Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadki ciśnienia kme twin


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jaki plan? Bo się zastanawiam nad dwoma reduktorami mocniejszymi osobno

Dobrze jest dać trójnik pod deklem na butli i pociągnąć drugą nitkę faro do reduktora...koszt niewielki a zupy nie zabraknie. Ty masz twina także każdą połówkę zasilić oddzielnie. Po drodze 2x ez 8 mm dalej zasilanie też na fi 8. Twin ma wejście na 6 mm niestety ale można kupić końcówkę faro redukcyjną z wejściem na 8 a wyjście na 6. Rozebrać twina wywiercić dodatkowy otwór na wyjściu z regulatora...i zfrezować jeden kanał. 3 x posciśnienie za przepustnicą. 2 do reduktora i trzecie do map sensora.

Dobrze jest dać termistor w strudze. Zamontować w dyszy zalać żywicą i wkręcić w trójnik ( jeżeli masz baraki pojedynczo na alu trójnikach to właśnie niego) przy bucie najczęściej spada temp. gazu wtedy soft w sterowniku wprowadza korektę ujemną ( jak w słynnym filmie polskim zawartość gazu w gazie jest większa) bo gaz jest kolokwialnie mówiąc "gęstszy". Każda z tych modyfikacji usprawnia działanie instalacji. Ja mam u siebie zaokrąglając około 320 koni w lpg na 4 cylindrach. Jak by było 8 cylindrów to nie problem ogarnąć natomiast przy 4-ech trzeba się bawić.

Przy mocnych silnikach bardzo ważnym elementem jest również ciśnienie gazu w zbiorniku i przed samym reduktorem. Przy mocnym aucie i mocnym reduktorze jak dasz w pedał to gaz przez niskie ciśnienie ( w układzie zasilania spowodowane niską jego jakością) nie zdąży zasilić reduktora. I stąd masz spadki.

Więcej pisał nie będę bo pewien patent jest w trakcie testów ale rokowania są bardzo na plus. Pierwsze testy wykazują, że po zastosowaniu tego spadki na reduktorze są praktycznie ZEROWE.

Opublikowano (edytowane)

O kurcze spora wiedzą dysponujesz :). Jedno mnie dziwi. U Ciebie ciśnienie 1.65 przy około 320ps a u mnie 1.60 przy około 270ps hmmmm kwestia wtryskiwaczy? U mnie Hanki niebieskie u Ciebie baraki to kwestia tego? U mnie map jest przelotowy, zaślepić można jedna stronę i wiecić kolektor w 3 miejscu czy mogą być 2 a na jednym ten przelotowy?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez bongod
Opublikowano

Ja mam wtryskiwacze EkoPower najmocniejsze. Przy stabilnym ciśnieniu na poziomie 1.6-1.7 bara obrobią prawie 100 koni z cylindra czyli przy 4 cyl. około 400 koni.

Baraki 130-stki to maks 240 koni i koniec.

Ja bym wiercił...

Ja mam map przy stagu Q-box tego starego typu ( przerobiłem wiązkę delikatnie aby pasowało). Montowany oddzielnie. Na wyjściu z reduktora tylko mam filtr. A pomiar ciśnienia mam wzięty z drugiego trójnika przy wtrysku a pomiar temperatury z pierwszego.

Opublikowano

Pociągnę narazie drugą linie z pod dekla i zobaczę co się dzieje. Pompowanie może to też trochę ograniczyć czy ten typ już tak ma? Czasem syknie nawet a upuszczanie mam wyłączone :).

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Pompowanie czego?

Twin ma zawór wewnętrzny także jakby syknął to ci silnik zaleje.

Opublikowano (edytowane)

Pompowanie reduktora po zdjęciu nogi z gazu po bucie . Na Pb tego dźwięku nie ma więc to raczej reduktor.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Jak myślicie zwiększyć ciśnienie czy taka mapa może być? cced0f18039df0284044306b826fe9ab.jpg

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez bongod
Opublikowano (edytowane)

Zrobiło się chłodniej i problem powraca :) . Mam już 2x8 faro od butli do elektrozaworów potem miedź 6 . Podciśnienia osobno  . Spadek przy 13 stopniach na dworze ponad 0.3 bara . Jak się wnerwie to wsadzę dwa czerwone AC i zobaczymy co będzie :) . Doszły jeszcze korekty po obrotach bo ubogo w trasie się robiło .

Edytowane przez bongod

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...