Ralen Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Nie mam pompki na podmiankę a nie mogę teraz ruszyć dekla bo jak wracam z roboty to już jest ciemno.Konektory sobie dognę jak znajdę moment w przyszłą sobotę, ale pompki już bez czyjejś pomocy sam nie ruszę.
szczepanstjepan Opublikowano 5 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Znalazłem już,co jest przyczyną słabego palenie. Mój miernik ciśnienia zepsuł się świnia i zawyżał, dziś zmierzyłem pożyczonym nowym miernikiem i zimny -5 stopni 21 22 22 21 gorący po 23 równo. Zimny -5 stopni z 5ml oleju na tłok 29 29 30 29 gorący z 5ml oleju po 24. Także chyba jasne już wszystko, muszę naszykować worek kasy i nie wiem czy cały motor z gwarancją czy zmieniać pierścienie i obróbka głowicy. Jak naprawię to chyba to sprzedam i kupie se 1.8t. Zastanawiam się jeszcze czy te popychacze nie są jakieś wadliwe, że się zawory nie domykają, a były te co trzeba przecież, ręce mi opadają.Ostatecznie,płukanka chyba zaszkodziła silnikowi, zapiekły się pierścienie. Edytowane 10 Grudnia 2016 przez szczepanstjepan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się