszcze raz.

dzięki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do skuteczności hamulców to wiadomo, że w miejskim ruchu i niskiej prędkości każdy hebel zablokuje koła i skutecznie zatrzyma auto. Ale spróbujcie sobie wyhamować ostro ze 180-200 km/h na 312mm, a już nie mówiąc nawet o 288mm...Tarcze fioletowe, klocki się palą, auto momentalmnie przestaje hamować i pedał robi się 'gumowy'. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...