Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana wtrysków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam musze wymienić wtryski i zastanawiam się czy kupić orginalnę używane czy niby nowe regenerowane bosch. audi a4 b8 2,0 tdi kod silnika cjcb, co lepiej wybrać jak myślicie wiadomo jest ryzyko przy używanych ale ciekawe jak te niby po regeneracji ??

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Albo fabrycznie nowe albo z fabrycznej regeneracji producenta. Uzywki to loteria a regenerowane gdzie indziej czesto maja problemy z kodami IMA.

Edytowane przez kuebk
Opublikowano

jaki jest koszt takiej zabawy?

Opublikowano

~1000zl sztuka.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

No ale z tego co mi wiadomo to wtryski piezoelektryczne nie podlegają jak na razie regeneracji ? Czy się mylę ?

Opublikowano

Bosch jako producent nie udostepnil technologii regeneracji firmom trzecim (a przynajmiej jeszcze jakis czas temu tak bylo), niemniej sam sprzedaje wtryski fabrycznie nowe jak i fabrycznie regenerowane.

Jak interesowalem sie tematem w tamtyk roku albo dwa lata temu to fabrycznie regenerowane wtryskiwacze kosztowaly chyba 50 czy 100zl mniej ale konieczny byl zwrot starych wtryskiwaczy.

Opublikowano

Wtryski zazwyczaj padają jak pompa zacznie opiłkować, a było już na forum że pompy po lifcie podobno są ok i że nadają się też do wcześniejszych modeli więc teoretycznie aby zapobiec uszkodzeniu całego układu można wymienić pompę na tą nowego typu zanim zacznie się z nią coś dziać. Mam rację ? :wink:

Opublikowano

Wtryskiwacze po prostu padaja, opilkujaca pompa tylko przyspiesza awarie.

Opublikowano

527b468653bed977b1fcf1bd62465037.jpg

Witam
Czy może ktoś ocenić moje wtryskiwacze ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
12 minut temu, malicha1986 napisał:

527b468653bed977b1fcf1bd62465037.jpg

Witam
Czy może ktoś ocenić moje wtryskiwacze ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tragedia

Opublikowano

Az dziwnie rowno na kazdym wtrysku. Korekcja powinna byc znacznie nizsza. +-0.5 to chyba takie optimum. Powyzej 2 to wtrysk na smietnik badz regeneracja. Jak zachowuje sie samochod? Spalanie, drgania?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Az dziwnie rowno na kazdym wtrysku. Korekcja powinna byc znacznie nizsza. +-0.5 to chyba takie optimum. Powyzej 2 to wtrysk na smietnik badz regeneracja. Jak zachowuje sie samochod? Spalanie, drgania?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka



Normalnie ,
tylko przy przyspieszaniu zaczyna kopcić , i nie wiem czy to wtryski czy turbinka


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Trzeba by sprawdzic czy pompa nie opilkuje. Wtryski sa strasznie rownomiernie styrane

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dodam ze auto po chipie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

widać, żę wtryski niedomagają ewidentnie.

to nie turbina raczej, chyba, że nałożyły ci sie dwie usterki.

Ja bym zaczął od wtryskiwaczy, turbo narazie zostawił, bo być może z nim jest wszystko ok :)

Kopci ci? masz wyciętego dpfa?

 

Opublikowano

Mam dpf filter , kopci przy zimnym czasami i przy przyspieszaniu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

na jaki kolor ci kopci?

żęby ci się dpf nie skonczył przez to

Opublikowano

Na biało jak zimny ale to była wina egr wymieniłem i jest jak na razie Ok. Ale jak ciepły to na niebiesko przy przyspieszaniu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

na niebiesko dym to oznacza spalanie oleju z paliwem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...