daniooo77 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Witam Mam silnik 2.7 biturbo od audi b5 i chce go zmodernizować na Rs4 czyli turbo x2, wtryski,doloty,sterowanie czy ktoś jest wstanie wyliczyć ile by to kosztowało w przybliżeniu? Mówię o uzywkach części czy zostać przy zwykłym i włożyć do b6 te słabe 200 parę kucykow?? ? i czy jest taka różnica zwykły a rs4 czy to jest warte ceny?? Może a na pewno ktoś mądry się w tej kwestii wypowie!! Z góry dzięki
marecek1522 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 przeróbka zwykłego 2.7 na ten z rs4 to koszt o ile znajdziesz części bo z tym badzo ciężko myśle że ok 10-13 tysi ,lepiej sprzedaj ten i kup z rs4 jeśli taki znajdziesz głowice 2 tyś tłoki z rs4 pompa oleju 1,5 tyś turbo k04 4 tyś aluminiowy Y 1.5tyś dolot od Y do turbo 1tyś aluminiowy trójnik , przepustnica i dwie rury do trójnika alu do ic 2.5tyśkolektor ssący 1-2tyś intercoolery plus łączniki gumowe 1 tyś wtryski 500, dobry program i z Rsowego silnika zrobisz 500km a z silnika z silnika z a6 a4 ok 300 , a żeby z zwykłego 2.7 osiągnąć te 500 km to koszta rzędu 20 tysi
daniooo77 Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Opublikowano 2 Listopada 2016 Sam się tym zajmujesz tymi rzeczami?? Montujesz?? Szukam tego silnika i nigdzie nie mogę znaleźć rs4 Czyli mając zwykły silnik 2.7 musze dołożyć żeby to chodziło na 500 km 20 tys plus montaż pewnie 3-4 tys plus napęd quattro około 2tys,zbiornik paliwa, zawieszka ze 2 tys i hamulce.... Trochę tej kasy wyjdzie ze 30 tys
pioteros Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Sam się tym zajmujesz tymi rzeczami?? Montujesz?? Szukam tego silnika i nigdzie nie mogę znaleźć rs4 Czyli mając zwykły silnik 2.7 musze dołożyć żeby to chodziło na 500 km 20 tys plus montaż pewnie 3-4 tys plus napęd quattro około 2tys,zbiornik paliwa, zawieszka ze 2 tys i hamulce.... Trochę tej kasy wyjdzie ze 30 tys opłaca Ci się to ? nie lepiej kupić padnięte b6 w quattro, dołożyć silnik z b5, zrobić pożadny serwis + turba hybrydy, wydech i ICka ? połowa eSek jeździ bez osprzętu z RS4 i ma się dobrze z mocami 400+
daniooo77 Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Opublikowano 2 Listopada 2016 Mam b6 z padniętym silnikem tyle ze bez quattro silnik 2.0 alt Ile to kasy wyjdzie na te 400 km żeby to w komplecie wyszło z przerobieniem?? Około...
marecek1522 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 mam a4 1.8t 500+ s4 b5 rs4 b5 500 + i audi 90 2.2t wszystko 500+ troche tego zjadłem . do napędów dolicz sobie skrzynie 1500 dyfer wał kolejne 1500 , jak chcesz moge ci załatwić hybrydy za 2.600 do 3 tysi na 400+ ale żeby mieć te 400 musisz zrobić pożadny Ic przeglądnąć silnik kupić wtryski zrobić dolot do nowych turbin , przydałby sie lepszy wydech ew wyciąć same katy mocniejsza pompa paliwa nowa przepływka n75 , można by sie pokusić o głowice z wolnossaka jesli silnik jeszcze nie w aucie i nową pompe oleju . dobry program i 400 km w zasięgu ręki i między 500 a 600nm najtańsza opcja , prużno ci szukać silnika z rs4 a jak jest to za min 15 tysi sam słupek z osprzętem bez skrzyni i intercoolerów lepiej na tym wyjdziesz jak to sprzedasz i kupisz inne auto albo kup już gotowe s4 b5 przy sprzedaży będzie to miało kiedyś wartość na b6 z 2.7 pod maską nie zarobisz
daniooo77 Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Opublikowano 2 Listopada 2016 Rozumiem ze ta tańsza opcja do 400 koni wyjdzie mnie... Przy np aucie tym b6 co mam bez quattro Gdyż nie wiem jak tam też skrzynia, sprzęgło.. Zmieszcze sie w 15 tys??
Trewor87 Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Miałem B6 z 2,7 i samo podejście pod 400 KM wyszło mnie ok 16 tys (wtryski, turbiny, pompa paliwa, centralny IC, program, konwersja cewek na te z FSI, docisk z RS4 + przy okazji rozrząd). I mowa tu o modach, gdzie silnik już siedział w aucie! Więc odpada temat kabelków i innych tematów przy swapie. Plus koszty robocizny mocno po znajomości
daniooo77 Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Opublikowano 4 Listopada 2016 Miałem B6 z 2,7 i samo podejście pod 400 KM wyszło mnie ok 16 tys (wtryski, turbiny, pompa paliwa, centralny IC, program, konwersja cewek na te z FSI, docisk z RS4 + przy okazji rozrząd). I mowa tu o modach, gdzie silnik już siedział w aucie! Więc odpada temat kabelków i innych tematów przy swapie. Plus koszty robocizny mocno po znajomości miałes model b6 z jakim silnikiem ?? i to było qutro?? Miałem B6 z 2,7 i samo podejście pod 400 KM wyszło mnie ok 16 tys (wtryski, turbiny, pompa paliwa, centralny IC, program, konwersja cewek na te z FSI, docisk z RS4 + przy okazji rozrząd). I mowa tu o modach, gdzie silnik już siedział w aucie! Więc odpada temat kabelków i innych tematów przy swapie. Plus koszty robocizny mocno po znajomości miałes model b6 z jakim silnikiem ?? i to było qutro?? aaa 2.7 okej Witam Mam silnik 2.7 biturbo od audi b5 i chce go zmodernizować na Rs4 czyli turbo x2, wtryski,doloty,sterowanie czy ktoś jest wstanie wyliczyć ile by to kosztowało w przybliżeniu? Mówię o uzywkach części czy zostać przy zwykłym i włożyć do b6 te słabe 200 parę kucykow?? i czy jest taka różnica zwykły a rs4 czy to jest warte ceny?? Może a na pewno ktoś mądry się w tej kwestii wypowie!! Z góry dzi Miałem B6 z 2,7 i samo podejście pod 400 KM wyszło mnie ok 16 tys (wtryski, turbiny, pompa paliwa, centralny IC, program, konwersja cewek na te z FSI, docisk z RS4 + przy okazji rozrząd). I mowa tu o modach, gdzie silnik już siedział w aucie! Więc odpada temat kabelków i innych tematów przy swapie. Plus koszty robocizny mocno po znajomości miałes model b6 z jakim silnikiem ?? i to było qutro?? Miałem B6 z 2,7 i samo podejście pod 400 KM wyszło mnie ok 16 tys (wtryski, turbiny, pompa paliwa, centralny IC, program, konwersja cewek na te z FSI, docisk z RS4 + przy okazji rozrząd). I mowa tu o modach, gdzie silnik już siedział w aucie! Więc odpada temat kabelków i innych tematów przy swapie. Plus koszty robocizny mocno po znajomości miałes model b6 z jakim silnikiem ?? i to było qutro?? aaa 2.7 okej WITAM JESZCZE ZASTANAWIAŁEM SIE NAD A6 C6 3.0 DISEL QUATRO ZEBY TU WYJĄC SILNIK I ZAMONTOWAC 2.7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się