Digit94 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Witam. Mam maly ale uciazliwy problem z moim autem audi a4 b7 2.5tdi v6 Sprawa wyglada tak auto zimnie odpala dobrze. rozgrzane rowniez. Problem jest taki ze jezeli odpale auto zimne i przejade jakis odcinek auto sie rozgrzeje do maksymalnej temperatury odstawie auto np na 7 godzin auto ostygnie i wtedy jest problem z odpaleniem dlugo kreci i sporo bialego dymu odwiedzilem juz sporo mechanikow i nik nie wie co sie dzieje prosze o pomoc
Digit94 Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 Jakieś błedy sa na vagu? Kompletnie nic nie pokazuje -.- mam jeszcze blad jakis blad w skrzyni biegow swieci sie PRNDS ale to chyba nic zwiazanego z odpalaniem?
Muskel1 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) 1. Akumulator do sprawdzenia. 2. Jaki przebieg? 3. Pompa wtryskowa oryginał czy już wymieniana lub regenerowana? 4. Czy widać bąbelki powietrza w weżyku doprowadzajacym paliwo do pompy? 5. Czy kąt wtrysku dobrze ustawiony? Edytowane 18 Listopada 2016 przez Muskel1
Digit94 Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 1. Akumulator do sprawdzenia. 2. Jaki przebieg? 3. Pompa wtryskowa oryginał czy już wymieniana lub regenerowana? 4. Czy widać bąbelki powietrza w weżyku doprowadzajacym paliwo do pompy? 5. Czy kąt wtrysku dobrze ustawiony? akumulator sprawdzony 250~ Pompa orginal Brak powietrza Kat Ustawiany
Muskel1 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Śmierdzi ten biały dym nie przepalonym paliwem? Czujnik temp. cieczy chłodzącej też 100% sprawny? Z jaką prędkością kręci rozrusznik? jeżeli nie zakręci przynajmniej 280obr/min to właśnie takie objawy. Edytowane 18 Listopada 2016 przez Muskel1
lunatic Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Ja miałem tak słaby akumulator że l;edwo silnikiem kęcił a odpalał i nie kopcił wiec to odpada.
Muskel1 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Ja miałem tak słaby akumulator że l;edwo silnikiem kęcił a odpalał i nie kopcił wiec to odpada. Mylisz się kolego. Pomimo słabego akumulatora mógł być może Twój rozrusznik wygenerować prędkość rozruchową. Jeżeli rozrusznik nie osiągnie danej prędkości, będzie zawsze problem ze startem właśnie w w/w warunkach. Dobrze jeszcze sprawdzić czy nie są skorodowane punkty połączeń (masa i plus) na kablach rozrusznika. Edytowane 19 Listopada 2016 przez Muskel1
Digit94 Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Opublikowano 19 Listopada 2016 Śmierdzi ten biały dym nie przepalonym paliwem? Czujnik temp. cieczy chłodzącej też 100% sprawny? Z jaką prędkością kręci rozrusznik? jeżeli nie zakręci przynajmniej 280obr/min to właśnie takie objawy. dym smierdzi paliwem Czujnik wymieniany na nowy ale czy na 100 sprawny pewnoscie nie mam Predkosci rozrusznika nie znam Wracam do polski nie dlugo panowie wymienie tem czujnik jeszcze raz dzieki za podane informacje
lunatic Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Ledwo obracał wałem więc prędkości nie miał to nie rozrusznik.
Muskel1 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Skoro kolega jasnowidz tak mówi to pewno tak będzie. Nie sprawdzaj rozrusznika bo to 100% nie jest przyczyną. Kolega zapewnia i wie.
Digit94 Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 Ledwo obracał wałem więc prędkości nie miał to nie rozrusznik. Moje dobrze kreci szybko i zjednakowa predkoscia caly czas tylko dlugo
lunatic Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Ledwo obracał wałem więc prędkości nie miał to nie rozrusznik. Moje dobrze kreci szybko i zjednakowa predkoscia caly czas tylko dlugo Zrób logi konta wtrysku albo podaj wartość na late jaka jest przy rozgrzanym silniku.
Muskel1 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Problem w tym, że właśnie "na ucho" nie słychać różnicy w kręceniu. W większości przypadków okazuje się że nie rozrusznik nie wkręci wymaganej liczby.
Frimuś Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Problem w tym, że właśnie "na ucho" nie słychać różnicy w kręceniu. W większości przypadków okazuje się że nie rozrusznik nie wkręci wymaganej liczby.Zgadzam się z kolegą. Będzie kręcił jak zwykle a się okazuje że zakładasz nowy lub regenerowany i pali lepiej.Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się