Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala silnik, nie kreci wogole


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem, wczoraj wrocilem do domu postawilem auto wszystko bylo ok dzisiaj rano chce odpalic i nic zero krecenia. Kontrolki sie zapalaja a w drugiej pozycji jak chce odpalic to nie kreci silnika. Posiadam odciecie zaplonu tylko nie wiem jak jest podlaczony pod co... opisze jak to wyglda: jesli chce odpalic auto musze przekrecic swiatla i wcisnac ukryty guzik wtedy zapalaja sie kontrolki nad licznikiem i wtedy moge odpalic, jesli zaczne odpalac bez aktywacji odciecia to po przekreceniu zaplonu zadne kontrolki nie zapalaja sie. i teraz nie wiem czy to wina odciecia czy cos sie zwalilo w nim ze nie moge wogole odpalic auta czy moze to wina rozrusznika albo jakiegos bezpiecznika. moze ktos by pomog co bym mogl sprawdzic. jeszcze dodam ze slychac pikniecie po aktywacji i dezaktywacji odciecia zaplonu. najgorsze jest to ze nie moge zaciangac auta do mechanika bo garaz mam pod domem i ciezko zeby wyciagnac auto z garazu ;/

Opublikowano

Słychać w ogóle coś z rozrusznika?

Opublikowano

Jeśli nie wiesz pod co jest podłączone zabezpieczenie i jak je odłączyć to zapewne będziesz musiał na miejsce zaprosić elektryka.

Oczywiście możesz przejrzeć bezpieczniki zwłaszcza te odpowiedzialne za oświetlenie tak na wszelki wypadek.

Czyżby zamontowane odcięcie było wrażliwe na jakieś zwarcie lub uszkodzoną żarówkę, to już duży znak ?.


Na rozrusznik nie dopływa prąd.

Opublikowano (edytowane)

na poczatek zalóż inny akumulator lub sprobuj przez kable ,bo moze byc ze padla cela i kontrolki beda swiecic ale nic poza tym . ewentualnie etap 2 wyjmij polke nad nogami kierowcy i po kablach od tego urzadzenia odcinajacego zaplon zlokalizuj gówna pusze tegoz urzadzenia .i tam powinny byc albo czarne grubsze kabelki 2szt lub 4 albo dolozony przekaznik zewnetrzny wiec trzeba to ominac ...


na poczatek zalóż inny akumulator lub sprobuj przez kable ,bo moze byc ze padla cela i kontrolki beda swiecic ale nic poza tym . ewentualnie etap 2 wyjmij polke nad nogami kierowcy i po kablach od tego urzadzenia odcinajacego zaplon zlokalizuj gówna pusze tegoz urzadzenia .i tam powinny byc albo czarne grubsze kabelki 2szt lub 4 albo dolozony przekaznik zewnetrzny wiec trzeba to ominac ...

ale tez jak odpalaja ci kontrolki to znaczy ze odcinka dziala ... obstawiam akku lub rozruch ewentualnie kabel od automatu rozrusznika /stacyjka

Edytowane przez Aby13
Opublikowano

nic a nic nie kreci. jest tak samo z odpalaniem jak byl chcial odpalic auto bez wcisniecia guziczka. ale jak zrobie z wcisnietym guzikiem to tak samo zero krecenia totalna cisza. kostkę w stacyjce wymieniałem około roku temu na ori audi. wlasnie laduje ako za ok godz bedzie nakladowane na maxa to zoabcze czy cos pomoglo. moze cos w tym sterowniku od odcinania zaplonu zwalilo sie?? ogolnie wszystko wygalda jak by chodzilo z tym odpalaniem tylko ze nie chce krecic nic jak zalacze guzik totalna cisza. a jak sprawdzic rozrusznik? trzeba go wyjaac czy jakos od dolu auta moge zoabczyc go? a co do elektryki to nie znam sie na tym zbytniol, zdjalem oslone pod kierownica i widze kable od tego jedne do obd ida drugie pod kable od wlacznika swiatel a reszta gdzies dalej leci. chyba bede musial jakiegos mechanika na miejsce wezwac jesli sprawdzenie bezpiecznikow i ako niepomoze. bezpieczniki sprawdzic te co sa zboku konsoli?


a dodam jak wlaczam zaplon to slychac pod maska takie pstrykniecie jakies przez chwile moze to cos jest winne?

Opublikowano

Prąd na rozrusznik można podać z omijaniem innych obwodów ale sam tego nie zrobisz.

To co "pstryka" to albo część tego zabezpieczenia lub uszkodzony/nie działający przekaźnik jaki wykorzystano, może właśnie świateł.

Mnie kiedyś rozszyfrowanie takiego zabezpieczenia, co prawda w innym samochodzie zajęło dwa dni, zanim połapałem się w kabelkach.

Miałem to podpięte pod dodatkowy alarm producenta szwajcarskiego.

Nikt mi tego nie potrafił naprawić więc trzeba było odłączyć alarm i zabezpieczenie.

Opublikowano

nic a nic nie kreci. jest tak samo z odpalaniem jak byl chcial odpalic auto bez wcisniecia guziczka. ale jak zrobie z wcisnietym guzikiem to tak samo zero krecenia totalna cisza. kostkę w stacyjce wymieniałem około roku temu na ori audi. wlasnie laduje ako za ok godz bedzie nakladowane na maxa to zoabcze czy cos pomoglo. moze cos w tym sterowniku od odcinania zaplonu zwalilo sie?? ogolnie wszystko wygalda jak by chodzilo z tym odpalaniem tylko ze nie chce krecic nic jak zalacze guzik totalna cisza. a jak sprawdzic rozrusznik? trzeba go wyjaac czy jakos od dolu auta moge zoabczyc go? a co do elektryki to nie znam sie na tym zbytniol, zdjalem oslone pod kierownica i widze kable od tego jedne do obd ida drugie pod kable od wlacznika swiatel a reszta gdzies dalej leci. chyba bede musial jakiegos mechanika na miejsce wezwac jesli sprawdzenie bezpiecznikow i ako niepomoze. bezpieczniki sprawdzic te co sa zboku konsoli?

a dodam jak wlaczam zaplon to slychac pod maska takie pstrykniecie jakies przez chwile moze to cos jest winne?

oslona to nie kolumny kierowniczej tylko polka nad nogami . rozrusznik mozna sprawdzic na ktotko bez wyciagania zwierajac w nim mala srubke z duza do ktorej dochodzi kabel gruby z akku .... tylko na biegu jalowym !!! bo sam siebie przejedziesz heh .jeszcze mozesz sprobowac zapodac mase akku do silnika kablem od odpalania miedzy samochodami wtedy wykluczysz urwana mase ....

Opublikowano

sprawa raczej wyjasnila sie winny jest rozrusznik. puknalem mlotkem to auto ledwie ledwie odpalilo a ze szrodka wydobywal sie dzwiek chrobotania tak samo jak zgasilem silnik bylo slychac chrobotanie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...