Jump to content
IGNORED

Wymiana wtrysków


Recommended Posts

Posted

Witam musze wymienić wtryski i zastanawiam się czy kupić orginalnę używane czy niby nowe regenerowane bosch. audi a4 b8 2,0 tdi kod silnika cjcb, co lepiej wybrać jak myślicie wiadomo jest ryzyko przy używanych ale ciekawe jak te niby po regeneracji ??

  • Upvote 1
Posted (edited)

Albo fabrycznie nowe albo z fabrycznej regeneracji producenta. Uzywki to loteria a regenerowane gdzie indziej czesto maja problemy z kodami IMA.

Edited by kuebk
Posted

jaki jest koszt takiej zabawy?

Posted

~1000zl sztuka.

  • Upvote 1
Posted

No ale z tego co mi wiadomo to wtryski piezoelektryczne nie podlegają jak na razie regeneracji ? Czy się mylę ?

Posted

Bosch jako producent nie udostepnil technologii regeneracji firmom trzecim (a przynajmiej jeszcze jakis czas temu tak bylo), niemniej sam sprzedaje wtryski fabrycznie nowe jak i fabrycznie regenerowane.

Jak interesowalem sie tematem w tamtyk roku albo dwa lata temu to fabrycznie regenerowane wtryskiwacze kosztowaly chyba 50 czy 100zl mniej ale konieczny byl zwrot starych wtryskiwaczy.

Posted

Wtryski zazwyczaj padają jak pompa zacznie opiłkować, a było już na forum że pompy po lifcie podobno są ok i że nadają się też do wcześniejszych modeli więc teoretycznie aby zapobiec uszkodzeniu całego układu można wymienić pompę na tą nowego typu zanim zacznie się z nią coś dziać. Mam rację ? :wink:

Posted

Wtryskiwacze po prostu padaja, opilkujaca pompa tylko przyspiesza awarie.

Posted

527b468653bed977b1fcf1bd62465037.jpg

Witam
Czy może ktoś ocenić moje wtryskiwacze ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted
12 minut temu, malicha1986 napisał:

527b468653bed977b1fcf1bd62465037.jpg

Witam
Czy może ktoś ocenić moje wtryskiwacze ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tragedia

Posted

Az dziwnie rowno na kazdym wtrysku. Korekcja powinna byc znacznie nizsza. +-0.5 to chyba takie optimum. Powyzej 2 to wtrysk na smietnik badz regeneracja. Jak zachowuje sie samochod? Spalanie, drgania?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1
Posted
Az dziwnie rowno na kazdym wtrysku. Korekcja powinna byc znacznie nizsza. +-0.5 to chyba takie optimum. Powyzej 2 to wtrysk na smietnik badz regeneracja. Jak zachowuje sie samochod? Spalanie, drgania?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka



Normalnie ,
tylko przy przyspieszaniu zaczyna kopcić , i nie wiem czy to wtryski czy turbinka


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Posted

Trzeba by sprawdzic czy pompa nie opilkuje. Wtryski sa strasznie rownomiernie styrane

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Posted

Dodam ze auto po chipie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted

widać, żę wtryski niedomagają ewidentnie.

to nie turbina raczej, chyba, że nałożyły ci sie dwie usterki.

Ja bym zaczął od wtryskiwaczy, turbo narazie zostawił, bo być może z nim jest wszystko ok :)

Kopci ci? masz wyciętego dpfa?

 

Posted

Mam dpf filter , kopci przy zimnym czasami i przy przyspieszaniu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted

na jaki kolor ci kopci?

żęby ci się dpf nie skonczył przez to

Posted

Na biało jak zimny ale to była wina egr wymieniłem i jest jak na razie Ok. Ale jak ciepły to na niebiesko przy przyspieszaniu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted

na niebiesko dym to oznacza spalanie oleju z paliwem

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...