Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Audi A4 B8 CAGA STAGE 2 FWD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale Ty upierdliwy klient będziesz :P

Opublikowano (edytowane)

Nie mam zgranego softu ze względu na brak czasu tunerów oraz według mnie to mało profesjonalne brać od nich soft by oceniał kto inny. Jeśli chodzi o 3.0tdi to ta a5 wypluła 380km i 730nm w manualu, a z metanolem 440km. Cofając się w czasie wyjeżdżały od nich te silniki ponad 400 konne bez metanolu.

Edytowane przez Kodzak33
Opublikowano (edytowane)

kolega sprawdzał to miał wsad w ręku. Logi możesz zrobić samemu. Jaki efekt korekty ?

z 450 zrobiło się 380 .. spoko.. 440 bez metanolu też jeżdżą ale wszystko zależy od skilla i zastosowanych gratów. Na mnie to naprawdę nie robi wrażenia, tuning mechaniczny w B8 to przyjemność, dostępność części, dużo miejsca itd. wile elementów praktycznie p&p bo przekładka z innych audi. EDC17 to baja, szybki ze sporymi możliwościami, nawet podstawy typu LC czy REV robi się łatwiej niż w starszych modelach, można lepiej dopracować, dużo oszukać, dokumentacja jest bardzo dokładna.

wszyscy i tak mamy ten same problem.. nie ma gdzie jeździć. Ja się ciągle bije z myślami... robić więcej.. ale po co.. a może.. a sprzęgło.. grr

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Korekty nie było uświadomili mnie że jest ok, poza tym bardzo dobrze mi się jeździ na tym sofcie.

Opublikowano

czyli zostałeś przy tych słabszym poniżej 200 koni ?

Opublikowano

Nie mam to co wkleiłem czyli ponad 200 km.

Opublikowano

jak bredzisz miał okazje zrób te logi, kogoś z VCDS'em znajdziesz bez problemu.

Opublikowano

Witam, jakiś czas temu zmieniłem ic z 3.0 tdi na taki z 3.0 bitdi. Po wymianie odczułem jakby auto było ciut słabsze mniej agresywne a reakcją na gaz została taka sama. Wczoraj było dyno day w tomaracing wiec pojechałem. Czy ten ic jest już za duży do tego zestawu(turbo cglc)? Czy trzeba zrobic korekte? Poprzedni wykres jest z hamowni obciązeniowej maha a ten także obciążeniowej w której obciążenie narasta i odzwierciedla warunki drogowe. Tak mi tłumaczyli.

received_1120218694781420.jpeg

received_1120259321444024.jpeg

received_1120259324777357.jpeg

Opublikowano

Moc nie powinna spaść . Pomiar trzeba było zrobić na tej samej hamowni. W ciepłe dni odczujesz różnice . Korektę można zrobić 

Opublikowano

z tomaracing masz pomiar z naładowanej turbina z mahy masz wystartowany pomiar od 1200 rpm,nie masz co porównywać bo jest inny sposób robienia pomiaru,icek od bitdi do cglc ??????? po co ?= tam od 3.0 tdi wystarcza spokojnie na 250 km ,a auto jest mniej żwawe bo większy lag się zrobił ,ot tyle...

Opublikowano
8 godzin temu, dieselchip_ napisał:

z tomaracing masz pomiar z naładowanej turbina z mahy masz wystartowany pomiar od 1200 rpm,nie masz co porównywać bo jest inny sposób robienia pomiaru,icek od bitdi do cglc ??????? po co ?= tam od 3.0 tdi wystarcza spokojnie na 250 km ,a auto jest mniej żwawe bo większy lag się zrobił ,ot tyle...

Masz rację jest mniej agresywne ale laga jako takiego nie ma. Mniej zrywa i przyjemniej się jeździ. Ic od 3.0 tdi godzinka i mogę spowrotem założyć i to zrobię jak na wiosnę będzie dyno day w tomaracing. 

Opublikowano
W dniu ‎2017‎-‎12‎-‎17 o 14:22, dieselchip_ napisał:

z tomaracing masz pomiar z naładowanej turbina z mahy masz wystartowany pomiar od 1200 rpm,

Jesteś pewny, że z 1200 rpm?

 

Opublikowano (edytowane)

napewno z tych okolic 1200-1500 dlatego hamulec elektrowirowy zdążył "wyhamować" auto przy 2 tys.obrotów choć na wykresie jest niżej ucięte co nie znaczy że pomiar nie zaczął się niżej , startujać blisko max momentu , wyniki nie będą aż tak powtarzalne ,gdyż zanim tensomert złapie nacisk siły na ramie hamulca mijają mili sekundy co przekłada się na wysterowanie kontrolera i dociążenie auta

Edytowane przez dieselchip_
Opublikowano

Ja tylko dodam że oba pomiary były z 4 biegu i pierwsza hamownia to maha a druga z narastającym obciążeniem. 

Opublikowano

U Masters jak pamiętam wyjmowali bezpieczniki a w tomaracing nie tylko wył trakcje i na początku nim szarpało z powodu abs że tylne koła stoją i pierwszy pomiar nie wyszedł tak mi mówili. 

Opublikowano

jakiś postęp ?

Opublikowano
W dniu 25.12.2017 o 18:42, marcin4x4 napisał:

jakiś postęp ?

Żaden brak czasu. Narazie nigdzie nie byłem ale jeździ się bardzo dobrze.

Opublikowano

Byłem sobie zmierzyć auto w diagtronik. W sobotę 16.03 jest dyno day, zmienie sobie icna ten od 3.0 tdi i będę miał odniesienie do pomiaru z ic od bitdi 1.5 roku temu także w tomaracing ?

Screenshot_20190309-205736_Gallery.jpg

Opublikowano

Dzien Dobry wieczór . wimem ,że kotlet ale szybkie pytanie odnośnie sprzęgła. czy nowa tarcza sprzęgła caha + docisk sachs performance wydoli na okolice 450/480 niuta czy trzeba obijać tarczę ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...