las3rr Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Cześć. Mam problem. Otóż od jakichś 2-3tygodni, strasznie słabo mi odpala na zimnym, sprawdziłem już świece ( wszystkie sprawne), przekaźnik słychać że pracuje, pompa się pociła, ale dostała nowe uszczelki i ustawiona dawka startowa, filtr ropy wymieniony. Problem nie zniknął, i jest to samo. Nie wiem już gdzie mam szukać, może ktoś podpowie...
las3rr Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) przed robotą było 46, a teraz mieści się w przedziale 49-53 Edytowane 15 Listopada 2016 przez las3rr
Karolek1997 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 A co z kompresją? Mierzona była?
las3rr Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Nie, nie była, ponieważ nie posiadam takich "specjalnych" przyrządów do tego, a oddanie komuś tego na stół i zapłacenie mu nie mało za samo, to podziękuje. Edytowane 15 Listopada 2016 przez las3rr
musiek Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Układ paliwowy szczelny? Może paliwo się cofa, łapie lewe powietrze.
las3rr Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 Układ paliwowy szczelny? Może paliwo się cofa, łapie lewe powietrze. To jest możliwe, ale, pod maską wycieków nie widzę, a przy zbiorniku (pływaku) wszystko ok, a dalej gdzie idą przewody, to już nie wiem.
Przemek Rzeszotarski Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 warto założyć przy filtrze zaworek zwrotny by się paliwo nie cofało. Może pomoże.
musiek Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Sprawdź dobrze wszystkie wężyki czy na pewno są dobrze zaciśnięte i czy nie mają żadnych uszkodzeń. To, że nie kapie nie oznacza, że jest szczelne. Filtr jest dobrze dokręcony? Uszczelnienie podgrzewacza paliwa lubi płatać figle.
maciucha512 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Nie, nie była, ponieważ nie posiadam takich "specjalnych" przyrządów do tego, a oddanie komuś tego na stół i zapłacenie mu nie mało za samo, to podziękuje. Takie urządzenie to koszt około 80 plnów, w zakładzie grosze za usługę wezmą. Gorzej zaczął odpalać po wymianie czegoś czy z uwagi na niskie temp? Po jeździe zgaś wóz i posłuchaj pod maską czy w pobliżu wężyków i filtra paliwa nic nie syczy. Wóz ma chodzić bez zaworków zwrotnych, to nie dokładaj. Możesz jeszcze podmienić węże w okolicy filtra paliwa na przezroczyste - popatrzysz czy nie ma bąbli powietrza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się